המוות של הוד מעלתו

19 1 0
                                    

"קדימה מקיילה!" אנדי צעקה מהצד השני של החדר, "תעזבי אותי אנדי!" צעקתי, "אני לא באה איתך לבר הזה! אם את רוצה להפגש עם המאהב הסודי שלך תעשי את זה לבד!" גלגלתי עיניים ונשכבתי על המיטה שלי, יודעת שהיא לא תפסיק להציק לי עד שאצא איתה, "בבקשה בבקשה מקיילה, אם לא אבוא היום הוא עלול למצוא מישהי אחרת ואני לא יכולה לתת לזה לקרות!" העברתי את מבטי מהתקרה אל אנדי, "זה כל כך לא בריא, את יודעת את זה נכון?" הפעם היה תורה של אנדי לגלגל עיניים, "כן,כן אני יודעת, רק בבקשה תגידי לי שתבואי איתי קיי, אני לא רוצה ללכת לבד" היא התחננה, "אני אעשה את מטלות הבית שלך ליומיים הקרובים בבקשה! רק תגידי שתבואי איתי", "שבוע" התמקחתי, "שבוע??" אנדי קמה "שבוע או שאני לא מגיעה". אמרתי בחיוך, יודעת שהיא תסכים, "בסדר, בסדר, שבוע" היא נאנחה בקול, "עכשיו לכי להתארגן!" היא צעקה בהתרגשות וזרקה עליי שמלה פשוטה אדומה, הבטתי בשמלה וגיחכתי ואז זרקתי אותה עלייה בחזרה, "אמרתי שאני מוכנה לבוא איתך אנדי, אל תגזימי", אנדי נשפה ברוגז אבל הסתובבה ונכנסה אל חדרה בשביל להתארגן בעצמה.

"אני בהלם שהסכמת לבוא איתי" אנדי  אמרה בהתרגשות במהלך ההליכה שלנו אל הבר, "אם את רוצה שאני אבוא איתך יותר כל מה שאת צריכה לעשות זה את המטלות שלי למשך שבוע ואני אפילו לא אריב איתך" אמרתי בגיחוך והתחלתי ללכת מהר יותר, אנדי רצה אחריי, "מיקיילה חכי!" היא צעקה, "מי שמגיעה אחרונה קונה את כל המשקאות להערב" צעקתי לה מאחוריי והגברתי את ריצתי, צוחקת למשמע התסכול שלה מאוחריי.
"את מרמה וזה לא פייר" היא אמרה כשראתה אותי נשענת על משקוף דלת הבר לאחר שהגיעה סוף סוף. "זה לא אשמתי שבחרת לשים עקבים, את יודעת את החוקים אנדי" חייכתי והחזקתי את ידה, מושכת אותה פנימה, הולכת ישירות אל הבר, "שתי בירות בבקשה" קראתי אל הברמן, "תעודת זהות?" הוא הגיב בשאלה ואני רק חייכתי אליו חיוך יפה, "אני לא חושבת שיהיה בזה צורך" ונגעתי בעדינות עם ידי בידו, הברמן גיחך, "אם לא הייתי מכיר אותך קיי הייתי חושב שאת מפלרטטת איתי" הוא חייך, "אז מזל שאתה מכיר אותי תומאס" חייכתי גם אני.

"שתי בירות לשתי הבחורות הכי יפות בבר" תומס הגיש לי את הבירות וקרץ ואני צחקתי בתגובה, "אם לא הייתי מכירה אותך יותר טוב תום הייתי חושבת שאתה מפלרטט איתי", תומאס צחק בתגובה "אז מזל שאת מכירה אותי" הוא אמר והלך להתפנות לשאר הלקוחות.

אנדי שתתה את כל הבירה בשלוק מהיר, "אומץ נוזלי?" שאלתי אותה בהרמת גבה מלווה בגיחוך, "את מאוד מצחיקה היום קיי" אנדי גילגלה עיניים ואז העבירה את מבטה לדלת שבדיוק נפתחה, דרכה נכנסו שני גברים, אחד מהם אני מזהה בתור המאהב ה'לא כל כך סודי' של אנדי בעל שיער חום ועיניים חומות עמוקות והשני היה בחור חדש, נער בעל שיער שחור פרוע ועיניים כחולות כהות, לפני שהספקתי לומר עוד מילה אחת אנדי כבר נעלמה בקהל, כנראה הולכת אל עבר הבחור, לצערה הרב, הוא היה בדרך למקום בו עמדה ממש לפני שניה, לידי.

his killer princessWhere stories live. Discover now