ჯონგი ნიტას უყურებდა... აკვირდებოდა მის სხეულს თუმცა არ უახლოვდებოდა... მალევე კვლავ ნაცნობი სილუეტი შენიშნა რომელიც მასში საკმაოდ საშინელ გრძნობებს, იწვევდა...
-ამას აქ რა უნდა... ჯიმინმა თქვა რომ დაიჭირეს...
იუნგი ნიტასგან ოდნავ მოშორებით იჯდა და თვალს არ აშორებდა...
ნიტა წამოდგა... იმდენად მთვრალი იყო რომ ვერ აღიქვამდა თითქმის ვერაფერს... გასასვლელისკენ ბრუნდებოდა როცა იუნგი მასთან მივიდა და დახმარება შესთავაზა... ნიტამ სიმთვრალის გამო ვერ იცნო ის და დახმარებაზე დაეთანხმა...
კარებს უახლოვდებიან ... ნიტას ცალი ხელი იუნგის კისერზე აქვს შემოდებული მეორე კი მოდუნებული და ვერ ამოძრავებს..... იუნგიმ მანქანაში ჩაისვა გოგო, მანქანაც დაიძრა... ჯონგი უკან მიყვებოდა თავისი მანქანით...ბოლოს კი ერთ სასტუმროს წინ გაჩერდნენ... იუნგიმ პირდაპირი მნიშვნელობით გადმოათრია ნიტა მანქანიდან და სასტუმროში შეიყვანა... ოთხაში ასვლისას გოგოს გამოფხიზლებას ცდილობდა მაგრამ ნიტა საღ გონებაზე არ იყო და უჭირდა იმ მომენტის აღქმა რაც ახლა ხდებოდა ...
იუნგი გოგოს ამ დგომარებოთ სარგებლობას იწყებს... ნიტას საწოლზე აწვენ და ნელ-ნელა კაბის გახდას უწყებს... როდესაც ქსოვილი მოაშორა ნიტას სხეულს, წამოდგა ტელეფონი აიღო და მშვენიერ ნაკვთებს ფოტოს გადაღება დაუწყო... ნიტა საცვლებისამარა წევს გათიშულ მდგომარეობაში საწოლზე...
როდესაც იუნგი მორჩა ფოტოების გადაღებას შემდგომ უკვე თავისი ტანსაცმლის გახდა დაიწყო... სწორედ ამ დროს... კარებზე კაკუნი აწყვეტინებს მას შარვლის გახდას... კარებს უახლოვდება და გაღებისთანავე კარები სახეში ხვდება...
ოთახში ჯონგი განრისხებული შემოდის... ნიტას შიშველ სხეულს შეჰყურებს... იხსენებს იმ მშვენიერ გრძნობებს რაც ამ სხეულთან არის დაკავშირებული... შემდეგ კი კვლავ იუნგის უბრუნდება.... სცემს გამეტებით... და ამით სიამოვნებას იღებს...
BẠN ĐANG ĐỌC
🌺შენს მოლოდინში🌺(დასრულებული)
Lãng mạnფიკი მოგვითხრობს კორეელი გოგოს ისტორიას რომელსაც უყვარდებ უცნობი მამაკაცი...დაიწყე ფიკის კითხვა და. ნახე რა ბედი ეწევა რაე ნიტას...😊😊😊 ავტორები:@nita_1327, @pikapika_choo მთავარი პერსონაჟები: Rae Nita, Park Ji Min, Jeon Jung Kook, IU...