Első rész!

68 4 2
                                    

Az én nevem Park Jimin. 21 éves vagyok , gimibe járok .
Ez egy olyan gimi, ahol táncot és éneket lehet tanulni. Én mind a kettőt csinálom . Imádok énekelni és táncolni is , ha választanom kellene nem tudnék választani. Még annyit magamról hogy, meleg vagyok és hogy sajnos nincs anyukám .
Lassan már egy éve ide jàrok ebbe az iskolába/gimibe , de mindig csesztetnek , mert nem találnak mást akit basztathatnak. A MENŐ bandában van egy nagyon helyes fiú úgy hívjak hogy, Jungkook és hát ő is szokott piszkálni és verni is. Március 2-a van és mint minden nap úgy kezdődött hogy el végeztem a reggeli rutinom de, bent a fürdőben el kelet takarnom a monoklim , hogy ne lássa meg senki . Miután kész lettem akkor ki mentem a fürdőből és bementem a szobámba és fel öltöztem . Mikor kész lettem vele el indultam volna... ismétlem VOLNA , de apám be jött a szobámba egy vas csővel és a lábra vágott egy akkorát hogy össze rogytam és azt vágta a fejemhez hogy , „ Te miattad halt meg az anyád!! Bárcsak te haltál volna meeg! Bárcsak meg see születél volna meg!! "
Minden nap a fejemhez vágja ezeket.
Apám soha nem tudta meg bocsátani, hogy el vettem anyám életét. Mikor már ki ment el kezdtem fel állni és fel húztam a kabátom és ki mentem a házból egyenesen az iskolába . Be értem a kapuba és oda jött hozzám az egyetlen barátom (lány ) Kira volt. Mindig meg szokott várni .
Mikor be értünk rögtön az osztályba mentünk, de persze nem is Park Jimin lennék, ha nem az osztály előtt kellet össze rogynom. Kira meg ilyet. Gyorsan fel segített a padlóról és be mentünk az osztály terembe . Le ültünk és el kezdődött a tanóra.

Vége lett a 2.órámnak is és most megyek a tánc órára. De sajnos a folyosón össze futottam azzal a 6 fiúval akik mindig csesztetnek . Neki löktek a szekrénynek és meg vertek . Nem nagyon tudtam védekezni mivel , higy 2-en le fogtak Namjoon és Jin . Jungkookot néztem végig , de mikor már nem bírtam tovább össze rogytam .
Mikor Jungkook egy nagyot belém rúgott fájdalmamban fel nyögtem. Mikor el mentek próbáltam fel állni , de valaki jött, dee nem láttam. Homályosan láttam mindent.

Sziasztok babocaaiim!!!
Nos egy új történetet hoztam ... de persze a masikat is folytatni fogom... ezt a könyvet amit most irok előre meg írtam meg anno 2 éve ... gondoltam meg mutatom nektek!!
Jó olvasást ... ha tetszet ez a rész csillagozz vagy irj nekem valami szépet ... 😂😂❤️
Puszii 😘

Egy fiú akit meg talál a szerelem ! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora