voi matela..

24 3 1
                                    

Y/n
Tuijotan pöytää ajatuksissani "y/n ? " kuuluu ollin suusta "Mitä?" vastaan hänelle "nii et onks kaikki hyvin?" "no siis mietin et jos me jotain tehtiin nii kai me käytettiin sitäki?" vastaan ollille. "Ehkä se ois sit hyvä varmistaa" hän vastaa minulle ja nyökkään. " onks sull niit testejä täällä? " olli kysyy vielä "kyll niit varmaan on " vastaan hänelle ja hän nyökkää "mut hei mull on treenit nii mun pitää lähtee" olli sanoo ja nousee pöydästä kävellen eteiseen samalla kun menen makkariin ja juoksen eteiseen hänen paidan kanssa "tarviit tänki varmaan " hymähdän "aa joo kiitos " tuo basisti naurahtaa ja pukee paitansa.

Olli
Laitan kenkäni jalkaan jonka jälkeen tulee taas hieman kiusallinen hiljaisuus tuo edessä oleva kaunokainen katsoo minua ylöspäin hymyillen. Tuon hymyn nähdessä myös omat suupieleni nousevat ja yhtäkkiä tunnen kädet ympärilläni

Y/n
Päätän hetken hiljaisuuden jälkeen halata ollia. Hetken jälkeen irtaudun halista ja sanomme heipat. Entä jos en koskaan nää tuota ihanaa pörröpäätä eihän mulla oo edes sen numeroa. Kyyneleet valuvat poskilleni valuessani eteisen seinää pitkin lattialle haudaten kasvoni polviini. Mitä nyt teen?

Olli
Lähdin hetki sitten y/n :ta vähän haikea olo mutta treeneihin on pakko mennä taidan muutenkin olla jo myöhässä.Astun studioon sisään ja heti Joonas on löytänyt tiensä eteiseen ja pommittaa minua kysymyksillä. Leikin kuuroa kävellessäni sohvalle joelin viereen. Aleksi vilkaisee minua virnistäen " tais olla kiva yö " hän sanoo "en muista mitään mitä eilen tapahtu" vastaan aleksille. "Jätkät voidaanko nyt va treenaa ja jättää olli rauhaan " voi kiitos tommi . "

YRITÄN KIRJOTTAA TÄNÄÄN VIEL UUDEN OSAN. KERTOKAA VAIK KOMMENTEIS MP TÄHÄN ALKUUN

Rakastatko Mua?Where stories live. Discover now