Yoongi bizim abimiz ve biz Luka'nın fotoğraflarına bakıp "seni seviyorum Luka" derken RM'e yakalanıyoruz (Luka ilerleyen zamanlarda devreye girecek)
Y/N: A-abi açıklayabilirim!
RM: Üyeler görünce pek tepki vermez ama Yoongi görmesin
Y/N: YAAA NOLUR SÖYLEMEEE
Yoongi sinirli bir şekilde odadan çıkar
Yoongi: YAAAAA!!!!!!!
Y/N: N-noldu a-abi😓
Yoongi: Neden bağırıyorsun!!
Y/N: P-pardon a-abi h-heycan y-yaptımda ö-özür d-dilerim😢
Yoongi: Şimdi neden ağlıyosun!!!
RM: YOONGİ!!! TAMAM YETER KIZI ÜRKÜTÜYORSUN!!!
Yoongi: SEN KARIŞMA NAMJOON!!!
Y/N: YA YETER BAĞIRMAYIN *der ve koşarak odasına girip kapıyı kitler*
RM: Ne yaptığını beğendin mi!!!
…
Yoongi: Neden bağırdı o kadar *düz bir ifade ile sorar*
RM: *Anlatır tabiki gerçeği anlatmaz Yoongi'ye seni Yoonmin okurken yakaladığını söyler*
Yoongi: Tae ile Kook söylememiş mi… offf ben vminkook'u alıp gelicem gelinceye kadar onu odadan çıkarmaya çalış ve kendine zarar vermediğinde emin ol
RM: Tamam çabuk ol
Yoongi vminkook üçlüsünü aldı çünkü kardeşine artık açıklamak zorundaymış gibi hissetmişdi. (diğer üyeler de arabada) Arabada eve gelirken üyelere herşeyi anlatmıştı ve üyeler ona çok kızmıştı, sırf uykusu bölündüğü için kardeşine üyelere bağırır gibi bağırması, üyeleri çok kızdır mıştı. Yoongi, kardeşi ile kalalı daha bir gün olmadan ona bağırdığı için zaten kendine aralıksız bir biçimde içinden sayıyordu. Eve geldiklerinde Rm telaşla dışarı çıkmıştı üyeler onu durdurup ne olduğunu sordular.
RM: Elinde bıçakla beni tehdit etti eğer gitmezsem kendine zarar vericekmiş bende kendine zarar vermesin diye çıktım
(Mucize uğurböceği ile kara kedi deki Luka biliyormusunuz bilmem ama söylim dedim)
Luka: Y/N neden ağlıyordu *üyelere bakarak sordu*
Yoongi: Bundan sanane! Ayrıca sen Y/N yi nereden tanıyorsun!!!
Luka: Sınıf arkadaşım
RM: Sen şu Y/N'nin bahsettiği gitarıcı çocuksun değil mi?
Luka: Evet… ona geleli daha bir gün olmadan bağıran sevgili abisi! Y/N nin yanına gidip sakinleştire bilir miyim, tabi ne kadar umrunda ise!
Yoongi: Bana bak-
Y/N: Yeter!!! Sadece biraz sakin olmak istemişdim! Onu bile çok görmeyin benden!
Y/N' nin gözleri ağlamaktan kıp kırmızı olmuştur ve bir anda yere yığılır, Y/N' yi alıp hastaneye giderler. Hastaneye gittiklerinde Luka, Y/N'nin son zamanlarda yaşadığı olayları anlatır ve üyeler(Jimin ve Yoongi hariç) Luka'yı dinlerken, Yoongi kardeşi için endişeleniyordur. Yoongi'yi ilk defa bu kadar endişeli gören Jimin, Yoongi'yi rahatlatmak amacı ile ona sarılır.
Yoongi: J-jimin n-ne y-yapıyorsun?
Jimin: Sarılıyorum… hem sen neden kekeledin?
Yoongi: Seni seviyorum
(ya uzatmicam yoongi ile jimin sevgili olur taekook zaten sevgilidir. Luka, abine yani Yoongi'ye seni sevdiğini ve ne olursa olsun seninle eninde sonunda sevgili olucağını söyler bunu işiten abin sinirlenir fakat Jimin'in kulağına Y/N'nin de Luka'ya karşı boş olmadığını onu başka kızlarla yakın gördüğünde ise kesin sevgililer diye gelip ona(yani jimin) anlatıp ağladığını söyler ve abin Luka'nın sana açılmasına izin verir. Bu olaylar olurken sen uyanırsın)
Doktor: Hasta iyi sadece ufak bir sinir krizi geçirmiş taburcu ettik gidebilirsin hadi ben daha yemek yicem hadi naş naş hadi (smsgkdlhd)
Otoparka doğru giderken Y/N kendini halsiz hissettiği için tam Yoongi onu(yani Y/N'yi) kucağına alacakken Luka daha önce davranır ve o(yani Luka) kucağına alır. Yoongi öldürücü bakışlar atarken, Y/N'nin utandığı için yanakları kızarır ve Luka'nın görmesini istemediği için kafasını Luka'nın omzuna gömer. Luka, Y/N'nin bu hareketine güler tabi bu sırada Yoongi sinirden patlamak üzere olur ama sonra onun siniri gider çünkü jimin Yoongi'nin sinirlendiğini hissedip Yoongi'yi dudağından öper ve geri çekilir Yoongi şaşkın şaşkın ilerlerken BTS üyelerİ(yoongi ve jimin hariç) güler.
(fazla uzattım artık evdeler ve Luka Y/N'yi odasına götürür, yoongi hala şaşkındır çünkü niye olmasın rurpufjpfp.)
Luka: Y/N sana bişi söylemem lazım
Y/N: T-tabi (aklıma merinet geldi dhpdjpdjp)
Luka: Sen inanılmaz bir kızsın Y/N; bir melodi kadar temiz, bir melodi kadar samimi, seninle tanıştığımızdan beri kafamın içinde duyduğum şarkım'sın.
Y/N: B-bu n-ne d-demek ş-şimdi?
Luka: Benim sevgilim olurmusun
Y/N: E-evet
Ve Y/N ile Luka sevgili olur.
~SON~
ÖNCELİKLE GEÇ GELDİĞİ İÇİN ÜZGÜNÜM İNTERNET SORUNU YAŞIYORDUM. LÜTFEN OY VERMEYİ(YANİ AŞAĞIDAKİ YILDIZ İŞARETİNE BASMAYI) VE KİTABIMI BAŞKALARINA ÖNERMEYİ UNUTMAYIN SİZİ SEVİYORUM AMA OY VERİP TAKİP EDENLERİ DAHA ÇOK SEVİYORUM 😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kpop tepki (istek alıyorum)
FanfictionKpop tepki// istek alıyorum isteklerinizi yorum olarak yazabilirsiniz