Mika ceļojumi

7 0 0
                                    

Reiz sen senos laikos dzīvoja kaķis kuru sauca Miks. Miks bija pelēks kaķis ar zaļām acīm, viņam ļoti patika iet ārā, un kādu dienu viņš izdomāja ka varētu aiziet celojumā jo viņam bija apnicis visu laiku tikai staigāt pa pagalmu vai ap Medemciemu. Un tad viņš gāja tajā ceļojumā, es aizmirsu pieminēt ka tas ceļojums ir pa Latviju. Pirmā vieta kur Miks gribēja aiziet bija Liepājā. Miks lēnām gāja uz Liepāju un pēkšņi tālumā ieraudzīja savu veco draugu vārnu kuras vārds bija Pēteris. Un tad Miks piegāja pie Pētera un teica, :"Sveiks vecais draugs, kā iet?". Pēteris atbildēja, :" Man iet labi". Miks nodomāja kāpēc tik nejauki pateica un arī Nepaprasīja "un kā tev?" , jo parasti visi tā saka. Bet nu Miks ir jauks tāpēc neko neteica par to un teica, :"Nu labi es tagad iešu tālāk un jauku tev dienu :) ", zinot Pēteri loģiski viņš neko neteica un aizlidoja. Nu bet varbūt Pēteris vienkārši nezin kā tā jauki ar kādu runāt, jo sen tad kad Miks un Pēteris daudz sarunājas Pēteris arī nezināja kā tā labāk pateikt kādam kaut ko, sanāk ka Pēteris pa tiem visiem gadiem neko par sarunu nemācījās. Tagad Miks iet tālāk un nekas baigi nenotika pa ceļam bet tad viņš jūtas ļoti noguris un gribēja aiziet kaut kur biski pa sēdēt un varbūt biski paēst un padzert, jo no rīta pirms gāja uz Liepāju neko nebija apēdīs tāpēc viņš ir ļoti izsalcis. Kaut vai viņš bija šausmīgi noguris un viņam tik ļoti sāpēja kājas ka viņam šķita ka viņam kājas tūlīt nokritīs. Viņš gāja gāja un gāja līdz viņš beidzot ieraudzīja kādu mazu veikaliņu ceļ malā. Miks tad iegāja veikaliņā un meklēja ko varētu paēst. Tas veikaliņš nebija tik liels tāpēc Mikam nevajadzēja ilgi staigāt līdz atrastu ko uzgrauzt. Tie ēdieni ko Miks atrada bija oreo paciņa un ābols. Nu viņš varēja biski ilgāk pastaigāties pa veikalu un atrast kaut ko labāku, bet Mikam gribējās ātrāk sākt atkal iet tālāk uz Liepāju tāpēc viņš tos nopirka. Tad Miks gāja tālāk lai atrastu kaut kādu soliņu kur apsēsties un paēst un pēc kāda laika Miks beidzot ieraudzīja kādu soliņu kur paēst. Miks apsēdās un sāka est, viņš bija ļoti laimīgs ka beidzot dabuja paēst. Bet Miks pēc īsa brīža saprata ka aizmirsa nopirkt dzert. Viņš nodomāja vai skriet atpakaļ uz veikalu un nopirkt kaut ko dzert vai iet tālāk. Un Miks nolēma labāk iet tālāk, bet ja ieraudzīs pa ceļam kādu veikaliņu vai bendzīn tanku tad ieies un nopirks, viņš arī kamēr domāja vai iet atpakaļ vai iet tālāk izdomāja ka noteikti pirks faktu, limpampo vainu ūdeni. Tad Miks gāja tālāk un gāja diezgan ilgi līdz tika pie vienas vietas kur var apstāties un noiet pa trepēm līdz laipai. Miks izlēma ka noies , jo viņam jau palika garlaicīgi vienkārši staigāt pa ne interesantu ceļu. Viņš nogāja un pastāvēja uz laipas, un arī viņš gandrīz iekrita ūdenī. Būtu diezgan smieklīgi ja viņš iekristu , bet bija auksts ūdens un arī pūta liels vējš tāpēc nebūtu baigi labi ja viņš iekristu. Pēc tam Miks uzgāja atpakaļ augšā un sāka atkal iet uz Liepāju. Pēc īsa brīža Miks saprata ka būtu labāk ja viņš iekārtu autobusā un ar to autobusu brauktu uz Liepāju. Tā arī viņš gāja līdz tika līdz pieturai un gaidīja kad autobus atbrauks. Viņš gaidīja 30 minūtes un vēl projām nebija autobus atbraucis, labi ka Mikam vēl daži oreo palika, jo viņam biski gribējās ēst. Viņš apēda tos oreo un vēl nebija nekāda autobusa. Kad pagāja vēl 30 minūtes Miks vairs negribēja gaidīt un izdomāja ka varbūt labāk ies tālāk līdz nākamajai pieturai. Tā viņš gāja un gāja līdz palika diezgan tumši ārā un viņš izlēma ka negulēs uz soliņa kā bomzis un labāk atradis kādu hoteli. Bet viņam paveicās ka turpat dzīvoja viņa draudzene kura arī ir kaķis un viņu sauca Anna. Miks aizgāja līdz viņas mājai un piekļuveja un kad kāds atvēra durvis viņš prasīja, :" Labvakar, vai šobrīd mājas ir Anna? ". Un tas kaķis atbildēja, :" AA tu domā mana meita Anna?", Miks atbildēja : Jā, jūs lūdzu varētu pasaukt viņu? ". Un tad tas kaķis kurš laikam bija viņas tētis skaļi iekliedzās, : ANNA NĀC LEJĀ KĀDS TEVI GAIDA", un tad pa trepēm noskrēja Anna. Anna teica : " čauu kā iet Mik?", Miks atbildēja : "man iet labi, bet es drīkstu pie tevīm palikt uz nakti?", Anna nodomāja vai laist vai nē un paprasīja: " A kāpēc tev vajag pie manis?, Miks teica: " nu es eju uz Liepāju bet palika tumš tāpēc izlēmu atnākt te gulēt , jo pa nakti staigāt ārā negribētu. ". Anna ielaida un Miks ar Annu uzgāja augšā pa trepēm uz viņas istabu. Miks prasīja: " a kur es gulēšu? " Anna teica: " tu vari man kājgalī gulēt. ", Miks nebija tik laimīgs kā viņam tur vajadzēja gulēt bet viņš jau bija noguris un gribēja iet gulēt. Tad Miks un Anna aizgāja gulēt. Miks pa nakti ne gulēja tik labi, viņš pat izripoja no gultas nakts vidū.

Miks pirmais piecēlās un piecēla arī Annu, viņi nogāja lejā paēst brokastis kuras bija sagatavojis Annas tētis. Viņš bija uzcepis viņiem pankūkas ar zemeņu ievārījumu. Anna un Miks pieēda pilnu vēderu, un Miks pateica :"paldies, es tagad došos tālāk!", Miks arī gāja tālāk līdz beidzot nonāca līdz kādai autobusa pieturai. Viņš 10 minūtes gaidīja līdz atbrauca autobus, viņš iekāpa, samaksāja un apsēdās pie autobusa loga. Un pēc īsa laika autobus sāka braukt līdz Liepājai, tad kad Miks tika līdz Liepājai viņš izkāpa un devās pie savas omes. Pēkšņi Mikam paskrien garām viņa klases biedrs Jēkabs, Miks iekliedzās:" Jēkab, kur tu tā skrien?", Jēkabs atsaucās :" Man jāskrien uz veikalu pēc maizes! " Miks atbildēja:" Labi bet uzmanies kad ej pāri ceļam šodien daudz mašīnas brauc pa Liepāju! ". Tad Jēkabs skrēja tālāk, un Miks arī gāja tālāk līdz atkal skrien garām viņa klasesbiedrs Daniels. Miks saka :" Kur tu arī skrien? " Daniels skaļi atbild:" Es skrienu uz veikalu pēc maizes!!! " Miks prasa:" ko visi skrien uz veikalu pēc maizes? " Daniels iekliedzās:" Šodien maizei 50% nost! " Miks Brīnijas ka tik lēti maizi pārdod un nodomāja vai arī aiz skriet pēc maizes bet saprata ka būs šausmīgi garas rindas tāpēc Miks vienkārši gāja līdz omei. Kad Miks nonāca līdz omes mājai viņš pieklauvēja. Ome atver durvis un Miks saka:" čau omīt! Ilgi tevi nebiju redzējis! " ome atbildēja:" vai tad tu pie manis nebiji atbraucis pirms nedēļas? " Miks no smejas :" aaa jā ",ome arī pasmējās. Mika ome viņu ielaida. Un uzcienāja ar cepumiem, Miks teica:" es drīz došos pastaigāties pa Liepāju! " ome laipni atbildēja:" labi Mikucīt, dodies" Miks samīļoja omi un gāja ārā. Kad viņš izgāja pa durvīm un sāka iet iedomājas :" a kur tad es varētu iet? " , viņš domāja un domāja līdz izdomāja ka varētu aiziet uz Jūrmalu. Tā arī Miks devās uz Jūrmalu un kad viņš bija jau tuvu viņš zālē sēžot ierauga savu brāli Marku, un viņam vaicā:" ko tu te dari te brāli? Es domāju ka tu paliki mājas "Mika brālis atbildēja:" es izdomāju ka varētu arī uz Liepāju redzot ka tu tur ej" Miks teica:" labi Mark, es došos uz pludmali! " un skrēja tur. Kad tika ieraudzīja ka ir diezgan lieli vilņi jūrā un viņš arī bija ļoti laimīgs , jo viņš mīlēja viļņus! Tā arī viņš ieripoja udenī, ūdens sākumā jutās diezgan auksts bet kad viņš pierada bija silti. Miks pa viļņiem lēkāja un kūleņoja līdz viņš nogura un gāja ārā no tā ūdens. Kad izgāja pēkšņi uz pūta tāds auksts vējš, un Miks atcerējās ka bija aizmirsis paņemt dvieli un tāpēc viņš sāka kratīties kā suns līdz bija palicis saus. Tad viņš izdomāja ka varētu aiziet arī uz parku kas ir netālu no Jūrmalas. Un tad Miks gāja uz to parku, kad tika ieraudzīja lielu rotaļlaukumiņu. Viņš ļoti gribēja spēlēties tajā rotaļlaukumiņā bet nu tur bija pārāk daudz cilvēki tāpēc viņš tur negāja bet tur blakus atrodas skeitparks un viņš izdomāja paskatīties, jo viņam nav ne skuters, ne ritens, ne skeitbords. Viņš tad skatījās kā citi cilveki tur braukā, pēc kāda laika viņš gribēja iet atpakaļ pie omes un tad arī viņš gāja , jo visu ko viņš iedomājas viņš dara bet vairāk padomāšanas. Kamēr Miks gāja pāri gājējpārejai viņš aizmirsa paskatīties pa labi un pa kreisi viņu gandrīz nobrauca mašīna, viņam paveicās ka šoferis paspēja apstāties.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mika piedzivojumi Where stories live. Discover now