Parmaklarını kalçanda durdurdu ve öncekinden biraz daha aşağıya devam etti. Dudakları yukarı kıvrıldı ve tam bir piç gibi sırıttı, işaret parmağı yarığından aşağı indi. Sürtünme iyiydi ama yeterince şiddetli değildi. Sen istiyordun, hayır, daha fazlasına ihtiyacın vardı. Tek yapabildiğin merhametine gülümsemekti.
"Seni tahrik etmek şimdi çok eğlenceli tatlım, ama bu külotu çıkarmak istiyorsan daha sesli olmalısın."
"Minho lütfen," diye sızlandın, "sikişmemiz aşkına."
Kalçanı öne büktün, sana verilen minimum düzeyden daha fazla zevk elde etmek için.
"Bu bana pek etkileyici gelmedi, hmm..."
"Minho lütfen, lütfen, lütfen," diye fısıldadın, sesin çok zayıfladı, "becer beni ya da parmakla beni, ne istersen, lütfen, seni hissetmeye ihtiyacım var."
"Hmm şimdi çok daha iyi," diyerek hafifçe gülümsedi, sonunda külotunu indirdi. Kalçalarını hayatında hiç bu kadar hızlı kaldırmamıştın. Çıplak vücudunun savunmasızlığıyla yüzleşmek biraz zor gelmişti, ama beynin o muazzam tahrikten o kadar buğulandı ki, çok az umursadın.
"Siktir," diye soludu, iki parmağıyla seni zahmetsizce yayarak, "sürtüğüm benim için çok ıslak, değil mi?"
Sözlerinden utandıkça yanaklarındaki sıcaklık yükseldi. Minho bunu bilmiyordu, ama aşağılanmış hissetmek seni oracıkta boşaltabilecek bir şeydi. Hakaret amaçlı sözler kulaklarından ve doğrudan çekirdeğine kadar gitti, bir eli iç uyluğunda hareket ederken, diğeri ona en çok ihtiyaç duyduğun yerde yavaşça dönmeye başladığında, ısı vücudunda tutuşan yoğun bir ateş gibi oldu.
"Aman tanrım," dedin nefes nefese, "aman tanrım Minho lütfen, daha fazla." Sesin saniyeler içinde daha muhtaç hale geliyordu, ama ne kadar uzun sürerse, o kadar az umursuyor gibiydin. Minho şimdi dil faktörünü devreye sokmuştu, küçük kedi dilini klitorisinin üzerinde kaydırıyordu. Bacakların şimdiden titriyordu, ama Minho daha fazla tatmin etmek için daha fazlasını yapıyordu, yüzündeki kızışmış ifadeyi durdurmak için kollarını kalçalarının altına ve etrafına doluyordu. Seni ne kadar çabuk zirveye çıkardığını idrak etmekle meşguldü.
"Lütfen," diyerek içini çektin, dilinin sana neler yaptığına bakmak için aşağı baktığında gözlerin puslu görünüyordu. Onun klitorisini emmesi, sonra dilini girişine doğru itmesi neredeyse çığlık atmana neden oluyordu. Ancak ağzından çıkan sesler küçüktü ama nefes nefese kalmıştın, midendeki düğüm daha da sıkılaştıkça giderek daha yüksek ve daha yüksek sesler geliyordu.
"Boşalmak mı istiyorsun prenses- hm?" Sesi mızmızdı, daha önce kullandığın tonla alay ediyordu.
Herhangi bir konuşma girişiminin boşa çıkacağını ya da nefesinin kesileceğini bilerek vahşice başını salladın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞIM
FanfictionSoft Dom Room Mate~ Lee Know pairing: leeknow x afab!reader, roommates enemies to lovers warnings: softdom!lino, cheating (mentioned), making out, grinding, oral (f receiving), fingering penetration, cum play (?), praise Minho ile ev arkadaşlığı si...