A diákház nappalijának kellős közepén valami vadidegen sráchoz dörgölöm a fenekem, aki nagyon élvezi a hátsóm közelségèt. Brian, már ha jól emlékszem a nevére, a két kezét a combtövemnél tartja és úgy irányítja, hogy ringassam a csípőm. A karomat a nyaka köré fonom, miközben egyre jobban a velem szemben ülő páros figyelem Petehez egy elég dekoratív szőke dörgöli magát. Piros latex fűző és szoknya van rajta pántos tűsarkúval. Nagyon jó választás! Amilyen szemérmetlen ebben a tömegben biztosan meg fog felelni nekünk. - Nincs kedved felmenni? - kérdezem a mögöttem meredező farokkal álló srácot.
- Naná!
- Csatlakoznának még páran - rebegtetem meg a pillám.
- De csak ha olyan jól néznek ki, mint te. - harapdálja a nyakam. Megfogom a kezét és elkezdem az emelet felé húzni. Nem nézzem meg, hogy Pete követ-e a csajjal, tudom, hogy jön. Mindig jön. - Kulcsot! - nyújtom a kezem. Mikor az ajtajához érek. Felém dobja én pedig már ki is tártam a szoba ajtaját. - Csak utánatok. - Nézek a ma esti zsákmányokra. Kiscsaj izgatottan lépdel be. Srác furán méregeti Petet.
- Nem vagyok buzi én ezt így nem vállalom.
- Ne kéresd magad. - sóhajtok.
- Ő még oké - int a lányra - de ő nem! - vág egy grimaszt Petere.
- Te bajod! - lépünk be a szobába. - Utolsó esély! Három... kettő...
- Egy! - vakkantja Pete és bevágta az orra előtt az ajtót. - Hogy találod meg mindig a legnagyobb barmokat? - morog mély hangján a fülembe. Felé fordulok. Lágyan simogatja a csípőm. Vállat vonok. Az ajka lágyan súrolja az enyémet.
- Inkább szórakoztassuk a vendégünket kicsit - suttogom Pete ajkára. Egyetértően bólint, majd a dög ruciban levő megszeppent lányra nézzünk. Egyik lábáról a másikra áll.
-Ti együtt vagytok? - jártatja kötöttünk a szemét.
- Fúj, dehogy - nevetek fel.
- Csak tudjuk, hogy kell szórakozni. - von vállat Pete. Lány elé lép, végighúzza az ujját a nyaka ívén. - A kérdés az, hogy te szórakozol-e velünk? - hevesen bólogat. Okos kislány, vigyorodok el. Megragadja a derekánál fogva és az ágyékát neki nyomja. - Helyes! Nem bírom, ha palira vesznek. - bontani kezdi a fűzőt, majd mikor az földre zuhan következik a mini szoknya, amit csak egy cipzár tart össze. Finoman az ágyra löki, a lány pedig könyökére támaszkodva homorít. Feszes, kerek a cickója. Jól választott. Mellé térdelek az ágyra, be kapom az egyik hegyes barna bombáját, amire hangos nyöszörgéssel reagál, ráharapok és óvatosan meg húzom, amire egy kis sikoly is kiszökik a torkán. - Ne vedd el a játékomat! - duzzog Pete, de a nadrágjának feszülő vastag farka elárulja, hogy bejön neki, amit lát. Válaszolni sincs időm és máris a másik bimbóra bukik és kíméletlenül gyötörni kezdi a lányt, aki egyre hangosabb. Gombolni kezdem Pete ingjét, felpillant rám, komisz vigyora beteríti az arcát.
- Ennyire látni akarsz, bébi?
- Le az ingeddel!
- Rajtad is az én ingem van - mér végig éhesen.
- Le is fog kerülni ne félj - incselkedek. Fejét csóválva visszatér a lány mellére egyikre, a másikra, majd kettő közötti völgyből fel a nyakán. Durván, követelőzően dugja le a nyelvet a lány torkán. Hangosan hörögve dörgöli a farkát a lány átnedvesed bugyiához, miközben megszabadítom az ingtől, megemeli nekem csípőjét mikor a nadrágát gombolom ki. Kicsatolom a az övet a derekamon, majd egyszerűen áthúzom a fejemen az inget, amit ruhának használtam. Ott ülök a sarkamon széttett combokkal, egy falat pink csipke bugyiba. Pete fentebb emeli az ágy közepére a lányt.
- Hogy hívnak? - kérdezem. Miközben Pete lefelé halad a lány testén végig nyalva minden puha bőrfelületet.
- Bia - nyekergi lihegve.
- Leszel a kedvünkért bevállalós, Bia? - kérdezi Pete, de csak egy sikítás jön Biától. Pete mélyen a puncijába dugja a nyelvét. Könyörtelen egy pasi, mindent elvesz és még annál is többet.
- Mi lesz Bia! - sürgettem.
- Igen! Igen! Bassza meg! - síkongatja. Az éjjeli szekrényhez hajlok és kiveszek egy csík gumit Pete mellé dobom, kiveszek még pár játékot, én pedig az ágytámlához mászok. - Térdre! - vakkantja a parancsot Pete miközben hasra fordítja a kicsi lányt. Lejjebb csúszok, hogy az arca a vaginámmal legyen egy vonalba, Pete lányra hajol belém dugja két ujját ritmusra mozog a csípőm a kezével. Kihúzza az ujját belőlem és Bia szája elé tartja. - Szopd le! - először csak óvatosan végignyalja majd tövig bekapja Pete nedvtől ragacsos ujját. - Ügyes, kislány! - csókolgatja a vállát. - Most pedig nyald ki szépen Minát úgy ahogy előbb én téged, miközben keményen megbaszlak! - szélesebb terpeszbe nyitom a lábam és félrehúzom a csipkét. Bia szeme csillog az izgalomtól. Először csak óvatosan végignyal, majd nekem esik. Mint éhes ember az ételnek. Szívja, nyalogatja, ingerli a csiklómat, finom manikűrözött ujjait pedig belém dugja.
- Istenem, de mocskos vagy, Bia! - dorombolom, felpillant rám a nagy kék szemeivel, ami huncutul csillog.
- Kibaszott jó látvány vagytok! - morog Pete. Bia teste előre lökődik, ahogy Pete teljes egészével felnyársalta, hangosan nyög, de nem veszi el a száját rólam, hanem csak jobban megszív. Hajába markolva tartom egy helyben a fejét, miközben Pete hátulról ostromolja a punciját. Számba veszem legkisebb seggdugót, körbe nyalom és annyi nyállal terítem be amennyivel csak bírom, előre hajolok, hagyom, hogy Pete húzza ki a számból egy nagy cuppanós hang kíséretével. Bia fenekéhez illeszti és lassan tolni kezdi, riadtan kapja hátra a fejét, meglepte ez az új fordulat.
- Azt mondtad bevállalós leszel, Bia. Ugye nem gondoltad meg magad? - duruzsolja Pete. Bia hátra tolja a fenekét így bele csúszik a dugó, nyöszörög a plusz nyomástól a testében. - Ígérem, ettől ezerszer jobb lesz! - esik a szájának Pete miközben újult erővel döfködi.
Hangos sikolyok betöltik a teret. Bugyimba nyúlok és tovább izgatom magam. Bia teste reszketni kezd, az orgazmustól elnémul. Pete az ágyra löki és int, hogy másszak oda hozzá. - Térdelj oda ahol eddig Mina volt, szembe a falnak! - szól Biának a seggére csapva. Reszkető izmai ellenére oda kúszik és térdelve marad. Pete bemászik alá, én pedig lehúzom vastag merev farkáról az óvszert majd ráülök, hangosan hörögve löki elém minden mozdulatomnak a csípőjét. A szája Bia érzékeny puncijára tapad. Lány sikítva próbál elhúzódni, de Pete erős karjai lefogják. Elvesztem az időérzékem, ahogy meglovagolom Pete farkát. Egyre gyorsabb tempóra kapcsolók, érzem a gerincemen végigfutó orgazmust. Rászorítok a farkára. Hangosan nyögök és sikoltozok miközben átbillenek a csúcson. Pete ujjai Bia fenekében fúródnak, hangosan morogva lök még kettőt és belém engedi az ondóját. Mellkasára támasztom a kezem, hogy nem bukjak előre, lágyan újra ringatni kezdem a csípőm. Imádom ezt, ahogy átadjuk magunkat az állati ösztöneinknek. Pete megpaskolja Bia fenekét, mire a lány megemeli magát, kimászik alóla, fel támaszkodik a két kezére és vigyorogva mér végig a szinte fekete szemével a zilált kinézetemen.
- Meg se szólalj - lihegem a szájába.
- Le vagy maradva Biához képest. Az viszont nem hagyhatom. - nyomja neki a felduzzadt csiklómnak az érdes ujját. Előre bukva nyögök. - Gyerünk bébi! Érezni akarom a másodikat is! - dörzsöl egyre jobban. Vállába harapok, hogy elfojtsam a kéjes hangokat. Újabb remegés fut át a testemen, ahogy az orgazmus megint a víz alá ránt.
- Mindig ezt műveled velem - dohogom erőtlenül.
- Bírod még Bia baba? - néz hátra a lányra Pete, hevesen bólogat, ezek szerint bejön neki is, ami csinálunk. - Helyes, mert ez csak a bemelegítés volt. - kacsint rá. Leszállok Pete félkemény farkáról. Elé térdelek. Kezembe veszem a vastag rudat.
- Jól figyelj Bia! - mondom kacéran. Végig nyalom, majd a számba engedem. Nyelvemmel a makkját, az egyik kezemmel a heréit ingerlem, a másikkal pedig pumpálom a farkát. Hajamat rángatva próbál mélyebbre ösztökélni. Fuldokolva engedem torkomba, öklendezem, de nem zavartatja egyikünk se magát, szeretjük a durvaságot. Tudom, hogy holnap fájni fog, de akkor se tudok ellenállni annak, hogy újra és újra megtegyem, Kirántja a számból a farkát, nyálcsík van az állam és a makkja között. Neki esik a számnak, durván kíméletlenül csókol, vissza akarok mászni az ölébe, de magához húzza Biát. Kibontom a következő csomag gumit és ráhúzom. Gondolkodás nélkül ül Pete farkára és egy kemény mozdulattal teljes egészében magába engedi egy hangos sikollyal. Irigykedve nézem azt a pontot ahol egybe olvadnak. Pete keze a mellembe markol, két ujja közé csípi a bimbómat, belefeszülők az érintésébe. Némán többért könyörgök.
- Gyere ide - mordul rám. Az arca fölé mászom. Egy centi választja el a száját a pinámtól. - Szeretnéd? - lehel egy csókot a combom tövére, miközben még mindig ütemesen, csattog a bőr, ahogy Biát kíméletlen tempóra ösztönzi.
- Ne kínozz! Csak nyalj ki! - tolom lentebb a csípőm, elégedett morgással nyal végig, nyelvét a hüvelyembe dugja, lassan gyötör. Az ágy rácsába kapaszkodom, tépem Pete haját. Zihálok közeledő gyönyörtől. - Istenít, Pete! - sziszegem miközben darabokra hullok. Hidegfém siklik a vaginámba, összerándulok egy pillanatra. Lenéznem se kell, hogy tudja a másik seggdugót nedvesíti be, köröz vele bennem, majd kihúzza és a segglyukamhoz illeszti. - Miért én kapom mindig a nagyobbat? - nyöszörgöm miközben beleülök a játékba.
- Mert te már bírod - csókolja meg a szeméremajkam. Belém vezeti két ujját, tovább folytatja a kínzásom. Újra a csúcs szélére sodor. Mikor abbamarad az ütemes csattogás Bia arca a vállamra borul. Hátra fordítom a fejem, hajánál fogva ösztönzőm, hogy nézzen rám, fátyolos tekintete az enyémbe fúródik. Az ajkának esek, kérés nélkül dugom a nyelven a szájába, csatát vívunk a dominanciáért. Mellemre vezeti a két aprócska kezét és megcsípi a bimbóimat. Elnyeli a sikolyaim, ahogy végigsöpör rajtam az orgazmus.
- Három és négy - morogja önelégülten a vaginámba Pete. - Jöhet a következő?
- Következő? Nem megy. Én mindjárt meghalok. - fordul le Bia Pete farkáról.
- De milyen jó halál is ez, Bia baba! - kacsintok rá. Lentebb csúszok Peten, megszabadítom a gumitól és magamba fogadom a merevedését. Mellkasára támaszkodom, fenekembe markolva diktálja a tempót, szép lassan gyötör. Nem basszunk. Olyan lassú, hogy még szeretkezés is lehetne, ha Bia nem lenne itt és nézne minket ilyen áhított szemmel. Növelni akarom a tempót, de Pete újra és újra megállít.
- Ez most hosszú lesz! - szól rám. Körzők a csípőmmel. Élvezem ahogy feszül bennem a lüktető hímvessző. - Hagyd, hogy kényeztesselek! - megadóan bólintok, a következő pillanatban pedig már a hátamon fekszem, fejem mellé könyököl, a fülem mögötti érzékeny pontot szívogatja. Kihúzza belőlem a farkát annyira hogy csak a makkja maradjon bennem, majd lassan ereszkedik vissza belém, újra és újra, ki és be, majd megint ki és be.
- Pete! - nyöszörgöm, rángatom meg a hajat. Túl sok és mégis túl kevés, amit ad.
- Gyerünk, bébi! Hallani akarom, hogy a nevemet sikítozod! - morogja gyorsítva a tempón. Hátát karmolom, minden lökéssel egyre közelebb vagyok.
- Pete! - nyögök. Kettőn közé siklik Bia keze, nyomást helyez a csiklómra ahogy körkörösen izgatja.
- Élvezz el neki, Mina! - suttogja a fülembe. Hangosan sikítok. Rászorítok Pete farkára, aki pár lökés után követ, félig rám borul, lehelete a nyakamat csiklandozza. - Azt hiszem én megyek is - pattan fel Bia, kihúzza a fenekéből a dugót és az éjjeliszekrényre rakja.
- Ne! Maradj! - nyúlok után, de kacagva kikerül, felkapja a ruháit. Vissza mászik hozzánk, ad egy utolsó csókot előbb nekem, majd Petenek - Köszi az estét! - és kislisszan az ajtón.
- Úgy tűnik ketten maradtunk. - búgja az oldalamat simogatva.
- Nem, egyedül maradtál! - mászok ki az ágyból, kihúzom a játékot, kiveszek egy tiszta törölközőt a szekrényéből és letörlöm a combomra lefolyó gecijét, közben az órára pillanatok, hajnal 3. Óránként egy orgazmus, nem is rossz elosztás.
- Ne már! Maradj!
- Nem kockáztatom meg, hogy holnap nem tudok miattad járni! - vágom csípőre a kezem, szigorú arccal nézzek rá. Csibészes vigyorral néz fel rám.
- Mondd azt, hogy nem érte meg.
- Nem! - vágom rá gondolkodás nélkül, leemellek a fogasról egy piros inget és belebújok. Felveszem a földről az övem és a derekamra csatolom.
- Komolyan itt hagysz? - áll meg előttem.
- Igen - vigyorgok fel rá. - Hol a bugyim? - Fordulok körbe.
- Erre gondolsz? - lóbálja az ujján a pink anyagot. Próbálom elvenni tőle, de elkapja a kezét. - Még két menet és visszakapod - alkudozik.
- Kettő? - hüledezek. - Te ki akarsz nyírni! Valld be!
- Na, bébi! - öleli át a derekam. Meredező farkát a hasamnak feszül. - Ne hagyj itt ilyen állapotba - duruzsol. - Ígérem, hogy jó kisfiú leszek! - Szivogatja a nyakam, a kezét a combom közé vezeti, két ujjával megcsípi a csiklómat. Remegés fut végig rajtam, a karjába kapaszkodom, a fejem a mellkasára hanyatlik. - Add meg nekem magad!
- Nem vagy tisztességes! - nyöszörgők.
- Ha így tovább élvezhetem szűk pinádat, akkor nem is akarok az lenni. - elveszi a kezet és az alhasam kezdi simogatni. - Egyezz bele, különben nem hagyom, hogy a csúcsra juss!
- Az istenit! Legyen. Csak érj hozzám rendesen! - be sem fejezem a mondatot és az ölébe kap. Köré fonom a lábam, a hátam a falnak nyomja, makkja a hüvelyembe siklik. Hörögve tolakszik egyre előrébb, akadály nélkül mozog bennem.
- Imádom a puncid, bébi - csókol meg. - Annyira jó vagy.
- Pete, aah! - sikolyok betöltik a teret, ahogy a farka ütemesen jár bennem. Kiszabadítja a ingből a mellem és szopni kezdi a bimbómat. Homorítok, a haját tépem, többet akarok. Függője vagyok.
- Ezaz érzem, hogy közel vagy. Ne fojtsd el!
Vállába harapok, reszket az egész testem, szinte már fáj, de még mindig olyan csodás, hangosan üvöltve tolja belém tövig a farkát és velem együtt engedi szabadjára a feltörő orgazmust.
- Még egy menetén maradt - motyogom a vállának.
- Kettő, ez nem számít.
- De igen számít! De előbb adj tíz percet különben tényleg meghalok. - dölök a vállára, átcipel a szobán és finoman az ágyra fektet. Hátára gördül, az oldalához bújok, a fejem a mellkasán pihen, hallom ahogy szíve gyors egyenetlen tempót ver. A hasán lévő szőr csíkkal játszok. Nézem ahogy a farka újra keményedni kezd, lelőni se lehet ezt a pasit.
- Lejárt már a tíz perc? - morogja.
- Nem - az ujjaim finoman végig siklanak a kockás hasán, hozzá érve a farka csúcsához.
- Pedig szerintem igen! - gyűr maga alá. Megcsókol, a számba siklik a nyelve, csatát vív az enyémmel. Olyan vehemensek vagyunk, hogy összekoccan a fogunk is. A csípőmet a farkához dörzsölöm. Az éjjeliszekrény fiókjában kotorászik, majd meghallom a jellegzetes zúgást. A puncimhoz nyomja a vibrátort hangosan sikítozva, tekergek alatta. Reszketek, már majdnem el élvezek mikor elveszi a játékot. Panaszosan nyöszörgök, ő pedig nevet.
- Pete! Ez nem vicces! - tolom fel a csípőm.
- Teszek róla, hogy könyörögj, hogy egész este basszalak. - szívja meg a bimbómat, az ing anyagán keresztül.
- Bassza meg! Pete, csak kúrj meg a picsába már!
- Te akartad! - morogja, újra és újra keményen felnyársal. Sikolyok a torkomon akadnak. A vibrátort a csiklómnak nyomja. Másodperceken belül élvezek el. Fenekét markolva még mélyebbre húzom magamba. Morogva élvez belém. Apró csókokkal lepi el az arcom. - Mész vagy maradsz? - lihegi.
- Megyek, csak előbb összeszedem magam. - Mellém gördül, könyökére támaszkodva néz. Felé fordulok, az arcomat a mellkasában furom. - Adj egy kis időt és eltűnök - motyogom. Fáradtságtól ragad le a szemem.
- Addig maradsz amíg akarsz - nyom egy puszit a hajamba. Bólogatok, nem lenne rossz egy picit maradni, alszok egy pillanatot és utána lelèpek. Átvettem rajta a lábam, a karommal pedig átölelve a vállába kapaszkodók. Néma nevetés rázza a mellkasát. - Jó éjt! - suttogja, érzem, hogy már az álom szélén lebegnek. Kikapcsolom az elmém és hagyom, hogy elvigyen a sötét.
ESTÁS LEYENDO
Vágyak tengere (novellák)
Historia CortaMindenki mocskos. A kérdés az be mered-e vallani? A diákszövetségi buli, drogok, piák és szex amíg a szem ellát. Légy része a lányok szédítő kalandjainak egy estére. Minden novella egy napon játszódik más szemszögből. A történetek erősen szexuáli...