3.rész

37 2 0
                                    

Mikor kezdtem volna be melegedni a táncba hirtelen el estem és el ájultan. Mikor fel keltem akkor lattam az iskola orvosát előttem.
-Mi történt ?! -Kérdeztem rekedtes ám álmos hangon
- El ájultál.!-mondta a doki
-Értem.... És mikor mehetek el ?- kérdem a dokitol
- Nem sokára csak be kőtöm a lábadat , mert láttam, hogy be van lilásodva.! - mondta kedvesem
- Re...rendben.. Köszönöm !
Miután végzett meg köszönöm és meg hajoltam és ki mentem. Mire ki ertem lattam hogy T/N sír ..
Oda mentem hozzá és meg kérdeztem tőle hogy mi a baj ?! Mikor rám nézet s így szólt :
- Jimin!! Úr isten örülök hogy jól vagy ! Nagyon meg ilyedtem mikor jött valaki és azt mondta, hogy Park Jimin el ájult és hogy nem tudják fel emelni .. Jaaaa és képzeld Jungkook ment el, hogy le vigyen az iskola orvosiba .!- Kuncog- de én is mentem.-mondta a lány.
Meglepődtem Jungkook tettén.
- Jolvan oke nyugiii nincs semmi baj.. menjünk inkább.! Mondtam
Szép lassan elindultunk. Mint mindig most is bolondozott a lány szokása szerint... én meg adtam alá a lovat... viszon mikor el érkeztünk a kereszteződéshez el kellet válnunk egymástól. Már a kapunk előtt altam féltem és egyben reménykedtem is , hogy apám ne kössön belém.
Be nyitok halkan és szerencsém volt mert apa el aludt a fotelban és ment a kedvenc sorozata vagy mi a szösz ( Valami való világ ment). Sör a kézben volt. Halkan le pakoltam és ki vettem a sört a kezéből és be takartam. Miután ez meg volt mentem enni s inni is ez után pedig el takaritottam majd mentem föl a szobámba. Tanulni le ültem az én kis szobámba... igen mióta anya nincs sőt nem is tudtam meg ismerni... nos igen mindegy lényeg az hogy apám ne igazán hederit rám...
Este 8 óra van jelenleg. Halk képzelet hallottam a faszomat volt ez halk inkább trappolt...na vajon ki jött föl az én kis szobámba naná hogy apám !! Be nyitott és rendesen mint egy rongy babàt ki rángatott az ajtó elé és ki dobott!! Naaaa ez már sok de tényleg!!
-Most kint fogsz meg rohadni!! - és be csapta és be iiis zárta azt a rohat ajtót!
-De neee maaar apaaa!! Engedj Be! - kopogtam aaa kit akkor altatni rendesen vertem az ajtót hogy engedjen be mert mindjar ide fagyok. De mind hiába nem nyitotta ki. Elmentem setalni egy szál póló a és egy vékony nadrágba. Korom sötét van és fázom is. Valaki jön velem szembe... nagyon ismerős alakja van... ez... na neeee... ez
JUNGKOOK! Le hajtott fejjel ment de mindtha érezte volna hogy nézi valaki fel nézet ! Meg látott hat mit ne mondjak szép látvány lehetek... itt fagyok meg mindjárt !!
- Jimiiiinnn!! Mit csinalsz tee itt kint!? Egy szál pólóban főleg ??- kérdezte.



Sziasztok nyuszi fülek !!! Miiizu?? Na milyen a suli ? Nos hogy is mondjam  elég szarul vagyok mostanság sőt faradt is ezért nem volt idáig rész de ma rá vettem magam ..😂😂😂 most is mindjárt el alszok 😂😂😂
Kinek mikor lessz a szalag avatója???
Én nekem februárban és esküszöm anyam jobban várja mint én...
naaa nem húzom az időt !!
Ha tetszet csillagozz eeees mondj ill. Irj nekem valami szépet 😂😂❤️🙄 Kosziii pusziii

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Oct 20, 2021 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Egy fiú akit meg talál a szerelem ! Место, где живут истории. Откройте их для себя