Lemon Var?

4 0 0
                                    

Vi gik ud fra toilettet, Maria stod og ventede på at gå ind "hvem er det i sofaen?" Spurgte jeg hende om imens hun var på vej ind på toilettet "han er bare en jeg kender" smilte hun og gik ind på toilettet jeg kiggede på Valerie vi trak på skulderne samtidig.

Ude i haven stod Noah sammen med Marcus og en Alex der lå oven på et bor uden trøje på og med en lime i munden. Vi trådte ud og han kiggede over på os og noah smilte til mig. Og viftede os over, til den meget ubehagelige Alex. "Hvad fanden har i nu lavet?" Spurgte jeg "han tabte vores væddemål" svarede Noah "hvad skal han så gøre?" Spurgte Valerie "jov se vi fire skal alle lave bodyshots på ham" Jeg kiggede på Noah "kæft hvor i er dumme" sagde jeg. "Hallooo" mumlede Alex med sin lime i munden. Vi gik over foran ham jeg stilte mig vedsiden af Marcus overfor Noah. Saltet smagte ik rigtig af noget men det shot tequila fik mig til at hoste og limen fik det hele ned. Er du sindsyg hvor er body shots klamme. De menesker der har lavet dem skal straffes sammen med dem der tilføjede bogstaver i matematik. Alex rejste sig hurtigt op og tog sin trøje på igen. "Fuck jer begge to" sagde han til Noah og Marcus. De daskede ham bare på hoved "du bad selv om det". Jeg kiggede bagud og over til en bænk med duk på jeg kunne mærke tequila'an og den Cider jeg lige har bundet. Når jeg bliver fuld så bliver mine øjen trætte og min krop frisk. Så der findes fucking mange videoer fra fester af mig der danser men lukkede øjne. 

Jeg gik over til marcus og Alex , de stod over ved baren hvor Maria og Valerie lavede taste test på drinks. "Her smag den her" jeg fik proppet et suerør i munden "Hvad er det?" spurgte jeg Valerie hun kiggede på mig imens jeg tag glasset videre til Alex "det er rom, Lemonfanta , Malibu og Lime på siden" svarede Valerie. "mhhhm den mangler noget" sagde Marcus meget kritsk som altid.  Maria gav ham fingeren lige i fjæset.  Alex "Lemon var?"  "lemon fanta klunkefjæs" sagde Maria. 


Jeg stod men min drik i hånden og kiggede ud i den mellemstore have mit blik fangede en hvid bænk under et blomster træ

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Apr 23, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Før vi falderTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang