6. sınıftayken okulumuza bir liseden stajyer öğrenciler geldi. Tabi bende o zamanlar her şeyi dalgaya vuran bir tiptim. O gün sıra arkadaşım okula gelmemişti, arka sırama stajer bir kız ve erkek oturdu.Bende arkama dönüp "Siz sevgili misiniz?" dedim.Onlarda "Nerden çıkardın" dediler haliyle. Bende"Yanyana oturuyosunuz, öyle sandım" falan dedim.Kızın yanındaki çocuk yanıma oturup "Öyle sevgili olunuyorsa biz sevgiliyiz. " dedi. Bende göt olup
sustum. Biraz zaman geçti, çocuk kitabımı çekip "Ne okumak istiyorsun?" dedi. Hayallerimden falanbahsettim. O da okul falan önerdi. Adı Umut'muş.Benden büyük görünce Umut Abi falan diyodum. Zil çaldı. "Aşağı inelim, bizim okuldakilerle tanış" dedi.Aşağı indik falan ice tea şeftali çok severdim, ondanaldık oturduk. Arkadaşlarıyla tanıştırdı. Sonraki gün arkadaşları gördüğü yerde "Senaa" diye anırıyorlar falan. Bende saf saf gülümsüyodum. Sonra bahçedeoturalım diye dışarı çıktık. O zamanlar ben tırnağımın etrafındaki eti soyurmayı amaç haline getirmiştim. Orasıda hep kızarırdı. Umut'ta gördü, kızdı. Okşadı falan.Bende saf saf abi ne kadar iyi falan diyodum. 1 hafta falan ben bunla yakın arkadaş oldum. Sonra stajları bitti. Giderken çantama mektup koydu, "Evde oku,ben burdan gidene kadar bakma" dedi. Sonra saatini verdi bi de. 1-2 saat sohbet ettik, sonra öğle arası vedalaştık falan. Eve gittim okudum. Pragraf şeklinde yazılar vardı ve üzerlerinde tarihler vardı. Akşam üzeridersanem vardı orda okurum diye okumadım.Dershaneye giderken yanımda götürdüm. Dershanede kankamla okumaya başladık. Tarihler tanıştımız veya bir şeyler yaptığımız günleri ifade ediyordu. Paragraflarda da duyguları yazıyordu. O zaman bana aşık olduğunu anlamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUMBLRDAN SEÇMELER
ChickLitTumblr da gördüğümüz hikayelerden seçmeler.Daha çok yaşanmış olaylar.Umarım beğenirsiniz.