"Bir şey duyduğumu sanmıyorum," diye alaycı bir şekilde sırıttı Minho, dudaklarını şişenin kenarına yapıştırarak. Dudaklarının soğuk bardağın ucuna dolanması, 'yanlışlıkla' üzerine sabitlendiğin bir şeydi.
Yanaklarını şişirdin, odana fırladın ve biraz agresif bir şekilde kapıyı arkandan kapattın. Yatağın yanındaki masanın üzerinde telefonunu bulmaya çalışırken panikledin, telefon rehberinde gezinirken aklın belirsizdi. Ciğerlerini dolduran uyarıcı miktarda oksijenle durakladın. Parmaklarındaki tahriş edici karıncalanma hissini yatıştırmak için bir şeyler yapmalıydın. Bir ömür gibi gelen bir süreden sonra Changbin'in adı nihayet telefonunda belirmişti.
"Merhaba?"
Sesi boğuktu, muhtemelen onu pek sık olmayan derin uykusundan uyandırdığını fark ettiğinde göğsüne suçluluk duygusu çökmüştü.
"Changbin," diye soludun, "seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun değil mi?"
"Ne yapmama ihtiyacın var?"
Sözlerine kıkırdadın. Bir şeye ihtiyacın olmadıkça bu sözlerin asla söylenmeyeceğini bilecek kadar uzun zamandır senin arkadaşındı.
"Gelebilir misin," diye yalvardın, "Chaeyeon burada Minho ile çünkü gece geç saatlerde onu davet etti ve onlara senin geleceğini söyledim?"
"Tanrım Y/n," diye içini çekti Changbin, şakacı bir kıkırdama yanağını gıdıklarken, "Yani gelip Minho'yu kıskandırmamı mı istiyorsun?"
"Bekle, hayır," diye mırıldandın, "Minho'yu kıskandırmak mı? Sadece benimle ve Chaeyeon'la flört etmeni istiyorum ki o gitsin."
"Mhm evet," bir kez daha kıkırdadı, konuşurken sesi alaycıydı, "Geleceğim, ama gecenin sonunda onunla yatmazsan, son derece hayal kırıklığına uğrayacağım."
"Evet, tamam, her neyse şimdi kıçını kaldır ve buraya getir."
Ve bununla telefon görüşmesini aniden sonlandırdın, Changbin sana hiç huzur vermedi. Herkes tarafından okunması bu kadar kolay biri miydin? Göğsünden sinirli bir iç çekiş yükseldi. Aklının ve kalbinin oynadığı oyunlar, bir sonuca varmana yardımcı olmuyordu. Yatağına oturdun, kafandaki düşünceler çılgına dönüyordu. Şimdi Netflix'i açıp yatağa kıvrılmak, bir şeyler atıştırmak ve uykuya dalmak ve yüzünde yastık izi bularak uyanmak için gerçekten harika bir zaman olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞIM
FanficSoft Dom Room Mate~ Lee Know pairing: leeknow x afab!reader, roommates enemies to lovers warnings: softdom!lino, cheating (mentioned), making out, grinding, oral (f receiving), fingering penetration, cum play (?), praise Minho ile ev arkadaşlığı si...