"Evcilik mi oynuyoruz?"

1.6K 78 13
                                    

MERHABA YINE KARŞINIZDAYIM.HIKAYEYE BIRAZ ARA VERMIŞTIM AMA ISTEKLER ÜZERINE DEVAM EDECEĞIM.BUNDAN SONRA UZUN YAZMAYIDA DENEYECEĞIM.AMA BU SEFERKI BOLUMDE BIRAZ KISA OLACAK CUNKU DERSANEYE GITMEM LAZIM.KUSURA BAKMAYIN :( IYI OKUMALAR.

"Tuna!Aç artık şu gözlerimi!",diye bağırdım bir yandan bağlı olan elimi çözmeye çalışırken.Acaba bana tecavüz mü edecekti?Nasıl bir fantazisi var bu çocuğun?Tövbe Allah'ım sen koru.Karnımda çok acıkmıştı.En az 3 saattir burada bağlı bir şekilde oturuyorum."Tuna eğer hemen şu an gözlerimi açıp beni çözmessen çığlık atarım.",dedim ve bir yerden ses gelmesini bekledim."Tamam sakin ol.Ne kadar dayanabikeceksin diye beklemiştim ama sadece 2 buçuk saat dayanabildin.",dedi ve arkasından kahkasını patlattı.Daha sonra ellerimi çözüp gözlerimi açtı.Bir evdeydik.Kimin eviydi?Tuna'nın mı?"Tuna amacın ne?Bir anda beni evden alıp kaçırıyorsun sonra ellerimi bağlayıp beni saatlerce öyle bekletiyorsun.Şimdi sana kızmakta doğal olarak haklı mıyım değil miyim?",dedim ve büyük bir nefes aldım.Ilk defa bu kadar uzun konuştum galiba."Biz artık evliyiz.",dedi ve elindeki evlilik cüzdanını bana fırlattı.Ben şaşkınlıkla cüzdana baktım."Biz evlendik mi?",dedim ve yumruğumu sıktım.Tuna başıyla onayladı ve ellerini göğsünde birleştirdi."Iyi ki doğdun karıcığım",dedi ve bana sarıldı.Doğum günümü bilmesi güzel bir şeydi ama yaptığı şey sürpriz miydi şimdi?"Sana inanamıyorum Tuna!Bana bunu sormadan nasıl yaparsın?",diye bağırdım ve yastığı ona fırlattım.Tuna gülen yüzünü birden asarak attığım yastığı tuttu."Ben sadece seni mutlu etmek istedim.Ben seni çok seviyorum,sen de beni?Seviyorsun değil mi?",dedi ve masumluğunu bana yedirmeye çalıştı."Tabikide seviyorum ama bu delilik!Evet belki ben normal bir kız gibi davranmıyorum.Ama bu demek değil benimde hayallerim yok.Böyle evlenmeyi ben ister miydim mi sanıyorsun?En azından bir gelinlik giymek isterdim!Ama sen kendini düşünüyorsun sadece.Beni bununla etkileyip bütün günümü sürprizlerle geçircektin.Daha sonra gece beni...Siz erkekler tek amacınız seks mi?Hepinizin mi?Senden boşanacağım.",dedim ve ilk gördüğüm kapıdan çıktım.Buralarda yabancı olduğumdan oturdum kaldırım kenarına ve telefonu elime alarak Ediz'in numarasını tuşladım."Alo?",dedi Ediz'in rahatlatıcı sesi."Ediz beni al.",dedim ve ister istemez ağlamaya başladım."Bir kere olsun kibarca 'Beni alır mısın'de ya.Nerdesin?",dedi."Bilmiyorum.Bilsem seni çağrır mıydım?Tuna beni bir yere getirdi.Onun evi galiba.Ev villa...",dedim ve sesli yutkundum.Ediz telefonu çoktan kapatmıştı bile.Olduğum yerde başımı eğdim ve Ediz'i beklemeye başladım.Kafama aldığım darbeyle kafamı kaldırdım."Heyy!Biraz dikkatli olsanıza veletler!",diye çığırdım.Daha sonra ayağa kalktım ve"Tabikide az önce dediğimi demeyecektim.At bakayım göğsüme ablası.",dedim ve ayağa kalktım.Çocuk topu bana atınca kendimden geçmiştim."Goooooollll!Şınaaaayyyyyydddeeeeerr!",diye bağırdım ve sevinç dansı yapmaya başladım.O an Tuna'yı farkettim."Demek Maya'yla tanıştın Muratcem?",dedi ve az önce bana topu atan çocuğun terini sildi."Evet abi.Bahsettiğin kadar komikmiş gerçekten.Üstelik çok iyi oynuyor.Onu bizim takımda oynatabilir miyiz?",dedi minik sesiyle çocuk."Neler oluyor be?",dedim tek kaşımı kaldırarak."Muratcem.Kardeşim.Seninle tanışmak istedi.",dedi ve gülümsedi."Evcilik mo oynuyoruz?",dedim ve bende gülümsedim.

VOTE VE YORUM LÜTFEN :) YB 2 GÜN SONRA :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FUTBOL⚽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin