(Yazar anlatımı)
Taehyung' un uzun zamandır peşinde olan başka bir mafya kabilesi uzun zamandır Taehyung' un Yerin' e aşık olduğunu biliyor, hem Yerin' i hem de Taehyung' u takip ediyorlardı. Yerin' in onun için çok değerli olduğunu biliyorlardı. Taehyung' un en değer verdiği varlığına zarar vermek onun can yerinden vurmaya yeterdi zaten. Amaçları Taehyung'a acı çektirmekti. Onlar da bunu yaptılar ve Yerin' i vurdular.
(Taehyung' dan)
Adamlarım evden haber geldiğini söylediler. Eve silahlı saldırı yapıldığını, Yerin' i vurduklarını söylediklerinde nasıl olduğunu anlamadan şirketten çıktım. Başımdan aşağı kaynar sular döküldüğünü hissettim. Bunu kimin yapmış olabileceğini düşünüyorum ama aklıma bir çok düşmanım geliyor. Eve geldiğimde Yerin' i yerde buldum. Sırtından vurulmuştu. Hemen yanına koştum.
-Taehyung: Güzelim, lütfen bırakma beni dayan olur mu?
-Yerin: T-taehyung sen mi geldin?
-Taehyung: Evet güzelim şimdi seni hastaneye götüreceğim lütfen d-dayan t-tamam mı? Söz ver bana.
-Yerin: S-söz ama c-canım çok acıyor.
(Yazar anlatımı)
Genç adam hem sevdiğini hastaneye yetiştirmeye çalışıyor, hem ona bir şey olursa ne yapacağını düşünüyor, hem de bunu yapanın sonunu nasıl getireceğini düşünüyordu. Hiçbir zaman onsuz bir gelecek hayal etmemişti Taehyung. Tek istediği aşkının onu bırakıp gitmemesiydi.
(Hastanede)
Genç adam sevdiğini hastaneye getirince haykırmaya başladı "N'olur yardım edin, onu vurdular, lütfen yardım edin!" diye haykırdı. Genç kızı sedyeyle içeri taşıyıp ameliyathaneye aldılar. Genç adamı içeri almadıkları için adam çaresizce yere çöküp ağlamaya başladı. İçinden dualar ediyordu. "Tanrım, n'olur onu benden koparma, ben onsuz ne yaparım, yalvarırım onu benden ayırma" diyordu. Tek istediği buydu. Hemşireler ameliyathaneden çıkıp kızın durumunun kritik olduğunu, 0 rh (+) kana ihtiyaç olduğunu, kızın çok kan kaybettiğini söylediler. Ama Taehyung' un kanı onunki ile uyuşmuyordu. Genç adam çaresizce hastanede insanlardan yardım istemeye başladı.
4. Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two days and one night
ספרות חובביםGüzel bir kıza aşık olan mafya ve onların yaşadığı macera