-Vi var kommet tættere på og man kunne høre musikken svagt og alle de cykler der stod udeforan fik hele huset til og se farverigt ud vi stod foran den grønne have låge og ud kom Maria og åbnede for os. Hun havde en sort tæt sidende kjole på og lyserød drink i hånden, "Kom ind,kom ind" Alex gik først så fulgte vi andre ham ind, ved hoved indengangen mødte vi Marcus og Oscar "Kæft hvor ser i godt ud" sagde jeg til dem imens jeg krammede dem. "Jeg ved det godt" smilte Oscar "Hvor er de andre henne?" spurgte Alex. Marcus pegede ud mod haven. Vi gik forbi køleskabet og Alex fyldte op men vores ting jeg kiggede ind og tog en Rekorderlig "Strawberry-lime" læste jeg højt Noah kiggede på den bag mig han lyftede sin hånd op på min skulder og jeg kunne mærke hans vejrtrækning på min nøgne nakke jeg vente mig om og kiggede på ham de lyseblåøjne rykkede rundt i ansiget på mig "hvad skal du have?" jeg dykkede ned i køleskabet "Bare giv mig hvad end der" svarede han. Han kom tættere på mig og stod helt bag mig hans hånd rørte min tajle og kom ned på min hofte. Jeg tog hovedet ud af køleskabet og vente mig om hurtigt om "Hvad laver du?" spurgte jeg ham om og gav ham en smirnoff ice og smutte hurtigt væk kunne mærke hans øjne i nakken jeg gik ud i haven hvor Valerie og Rosa spille beer pong mod Oliver og Marcus. Det var Oliver der havde bolden da jeg kom ud jeg gav dem allesammen et kram da jeg sagde hej "Vil du tage et skyd for vores hold" jeg tog boldten og den lille plastik boldt fløj genem vinden og over bordet og ned i den lille plasik kop. "WHATTTT" lød det fra Marcus Oliver gav mig i highfive er ret stolt jeg tog min cider op til munden og overfra den anden side af haven råbte Oscar "Bul eller resten i håret" jeg råbte tilbage "Jeg har LIGE åbnet den not gonna happen". Han gik over mod mig kom nu sådan er regelen" jeg kiggede op på den høje fyr "Så gør vi det sammen" kom jeg med han havde en øl i hånden. Vi viklede vores arme sammen han bukkede sig ned også buldede sammen Brysen fyldte min mund og var kun halvvejs kunne mærke Oscar snart var færdig så skulle skynde mig jeg tog min tommedåse op i luften og kiggede ned og så Oscar stod stadig han rettede ryggen op og jeg tog hans dåse den var stadig halv fyldt jeg tog den ud af hånden på ham han bøjede hovedet ned også hældte jeg øl ned i hans mørke hår. Han kiggede op igen helt sur "AHAHAAH jeg kunne drikke hurtigere end dig" jeg gav ham den tomme dåse tilbage "Det er også nemmere med det der cider pis".
- Jeg stilte mig hen til Marcus og spurgte ham "Hvor langtid har i været her?". Han stod men bolden i hånden og imens han skulle skyde "Umm" sagde han anstrengt "FUCK" udbrød begge drenge. Den var røget lige ved sidenaf koppen. Han kiggede på mig og vente hele sin krop mod mig "Når hvad sagde du?" Spurgte han med sit smørret smil "Hvornår kom i her hen?" "Klokken 19.45" Svarde Oliver, Marcus var for langsom. Jeg gik ind i huset igen jeg skulle finde et toilet. Jeg kiggede rundt for at finde Maria hun sad over i sofaen og snakkede med en fyr jeg kun havde hørt om lige hendes type. Omme bag mig fik jeg et shok at Valerie der Hoppede og tog fandt i mine skuldre. "Hvor skal du hen?" man kunne godt mærke hun var halv fuld men, det gjorder hende sku kun sjovere. "Ja jeg skal bare på toilettet" jeg vendte mig om hurtigt "jeg tager med" sagde hun og hun tog min hånd og vi gik oven på til en helt grå dør og der var toliettet. Altså det bedste ved fester er samtalerne man har på toilettet. Jeg sad nede ved gulvet imens hun var på toilettet "Så hvad sker der med dig og Noah?" spurgte hun. Jeg kiggede op i loftet "Jeg ved det seriøst ikke han har ignoret mig i over 3 måndere og nu flirter han med mig igen" jeg kiggede på hende igen "Altså kan du lide han gør det eller ej?" " For at være ærlig idk får når jeg ser ham har jeg lyst til at kysse ham lægge op af ham være vedsiden har ham heletiden men så tænker jeg tilbage til sidste år så har jeg lyst til at slå ham indtil han ligger og tuder som en tøs" hun kiggede på mig med et seriøst blik "Gør hvad du helt vil" det fik mig til at tænke "hvad vil jeg?"