Giriş

38 3 0
                                    

Babamın "Cansu" diye bağırmasıyla uyanmak zorunda kaldım. İçimde çok büyük bir buruklukla uyandım. Bugün annemsiz ilk hafta sonumdu.Annemi çok çok özlüyordum. Belki bir kardeşim olsa acım hafiflerdi ama yoktu tek kardeştim ve acılarımı tek yaşamak zorundaydım. Babamla çok iyi anlaşırdık. Ama annem benim için hep çok ayrıydı. En çokta canımı geceleri babamın ağladığını duymak yakıyordu. Ben Cansu hayatıma hoşgeldiniz.

Babamı daha fazla bekletmeden yanına indim. Mükemmel bir kahvaltı hazırlamıştı. Pankekler, omletler. Bugün bu evde son kahvaltımızdı. İçim buruk olsa da babama belli etmedim. Başka bir şehire  taşınıyorduk. Annemsiz bu evde olmak bizi çok üzüyordu. Durumumuz kötü değildi bu yüzden babam beni koleje yazdıracaktı. Muğla'ya taşınmak biraz uzun sürecekti ama babam orada eşyalı bir ev ayarlamış. Bu yüzden birkaç valiz ile gidebilecektik. Babam tezgahta dönüp bana baktı "otursana kızım neyi bekliyorsun"
"dalmışım baba hemen oturuyorum zaten böyle bir sofrayı kaçırmaya luzüm yok" dedim ve kıkırdadım. Hemen mor sandalyeyi kaptım ve ağzıma bir pankek attım. Nefisti babamın yaptığı yemekler çok güzel oluyordu. Yemeğimi hızlıca yedikten sonra odama çıktım. Doğduğumdan beri  tüm anılarım bu odada geçmişti şimdi başka bir eve hatta şehire gitmek beni çok üzüyordu. Daha fazla oyalanmadan hızlıca valizimi ayarladım. Üç valiz yapmıştık babamla. Ve iki tane sırt çantası. Bunları ayarladıktan sonra hızlıca hazırlanmaya başladım. Koyu kahverengi olan saçlarımı düzleştirdim. Sarı crop ve kot şort giydim. Babam hiçbir zaman giyimimi sıkıntı etmezdi. Bu yüzden bu şorta da bir şey demezdi. Hızlıca rimel ve allık sürdükten sonra dışarı çıktım. Arkadaşlarımla vedalaşmam gerekiyordu. Hiçbir arkadaşımla yakın olmamıştım. Ama yinede onlara değer veriyordum. Hızlıca bisikletim atladım ve sahile sürdüm orada buluşacaktık. Sahilde Aslı, Mete, Bora ve Merve'yi gördüm. Hepsini özlemiştim. 1 haftadır görmüyordum. Hızlıca bisikletimden indikten sonra bana gerek kalmadan Merve boynuma atladı. Beni annem öldüğünden beri çok fazla aramıştı çoğunu reddetsem de yine de aramaktan vazgeçememişti.Hemen diğerleriyle de selamlaşıp kıyıya geçtik. Bora yanıma geçti baya üzgün görünüyordu. Ama sevdiği kız başka şehire taşınacakken mutlu olmasını bekleyemezdim.Evet bora 2 yıldır benden hoşlanıyordu fakat hiçbir zaman arkadaşlıktan öteye gitmemişti. Sessizliği bozmak isteyen Aslı ortaya bir laf attı. "Cansu nasıl hissediyorsun". Mete hemen lafa atladı. "Nasıl hissedebilir ki"dedi.Ben sessizliğimi korumaya devam ettim. Merve bu halimi anlamış olmalı ki hemen konu değiştirdi. Sahilde 5'e kadar oyalandık.Merve,Mete ve Aslı benden gözyaşı dökerek ayrılsa da Bora ikimizin baş başa yürüyebileceğini söyledi bende kabul ettim. Sahildeki küçük bir banka oturduğumuzda Bora buruk sesiyle konuşmaya başladı."Cansu ben 2 yıldır senden hoşlanıyorum bunu bildiğini biliyorum ama sen hiçbir zaman bana karşılık vermedin. Tabi vermek zorunda da değildin ama yinede sana çok değer veriyorum. Şimdi sen bambaşka bir şehre gidince bu konuyu açmak istedim Cansu bu nasıl söylenir bilmiyorum ama ben sen bize açıkladığından sonra Muğlaya taşınma kararı aldım."Şaşkınlık içinde ona bakıyordum ne yani benim için Muğlaya mı taşınıyordu."Bora ne diyeceğimi bilmiyorum" dedim."Biliyorum yaptığım şey gerçekten saçma ama bilmiyorum daha önce kimseye bu kadar bağlanmadım. Kendi annemde hissetmediğim sıcaklığı sende hissettim Cansu" Gözümden firar eden birkaç damlaya aldanmadım evet Bora'nın annesi onu küçükken terk etmişti yıllar sonra ona çok yalvardığında bora onu affetmemişti. Yıllarca babasıyla yaşamış babası başka bir kadınla evlenince ayrı eve çıkmıştı. Bora'nın hiç kolay bir hayatı olmamıştı."Bora biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var" dedim ve yanından ayrıldım. Eve gittiğimde babam kapının önüne eşyalarımızı çıkarmaya başlamıştı. Ne yani bu kadar çabuk mu ? Annemle yıllarca anı geçirdiğim evden ayrılma vaktim gelmiş miydi ? Babam geldiğimi farketmediği için rahatça ağlayabilmiştim babam beni farkedince "Baba" dedim ve omzunda ağlamaya başladım. Omzumda ıslaklık hissettim babamda ağlıyordu. "Kızım her şey çok güzel olacak"dedi. İtiraz etmek istedim ben annemsiz bir hayat geçiremem demek istedim ama yapamadım. Boğazım düğümlenmişti babamı daha fazla üzmek istemiyordum. Hemen eve attım kendimi yüzümü yıkadım. Daha sonra babamla kalan işleri hallettikten sonra bir taksiyle havalimanına gittik eşyalarımızı yüklettikten sonra uçağımıza bindik. Daha sonra uçaktan indik ve taksiyle yeni evimize doğru yola çıktık.
        

Yeşeren AcılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin