Първата ми среща...
Нз ама от сега можете да предположите че не мина добре.
Аз не се смятам за кой знае колко добър човек. Но съм през повечето време миличка и срамежлива.
И така ноща преди срещата си писахме. И той прие да се видим. Така де преди също го бях канила да се видим ама ми отказа. Така де онази вечер прие и бях на 7 небе. Бяхме в добри отношения и даже си мислих че ме харесва. Защото нали знаете. Пишем си често, отговаря ми на сторита абе да.
На другия ден специално си бях боядисала косата с боя която се маха с няколко отмивания,в долната част на косата. И като се видяхме бях радостна и притеснена в същото време. Ходих ме и играхме на игрите в мола. После излязохме и не си казвахме нищо. Стана неловко. И той постоянно си пишеше с някой и от време на време ми казваше по нещо като "харесва ми косата ти"
И да. Седнахме на една пейка и същото. След извесно време си извика приятел и се правеше че са се видели случайно. И след още малко той "говореше с майка си* и каза че трябва да си ходи. Ама разберете не съм тъпа това си беше намек. И така си тръгнах. Разревах се от яд и с една фр говорихме за това. И повече не ми писа. Аз се пробвах да завържа някакъв разговор но той все ме отрязваше и се отказъх. Накрая разбрах от една обща фр че си харесва друга. И да това е.
Чао,чао!
YOU ARE READING
Комфузни ситуации ама не баш
Vampireнопе не е депресарска книга ... е може би само малко.