Kuzenim Ömer . İki sene önce bir kızla cıkmaya başladı . Kızı önceden seviyordu ama söyleyemiyordu . En sonunda gitti açıldı kıza . Kızda onu seviyormus meğer . Cıkmaya başladılar işte . Hegrün beraberlerdi . Tek birgün ayrı olmazlardı çünkü ya o özlerdi yada Ömer . Ben açıkça
söyleyebilirim ki hayatımda o kadar güzel seven erkek görmedim . Geliyordu yanıma mesela konuşuyorduk . Anlatıyordu bana '' Ya kardeşim gülüşünü seviyorum yemin ederim . Kalbimi söküp aldı kız . Onsuz naparım ben ? '' hep aynı şeyi söylerdi . '' O giderse ben naparım ? '' herşey o kadar güzeldi ki . Hergün fotoğraflarını atardı bana ; inanın bana öyle yakışan bir cift göremezdiniz . Gecen sene oldu olanlar . Ömerin gülüşüyle sevdiği kız trafik kazası gecirip hayatını kaybetti . Ömer ; ilk başlarda öldüdüğünü kabul etmedi . Kız birkac gün hastanede kalmıştı . Ömer öldükten sonra bile hegrün yoğun bakımın başında bekleyip '' Gülüşünü sevdiğim kalkıcak Aslı . Biliyorum ben . '' derdi . Her anında yanındaydım . Çünkü gercek anlamda kuzenden öteydi aramızdaki bağ . Herneyse ; iki ay gecti Ömer artık hastanede beklemeyi bırakmıştı . Ama bukez de beraber gittikleri yerlere gidiyor ve onu bekliyordu . Hergün buluştukları bakırköy sahilinde ilk buluştukları yerde onu bekliyordu . Yengemler arıyordu beni ; '' Aslı Ömer nerde telefonları kapalı gine . '' ben biliyordum tabii orda olduğunu . Gidiyordum yanına ; '' Ömer yetmedimi artık ? '' dediğimde '' Gülüşünü sevdiğim gelicek şimdi . Hep gittiğimiz cafeyemi gidelim yoksa sahildemi gezelim ? '' diye cevaplardı beni . Gözleirm dolardı sarılırdım ona ağlardı hemen . Eski hayat dolu neşeli Ömer yoktu artık karsımda . Sürekli '' özledim gülüşünü sevdiğim '' diyip ağlayan bir Ömer vardı . Kabullenmiyordu birtürlü . Sahilde beklemeleride gecti . Bir ay gecmişti işte , Bir gece aradı beni . Saat nerdeyse 3 filan . Actım tabii hemen . '' Ne oldu Ömer ? '' dedim . Ağlama sesini duydum anında . Ben o güne kadar öyle ağladığını bilmezdim . Ama ağlıyordu . '' Kapıdayım Aslı '' dedi kapattım telefonu hemen . Zaten evlerimiz arası iki sokak . Bir şey olduğu an gelir yanıma . Cıktım hemen sarıldım ağladı . En sonda nefesini toplayıp bana baktı '' Gülüşünü sevdiğim gitti dimi Aslı . '' dedi '' Gitti ve birdaha dönmeyecek . Dimi ? '' diyede ekledi sessizce . Gözlerim doldu ; uzun zaman sonra yanında ağladım bende . '' Gecicek Ömer '' diyip durdum yanında . O gün sabah ezanına kadar ağladı yanımda . Durmadan . '' Bugün gidicem yanına . '' dedi sonra . Yaşları gözlerini sildi eliyle . '' Bende gelicem '' dedim sonra . Saat 12;50 gibi filan buluştuk bizim orda . Mezarlığa gidiyoruz . Geldik tam kapıdan giricez Ömer döndü bana '' sakın beni susturma '' dedi . Girdik içeri , Ömer direk oturdu mezarın kenarına ben biraz uzak kaldım . Ömer konuşmaya başladı sonra . '' Sen gittiğin günden beri ; hiçbir şey yolunda gitmiyor . Sana ben sensiz naparım derken ciddiydim . Ama sen '' seni bırakmıycam '' derken ciddi değildin sanırım . Beni sensiz bıraktığın için affetmeyeceğim seni . Gülüşünü öptüğüm diyememek ne hissettiriyor bana biliyormusun sen ? Hergün ölüyorum . Sen birkez öldün ama ben ? binlerce kez . Kimseyi sevemiyorum . Sevememde zaten . Nasıl birinin elini tutarım ki ? Sana nasıl ihanet ederim . '' ağlama sesini duymaya başlayınca yanına gittim bende kendime gelmeye calıştım tabii önce . '' Ömer kalk hadi . '' dedim baktı yüzüme '' Kuzen ; ben onsuz napıcam ? '' dedi bana . O an emin olun ölmek istedim . Ben hayatımda öyle sevene denk gelmedim gelmemde zaten . Ve evet ömer hala seviyor onu . Her gece gine anlatıyor bana onu . '' Bazen '' diyor '' fotoğraflarına bakıyorum , gülüşünü görüyorum ağlıyorum . Sonra beni gördüğünü biliyorum . benim ağladığımı görünce canı yanar diye düşünüyorum . Sonra resmine bakıp gülüyorum . ''Şimdi ne biriyle cıkabiliyor ne birini sevebiliyor . Ve hala ilk günki gbi buluştukları yerlerde ağlıyor , resimlerine bakıp gözyaşlarını zor tutuyor , mezarına gidiyor hergün çiçek bırakıyor '' seni seviyorum gülüşünü sevdiğim '' diyor . Gecen gün unutmuş mezarına gitmeyi ; geldi yanıma '' Kuzen ; yanıan gitmeyi unuttum . papatyasını götürmeyi unuttum . Üzülür küser bana şimdi ne yapıp kendimi affettirebilirim ? '' diye soruyor . Daha ne söyleyeyim be kardeşim ben .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUMBLRDAN SEÇMELER
ChickLitTumblr da gördüğümüz hikayelerden seçmeler.Daha çok yaşanmış olaylar.Umarım beğenirsiniz.