Yeni evimize ilk adımı atmıştık. Çok tatlı iki katlı bir müstakil evdi. Eve girmeden önce sizi kısa bir giriş yeri ve evinin önünde küçük bir bahçe vardı.Eve ilk girdiğimizde bizi sağ tarafta oturma odası ve Amerikan mutfak karşılıyordu . Amerikan mutfak olması aşırı hoşuma gitmişti
Daha sonra oradan çıkınca biraz ilerde bir banyo ve yanında babamın misafir odası dediği şık ama sade bir misafir odası vardı. Evdeki eşyalardan çok bir beklentim yoktu ama çok sade ve şık bir evdi.Tahta merdivenlerden yukarı çıktığımızda sol taraftaki odaya girdiğimde bir duvarın boydan boya cam ile kaplanmış olduğunu ve bu odanın benim olduğunu anladım. O kadar güzel bir odaydı ki... odada ki eşyaları ben seçsem bu kadar kendi tarzıma hitap etmezdi. Odamda iki kapı vardı biri banyo diğeri ise küçük bir giyinme odasıydı benim odamdan çıktığımda ise üst katta karşıda bir oda kalıyordu. Kapıyı açtığımda ise buranın yatak odası olduğunu anladım. Çok spor bir odaydı. Ve benim odam gibi daha koyu soluk renkler seçilmişti. Evimizi gezdikten sonra eşyalarımızı yukarı çıkıp yerleştirdik. Bu yorucu gün için babamla pizza keyfi yapmaya karar verdik aslında eve sipariş edecektik ama adresi tam bilmediğimiz ve biraz dolaşmak istediğimiz için dışarı çıktık. Biraz yürüyüş yaptıktan sonra bir pizzacıya oturduk. Sipariş işini babama halledebileceğimi söyledim ve kasaya gittim. Biraz sıra vardı ama nefis kokular sayesinde bunu çok sorun etmiyordum. Aniden sırada önüme benden biraz uzun benimle yaşıt olabileceğini düşündüğüm biri geçti. "Beyefendi" dedim ve duymasını bekledim. Duymayınca bir iki defa omzuna dokundum. Arkasını döndü "Bir şey mi oldu" ne yani hiçbir şey olmamış gibi mi davranıyordu. "Pardon da iki saattir şu enfes kokularla savaşıp mutfağa dalmamak için kendimi dizginleyip sıramı bekliyorum. Ve gelmiş bana bir şey mi oldu diyorsun yok canım hiç bir şey olmadı" bir hışımla söylediğim şeyler sonradan kafama dank etti. Bunların hepsini söylemedim diye umut ederek yüzüne baktım ve dudağının kıvrıldığını alaycı bir gülüş sergilediğini gördüm ve sonra önüne döndü. Sakin sakin nefes almaya çalıştım ve sıranın bana gelmesini bekleyip gelince siparişimi verdim.Pizzaları babamla bir güzel gömdükten sonra biraz dolaşıp eve döndük erken yatıcaktım çünkü yarın okul vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşeren Acılar
Fiksi RemajaSelamlar, ilk kez böyle bi deneyim yaşıyorum. Umarım beğenirsiniz.Keyifli okumalar...