<Jacob Pov>
Ten weekend mega szybko minął. Nawet nie wiem kiedy. Jednak był to jeden z milszych weekendów bo moja mama wróciła do domu. Pokazałem jej kotki i była ona zadowolona że przynajmniej nie będę sam w domu. Aktualnie jest poniedziałek a ja na szczęście nie mam lekcji. Nie pamiętam już z jakiej okazji ale i tak by mnie to nie obchodziło. Moja mama oczywiście wyszła o pracy i powiadomiła mnie że wróci następnego dnia rano. Jednak jak zwykle przez notkę na lodówce. Zrobiłem sobie dzisiaj jajecznicę na śniadanie oraz zamiast kawy postanowiłem zrobić sobie herbatę. Ze zrobionym śniadaniem usiadłem do biurka i wyjąłem szkicownik ze sterty książek które miałem na biurku. Od dawna nie rysowałem. Nie miałem na to czasu od rana do popołudnia miałem szkołę potem musiałem odrobić lekcje lub prezentacje. i jakoś czas zlatywał. Otworzyłem szkicownik na pustej stronie i na tym się zatrzymałem. Nie wiedziałem co mogę narysować. I jedyną myślą która przyszłą mi do głowy było to żeby zapytać moich fanów o to. Odłożyłem na bok szkicownik i odpaliłem komputer. Wszedłem na Twittera (nie jestem dobry w odmienianiu słów okay?)i napisałem do moich fanów. Kiedy to zrobiłem to zabrałem się za jedzenie mojego śniadania. W trakcie mojego jedzenia widziałem jak pojawiają się komentarze z propozycjami co można narysować. Kiedy zjadłem jedzenie to złapałem teraz za pusty talerz i włożyłem go do zmywarki to samo zrobiłem z kubkiem po herbacie. Gdy wróciłem do pokoju to otworzyłem moją szafę i rozmyślałem co mogłem założyć.
(to ubrałeś) (Jak nie podoba ci się strój to możesz go zmienić)
Postanowiłem założyć coś bardziej luźnego. Miałem siedzieć dzisiaj cały dzień w domu bo i tak nic innego nie miałem do roboty. Po ubraniu się wróciłem do komputera i zacząłem sprawdzać komentarze. Mega duża grupa ludzi chciała żebym narysował tommego. Nie znałem go więc wpisałem do Pinteresta Nick którym cały czas ludzie spakowali. Gdy strona się załadowała to moim oczom ukazał się blondyn o niebiesiech oczach. Kliknąłem na jedno jego zdjęcie i przysunąłem szkicownik przed siebie oraz zacząłem rysować. Po skończeniu co zajęło mi ok.20 min podzieliłem się moją pracą Twiterze.
(przepraszam za tak ciemne zdjęcie jednak robię ten rozdział w nocy) (a i rysunek nie jest mój jest mojej przyjaciółki)
CZYTASZ
dzielę nas kilometry | Tommyinnit x mężczyzna oc
Storie d'amorehej wszystkim! Nigdy bym nie pomyślał że napiszę książkę na wattpad (widać to po mojej bibliotece :D). Wolałem raczej czytać książki niż je pisać. Jednak zauważyłem pewne braki na polskim wattpad z książkami dream smp x oc/reader. Po prostu jest teg...