Mä oon olli ja sä ...

19 2 0
                                    

(Skip 1 päivä)

Y/n
"Voi vittu" herään huonoon oloon.. Eilen tuli kai juotua aika paljon.Säikähdän kun kuulen jonkun huokaisevan syvään vieressäni. Käännyn ja huomaan miehen vierelläni.

Olli
Herään siihen kun minulle soitetaan. Otan puhelimen yöpöydältä ja tajuan etten ole kotona.Käännyn hitaasti ja huomaan naisen vieressäni yläkroppa ilman vaatteiden tai peiton peittämänä.hän katsoo vain minua silmiin hieman hämmentyneenä.

Y/n
"Sano jotain y/n" pyörii päässäni viimeiset 3 pitkää sekuntia. Katson vain miestä edessäni. Huomaan hänen katseensa vilkaisevan alas ja tajuan olevani puolialasta. Vedän peiton päälleni ja punastun. Ömm muistatko eiliseltä mitään kysyn tuolta pörröpäältä

Olli
Ois ihan kiva muistaa jotain "naurahdan ja vastaan hänelle" nyt muistan että minulle soitettiin ja otan puhelimen käteeni.Soitan takaisin

Joel
Olemme  jätkien kanssa studiolla paitsi ollin sillä tuo on näköjään onnistunut kadottamaan itsensä bassonsa jälkeen tai emme häntä ainakaan kotoa löytäneet. Tällä hetkellä yritän soittaa hänelle mutta hän ei vastaa. Hetken päästä hän kuiteskin soittaa minulle ja sanon "huomenta matela mistä puskasta heräsit ku ollaan etitty sua ties mistä" "no siis.." saan vastauksen "ootko kunnossa" kysyn hänelt "suoraan sanottuna heräsin mukavasta sängystä.. Kaipaatteko mua jo" olli vastaa "mistä sängystä ethänsä himas ollu .. Aa nyt mä tajusin " olen juuri kysymässä häneltä lisäkysymyksiä kunnes hän lopettaa puhelun yhtäkkiä.
Olli...*naurahdan*

Olli
Jätkät tulee pitämään minulle jonkinlaisen puheen tästä. kieltämättä itsekkin vähän naurattaa miten minä juuri noista 5 apinasta päädyin tähän tilanteeseen.

Y/n
Päätän olla kainen tämän jälkeen jotenkin fiksu ja puen "onks sull nälkä voidaan syödä jotain ellei sull oo kiire" kysyn
"Joo vähän.. Onks sull buranaa" vastaa mies minulle. Nyökkään hänelle ja lähden keittiöön hänen tullessa sinne myös hetken päästä ilman paitaa "en löydä mun paitaa mistään" "ei haittaa" vastaan hänelle hymyillen. Kieltämättä hän on komea.

Olli
Saimme syötyä ja sain tietää että hänen nimi on  y/n. Tällä hetkellä välillämme on kiusallinen hiljaisuus ja huomaan y/n näyttävän mietteliäältä. "Kaikki hyvin?" Kysyn häneltä.

Yritän rupee kirjottaa tätä jotenki aktiivisesti. Tiiän tää on tosi epäselvä ja yritän jotenki saada täst selvän mut toivottavasti tykkäätte.

Rakastatko Mua?Where stories live. Discover now