15| ❁PAANI PAANI HOGAI❁

870 81 33
                                    

NOW I'M FAST FORWARDING THIS.......SO, FAMILIES DECIDED TO ORGANIZED AGNIMA'S WEEDING IN A RESORT.......SO EVERYONE REACHED RESORT BEFORE 3 DAYS OF ALL THE FUNCTIONS..........SUSHEELA ANNOUNCED THAT SHE WILL ORGANIZED EVERY FUNCTION BY HER OWN........EVERYONE AGREED....

NEXT DAY MORNING......
AT 6:30am.......everyone is sleeping but suddenly they heard some sounds..So, they all come to their balcony......

[Rooms-• (Dp&K), (CCC&Sh), (J&M) are on ground floor.
• Agni, Pramod, Garima, Susheela, Puttu and Pavni all have different rooms on 1st floor]

ELDERS CAME TO HALL......AND SEE THAT SUSHEELA IS GUIDING WORKERS WHAT TO DO AND WHERE THINGS THEY HAVE TO KEEP......

J- susheela beta yeh kya kar rahiho??

SUSHEELA TURN...

HER DRESS ☝️☝️ WITH HIGH MESSY BUN

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HER DRESS ☝️☝️ WITH HIGH MESSY BUN......

S- areh apsab......good morning.....

Elders- good morning beta.......

S- sorry.....meri wajahse ap sabki neend kharab hogai......(hold her ears)😞

M- areh its ok........wese tum itni subha kya kar rahiho??

S- Wo mein functions ki tayari kar rahithi...........

DP- par itni subha kyu??

S- areh papa.......sirf 3 din hai humare pass.......engagement,mehendi,sangeet, haldi,shaadi toh abhise hi start karna parega na(excitedly)

Dp- Ooo......

AGNIMA ARE HEARING THIS FROM THERE RESPECTIVE BALCONY AND PUVNI ARE SLEEPING..........

G(from her balcony)- susheela tu akele yeh sab nahi sakti.......ruk meh ati hu....

A(from his balcony)- ha ha mein bhi help karne ata hu......

THEY START COMING BUT.....

S- Ooooo........queen victoria aur uske honewale king........ap dono groom aur bride ho apne hi shaadi meh khud hi kaam karoge????

Everyone-😂😂

S- apdono room me jake aram karo......warna pata chala shaadi ke din dono bride groom ke akhon ke niche dark circles agay.......(tease)

Love At First SightWhere stories live. Discover now