(Yazar anlatımı)
Bu çetenin amacı, sadece Taehyung'a acı çektirmekti. Çünkü Minhwa'da Taehyung yüzünden acı çekmişti. Doğruydu, Taehyung Minhwa' nın kardeşini öldürmüştü. Ama daha önce de söylediğim gibi; Taehyung suçsuz insanları hiçbir zaman öldürmedi. Jungwoo'yu öldürmüştü çünkü o sürekli alkol alıp insanları öldürürdü. Dosyası epey kabarıktı; o bir seri katildi. Ama çoğunlukla kadınları öldürürdü. Nedenini inanın Minhwa bile bilmiyordu. Bunları sarhoşken yapardı, bu şekilde hem kendine, hem de çevresine zarar veriyordu. Bu sebeple Jungwoo'yu öldürdü.
(Olayın yaşandığı gece, 22 Ağustos 2017, 01.45)
Taehyung Jungwoo'yu kaçırtmış, Jungwoo çaresizce yalvarıyor, dualar ederek oradan kurtulmayı, tek kurtarıcısını, abisini bekliyordu. Minhwa ise kardeşinin peşine düşmüştü. Her yerde deli gibi onu arıyordu. Jungwoo onun en değerli varlığıydı. Onun her şeyi idi. Ona zarar gelirse Minhwa mahvolurdu. Taehyung Jungwoo'nun yanına gitmişti. Jungwoo sonunun geldiğini hissediyordu. Nihayetinde suçsuz insanlara; Özellikle kadınlara zarar veren biriydi Jungwoo. Alkol bağımlılığını bahane ediyordu kendine. Aklı sağlığı yerinde değildi, bu nedenle hapise girmediği için hiç durmuyor, cinayet işlemeye devam ediyordu.
Jungwoo: Lütfen! lütfen gitmeme izin verin, abim beni merak etmiştir. Lütfen!
Taehyung: Sanmıyorum, Jungwoo.
Jungwoo: Öyleyse neden beni kaçırdın? Benimle derdin ne?
Taehyung: Seninle bir derdim yok. Ama sanırım senin insanlara, özelliklere kadınlara karşı bir sorunun var herhalde.
Jungwoo: Madem benimle bir derdin yok, neden beni kaçırdın psikopat herif! Benim ne yaptığım seni ilgilendirmez! Ben onları yaparken iradem yerinde değil.
Sal beni de gideyim, seni pislik herif!
Taehyung: Öncelikle, laflarına dikkat et. Aksi taktirde, boğazını keseceğim. Seninle bir derdim yok, ama neden senin insanlara karşı bir düşmanlığın var? Gelmişsin, hastalığını bahane ediyorsun. Hastaneden destek alabilirdin kurtulmak için. Sen bir seri katilsin. Bunları yaparken iradenin gayet yerinde olduğunu biliyorum.
Jungwoo: En fazla ne yapabilirsin ki? Abimi tanımıyorsun bile.
Taehyung: Abine güvenerek mi bu bokları yiyorsun seni adi! Abinin kim olduğu umrumda değil. Abin beni çok iyi tanıyor. Ben de onu. Ben kötü insanlara ne yaparım biliyor musun? Senin insanları öldürme biçiminle kötü insanların fişlerini çekerim.
Jungwoo: Yapma n'olur! yalvarırım!
Taehyung: Yapacak bir şey yok. İş işten geçti.
Taehyung, Jungwoo'nun elini kırmış, yüzünü tanınmayacak hale getirmişti.
Onu orada vuracağı sırada, Minhwa nihayetinde kardeşinin yerini saptamış, oraya ulaşmıştı. Minhwa; "Bunu yapma Kim Taehyung! Ondan başka hiç kimsem yok! Bir daha yapmaz! Kalkışsa bile izin vermem! Yemin ederim! Yeter ki yapma."
Taehyung onu dinlememiş, Jungwoo'yu orada vurup gitmişti. Minhwa koşarak kardeşinin yanına gitmiş; haykırmaya başlamıştı: "Tanrı şahidim olsun ki; Sana bunu ödeteceğim Kim Taehyung! Bu acıyı öyle bir yaşatacağım ki yaptıklarına pişman olacaksın!"
Jungwoo oracıkta can vermiş, Minhwa onu koruyamamış, kurtaramamıştı.
(Günümüz)
İkisi de Sae-Byeok'un mekanına ulaşmıştı. Orası illegal bir dövüş arenasıydı. Gittikleri gibi Taehyung Minhwa'nın üstüne atlamış; Sen bunu nasıl yaparsın piç herif! Benim kadınıma nasıl böyle bir şey yapabildin! Hangi cesaretle ulan!? Hangi cesaretle!? Bir yandan dövüşmeye devam ediyorlardı.
Minhwa Taehyung'u altına almış, sıkı bir yumruk atmıştı. "Sana bunun yanına kalmayacağını söylemiştim, Kim Taehyung." Taehyung üste geçmiş; "Ulan senin kardeşinle benim sevdiğim kadın ne alaka! Ne derdin varsa benimle gör! Onu karıştırma! Senin kardeşin suçluydu, bir katildi be adam! Yerin ise suçsuz bir kızdı. Ondan ne istedin!" Taehyung orada Minhwa'yı dövmekten beter etmiş, bacağına bir kurşun sıkmıştı.Minhwa ise "Kısa bir süre sonra tekrar görüşeceğiz, dostum." demiş ve orayı terk etmişti.
Taehyung eve dönmüş, Yerin'e bakmak istemiş, dinlendiğini düşündüğü için yatak odasına gitmiş, ancak Yerin'i orada da bulamamıştı.
Güncellendi
13.02.23Jungwoo'yu böyle hayal edebilirsiniz
Bu da Minhwa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two days and one night
FanfictionGüzel bir kıza aşık olan mafya ve onların yaşadığı macera