Uyumaya git Hange

267 12 1
                                    

Gene akşam olmuştu ve Erwin istifa edeli 5 ay olmuştu bana istifa etmeden önce de "komutan sesin hange benim yerimi alabileceğini biliyorum" demişti. Hala görüşüyoruz elbette ama ben bu işlere yetişemiyorum.

"Uyumaya git Hange"

Levi bana seslenmişti

"Tamam şu son dosyalarında halledeyim geleceğim." Levi ile sevgili olmuştuk o bana pek sık seni seviyorum demezdi ama başka yollar ile belli ederdi son zamanlarda onunla vakit geçirmiyorum diye biraz sinirleniyordu. Ama ben ona aşıktım ve vakit ayırmaya çalışsam da çok şık olmuyordu.

Dosyalarla işim bittikten sonda odamıza gittim.

Levi sandalyeye oturmuş bir yandan kitap okuyor bir yandan ise bir bardağa doldurduğu içkisinden içiyordu.

Hemen şişeyi kaptığım gibi kafama dikecekkennbir şey de benden kaptı şişeyi

"Hange sen içmeyeceksin çabuk sarhoş oluyorsun." O bunu derken gözleri dudaklarımda geziyordu.

Benim gözlerim ise önce gri gözlerine sonra dudaklarına kenetlendi.

Yavaşça ona yürüyordum. Elindeki şişeyi alıp biraz içtim ve dudaklarımı yaladım Levi de bardağındaki içkisinden içmişti.

Bana yaklaşıp dudaklarımı es geçerek kulağıma.

"İşini iyi biliyorsun..." Dedi

Dudaklarımı es geçmesi hoşuma gitmemişti aksine biraz sinirlendirmişti.

Öcümü almak için onu yatağa oturtturdum ve kucağına oturdum.

Dudaklarına yapışıp sertçe öpmeye başlamıştım sanki bunu bekliyormuş gibi Levi de sertçe karşılık veriyordu. Anında çekildiğimde onunda tahrik olduğunu biliyordum.

Kapıya doğru yöneldim ama Levi bileğimi kavrayarak beni yavaşça yatağa itti. Ben ise çok hafif bir inilti çıkartmıştım.

"Yatakta komutan benim Hange bunu unutma."

Hafifçe kılırdadım. Ve elimi Levinin gömleğinden içeri soktum. Göğsünde tiki olduğunu biliyordum yavaşça kasalarından göğsüne doğru ilerlerken durdum.

Elimi çekip gömleğinin düğmelerini açtım ve sertçe Levinin tiki olan yerini yaladım. Bunun üzerine Levi biraz sıçradı ve inledi.

"Ahm napıyorsun hange? Ayrıca orada tikım olduğunu nereden biliyorsun?"

"Ben biliri-" sözümü Levinin anında benim üstümü soyması kesmişti gömleğimi alıp odanın herhangi bir yerine fırlattı.

Bende onun gömleğini tamamen çıkarıp bir kenara attım. Levi göğüslerimde dudaklarıyla üstten bir gezintiye çıkmıştı. Bir eli vücüdümda geziyor diğer eli göğüslerimi sıkıyor inlememe sebep olurken bir yandan da dudaklarıyla göğüslerimi keşfediyordu.

"Ahm L-levi çok sık- ahm sıkma!"

Levi sözümü dinlemiyordu ama bir anda elleri pantolonuma kaydı. Bende hemen ellerimi Levinin pantalonudan geçirdim.

Ve ellerimi geri çekip pantalonunun düğmesini açmaya başlamakla Levi de pantalonunun düğmelerini açıyordu. Artık ikimizde pantalonlardan kurtulmuştuk. Benim dudaklarım Levinin göğsünden yavaşça kasıklarına doğru iniyordu. Levinin dudakları ise boynumu emiyordu.

İkimizin de elleri harekete geçmişti. Levi sütyenimin kopçasını açmış ve hızla fırlatmıştı. Göğüslerimi bu sefer emiyordu. Ve kilotumun arkasından parmaklarını hafifçe sokuyordu. Benden iniltiler çıkıyordu. Artık ikimizinde çırılçıplak kalma vakti gelmişti bence

"AHM Levi AHM hızlı ol AH seni ahmmm içimde istiyorum ar AHM artık"

"Bu... Kadar... Sabırsız... Olma... Hange..."

"Ahm sen harekete ahm geçmezsen ahm ben harekete geçerim-" bu sözüm üzerine Levi parmaklarını daha sert bastırıp. Daha yüksek sesle inlememe sebep oldu
"AAHHMM"

artık ikimizinde iç çamaşırları fazlalık oluyordu ben harekete geçip Levinin boxterini çıkarttım. Levi ise benim kilodumu yavaşça çekiyordu ellerini tutup hareketlerini yönlendirdim ve kilodumu hızla çekmesini sağladım. İkimizde çırılçıplaktık.
Levi erkekliğini uzatarak "em" diye komut verdi ben ise konutuna uyarak penisini emmeye başladım. Emerken ise

"Sen kısasın ama bu uzunmuş" dedim dedikten sonrada hafifçe ısırıp penisini ağzımdan çıkardım. Levi beni ters döndürerek hazır olup olmadığımı sordu cevabını beklemeden ise gelgit yapmaya başladı.

Yaklaşık 3 saat daha gelgit yaptıktan sonra Levide. Ayrıldım ve komidinden ipi alıp Levinin ellerini bağladım. Levi bana bakamıyordu çünkü onu ters tutuyordum.

"Kalçam acıyor ama seninkisi acımıyor lev i bende acımayacağım." Diyerek Levinin üstüne çıkıp işaret orta ve yüzük parmaklarımla Levinin içine girdim.

"AHM DÖRT GÖZ SAL BENİ AHM ISLATSAYDIN BARİ AHM" demesi ile kahkaha attım ve daha da hızlanmaya başladım. Levi altımda inliyor ve durmam için yalvarıyordu bu çok iyi bir histi Levi en son ellerimden kurtulup kalçamın hemen üstünü yalamaya başladı orada tikım vardı ama buna dair hiç bir şey dememiştim. Nasıl tahmin etmişti ki. Umrumda değildi canımı yaksa inlememe sebep olsa bile hoşuma gidiyordu.

Bende Levinin tiki ile oynuyordum. İkimizinde iniltileri odayı doldurmuştu. 30 dakika sonra ben Levinin kucağında dudaklarına yapışmış bir şekilde banyoya ilerliyorduk. En son temizlenip. Yatağa geçip uyumuştuk sabah ikimizde oturanayacağımızı biloyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Levihan One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin