•0,7•

27 5 0
                                    

~Cheese over cheese~

20.11

Kusin alleni bussimatkalla, tai ainakin melkein.
Laitoin sulle viestiä, että olin ihan just Seosanin matkakeskuksessa.
Vastasit vain peukalolla ja kerroit olevan jo odottamassa.

Linja-auto pysähtyi, ja kuski nousi antamaan mummojen laukkuja tavaratilasta. 
Sujahdin ulos tunkkaisesta linja-autosta. Huomasin etsiväni jotain sun näköistä ihmistä jostain. Nousit ylös jostain autosta ja vilkutit mulle todella hennosti. 

Pikakävelin, tai juoksin, luoksesi. Olit totta!

"Öhh.. Moi?" Tervehdin ehkä hieman kiusallisesti.
"Hehee..Moi!" tervehdit takaisin, hymyillen isosti ja lämpimästi. 

"Mennäänkö meille?" kysäisit hieman naurahtaen. Nyökkäsin myöntävästi, ja avasit mulle oven autoon. Ryömin keskelle istumaan, sillä toisessa reunassa oli turvaistuin. 

"Päivää", toivotin vanhemmillesi. He tuntuivat jotenkin kylmiltä ihmisiltä, mutta tervehtivät silti mua takaisin.

Kömmit viereeni ja aloit selittämään jotakin kaupungistasi, mitä kuuntelin kyllä ihan mielenkiinnolla. Avasin puhelimeni, kun olin huomannut jonkun ilmoituksen. Se oli vain joku sähköpostimainos.

Mainoksen avattua päädyin uutissyötteeseeni. Huomasin sunkin hiljentyneen puhelimesi ääreen, tai ainakin siltä vaikutti. 

Selasin hetken uutissyötettä, sitten klikaten jotain uutista kadonneesta tytöstä.

Poliisi etsii edelleen kaksi vuotta sitten kadonnutta tyttöä. Oletko nähnyt kuvassa olevan tytön? Poliisi ottaa kaikki vihjeet vastaan.

En lukenut sen enempää uutista. Katsoin kuvaa ja sitten vilkaisin sua. Tein noin varmaan kolme kertaa. 

"Sä.. Sä.. Oot.. Sama.. Ihminen?" Kysyin hämmentyneenä. Näytit todella samalta kun kuvan tyttö.

Et sanonut sanaakaan. Nyökkäsit etupenkin ihmisille, jotka ei varmaan ollutkaan vanhempiasi. 

Nappasit jostain kaasumaskia muistuttavan asias, sitten vain muistan epämääräisen savun  ja kuinka sanoit:"Olisivat ottaneet musta paremman kuvan"

Sitten pimeys saavuitti mut.

// Tän tän tää 

Mitä tästä lapset opimmekaan? sen että kaikkiin netissä ei kannata luottaa

Olis kiva kuulla muiden mielipiteitä tästä tarinasta, koska tota se on hauskaa:D

Törmäillään taas joskus

Ps. En tiiä huomasko kukaan mut tänään on sama päivä kun tässä tarinassakin
~Kiiskutin :3

MoonshotWhere stories live. Discover now