Yeni okul

13 3 2
                                    

Babamın gelip öperek uyandırmasıyla uyanmak zorunda kaldım. Saat daha 7.30'du ve ben erken kalkmaktan nefret ediyordum. Zorla da olsa sıcak yatağımdan ayrılıp elimi yüzümü yıkadım ve babamın benim için hazırlamış olduğu menemeni yedim. Daha sonra babamın ne ara hallettiğini bilmediğim okul formamı giydim. Forma beyaz bir gömlek, siyah bir etekten ve siyah bir kravattan oluşuyordu. Daha sonra omzuma gelen kahverengi saçlarımı düzleştirdim,hafif makyaj yaptım ve aynadaki yansımama baktım. Kendime baktıkça acı çekiyordum çünkü anneme çok benziyordum. Saçlarım onunki gibi kahverengi,gözlerim onunki gibi ela, dudaklarım onunki gibi dolgulu, burnum ise onunki gibi küçük ve hafif kalkıktı. Daha fazla oyalanmak istemeden yanağıma süzülen iki damla yaşı hemen sildim ve hemen kendime küçük siyah bir sırt çantası hazırlayarak aşağı kata indim babam koltukta oturmuş beni bekliyordu."Bir an hiç gelmeyeceksin sandım" dediğinde kıkırdadım. Ve yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Hızlıca siyah düz ayakkabılarımı giydim dersler saat 9'da başlıyormuş babamdan duyduğum kadarıyla ve saat şu anda 8.45'di. Babamda benim gibi hızlı davrandı ve hemen babamın arabasına atladık. Okula vardığımızda saat tam olarak 9'u gösteriyordu. Babama hemen küçük bir buse kondurup koşarak okula girdim içten içe kendime homurdanıyordum. Hayatım boyunca neredeyse hep umursamaz olmuşumdur aslında umursamaz değil de rahat yetiştirilen bir çocuk olduğum için rahat bir insan olmuşumdur.Bunları düşünürken 3.kattaki 11/D sınıfının önüne gelmiş bulundum çok gergindim evet okulun ilk günüydü ama sonuçta sınıftaki kişilerin hepsi birbirini 2,3 yıldır tanıyordu. Kapıyı yavaşça iki kere tıklattım ve içerden gelebilirsin sesi gelince yavaşça içeri girdim.Sınıftaki ses kesilince gerginliğim daha da arttı. Sınıfa hiç göz gezdirmeden direkt sınıftaki hocaya odaklandım . Kadın benden 5 cm filan uzunluğunda olmalıydı. Pembe,dizlerinde biten bir elbise giymiş. Sarı saçlarını açık bırakarak uçlarını maşa yapmış ve benim düğünde bile yapmayacağım makyaj (direkt boya dersek daha doğru olur ) yapmıştı. Beni görünce " sen yeni kayıt yaptıran Cansu olmalısın " dedi . Onaylarcasına küçük bir gülümsemeyle başımı salladım. "Cansucuğum boş bulduğun bir yere oturabilirsin " dedi ve sınıfa doğru döndüm. Bir erkeğin yanının ve arkada boş bir sıranın olduğunu görünce rahatlayarak güldüm şans yüzüme gülmüştü tek başıma oturabilecegim bir sıra vardı diye sevinerek sıraya oturdum. Oturdum oturmasına ama 2 dakika sonra kapı tıklatıldı ve giren kişiyi görünce nefesimi tuttum.

Yeşeren AcılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin