wprowadzić!

62 3 0
                                    

hej wszystkich!

Na początku oczywiście trzeba zacząć postać która będzie odgrywać główną role.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Okej twoje imie to Jacob nazwisko niech będzie to Nowak (na szybko w szkole wymyślone XD). Jacob ma 17lat urodził się w Polsce i mieszka w Polsce oraz umie rozmawiać po polsku(mieszkasz w Krakowie). Data jego urodzenia to 15.06 (15 czerwca). Jesteś wysoki ok.185cm(chociaż raz podczas pisania historii poczuje się wysoki( NAPRAWDĘ JA MAM PIERDOLONE 152,5cm)) Studiujesz weterynarię oraz mieszkasz z rodzicami. A przepraszam zapomniałem dodać twoi rodzice rozwiedli się w pokojowym nastawieniu i aktualnie twój tata mieszka w stanach bo matam lepszą prace a ty mieszkasz ze swoją mamą. Jakby co spokojnie masz bardzo dobry kontakt ze swoim tatą. I jakby co nie będzie zbyt dużo dialogów z rodzicami i nie będą oni zbyt ważni. Stroje będziesz mógł sam wybierać bo moje poczucie stylu prosi o pomskę do nieba. Nie będziesz pokazywać twarzy (Będzie mi trochę łatwiej pisać tą historię chociaż może kiedyś pokażesz twarz ale nie bież tego za pewniaka). Posiadasz ok. 100tyś na twitch. Ok.95tyś na twitter oraz 125tyś na insta. To wszystkie konta w social mediach chociaż w trakcie historii może się to zmienić. Jacob (czyli w tej historii ty) jest mało rozmówny ale łatwo zbiera informacje na temat innych (np. lubi koty itd.). Twoi fani mało o tobie wiedzą (naprawdę jedyne co oni wiedzą to twój wzrost wiek imię głos oraz jak wyglądają twoje ręce). Pewnie w historii będzie jakieś QnA. Umiesz rysować (Będzie to trochę ważne w historii). Angielski masz niby opanowany do perfekcji jednak mieszkasz oraz mówisz po polsku więc czasami możesz czegoś zapominać. W historii będzie mowa o zdaniu testu z języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.

Jakby co twój wygląd będzie na rysunku zrobionym na picrew oczywiście nie jestem autorem w 100% ponieważ ja tylko klikałem w okienka i bum powstała postać. 

(to jest Jacob jakby co XD) Masz brązowe oczy jakby co

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(to jest Jacob jakby co XD) Masz brązowe oczy jakby co.

I to chyba tyle jakbym czegoś zapomniał to napisz ~ smile <3 

dzielę nas kilometry | Tommyinnit x mężczyzna ocOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz