part 1: sekolah menengah

16 4 2
                                    

"Hari ni aq akan confess kat dia korang support aq tau"kata sofia kepada 2 sahabat karibnya intan dan Amirah "ok"kata mereka berdua serentak......"ok cepat ambik semua prop yg kita nak guna" suruh sofia "Naufal kat kantin tu cepat nanti dia naik kelas apa semua tak jadi"sambung Sofia"jap3 kau serious ke nak confess kat dia??"tanya intan"ehh iya la kau ni takkan tak tahu kawan kita ni kan dh lama syok kau si naufal tu"jawab amirah dan mereka bertiga terus berlari ke kantin untuk melaksanakan operasi mereka itu..........

Di kantin sekolah.....

"ARGHHHHHH!!!!naufal!!!!!!! hensem nya awak!!!!!"jerit beberapa orang perempuan yg pergi ke meja naufal......"naufal pergi la layan fans² kau tu hahaahahaha"sakat azman salah seorang sahabat baik naufal "ha'ah pergi la kau kan femes gagagahahahahah"sambung kamal seorang lagi sahabat baik naufal "ehh korang ni aku siku baru tahu"balas naufal "hehe relax la kitaorang gurau je hahah"balas Azman yg melihat sahabatnya marah kerana di sakat "ok terima kasih semua saya tahu yg aq minat kawan saya naufal ni tapi dia nak makan so tolong pergi jap boleh...."kata kamal kepada semua peminat2 naufal "eish baru je nak selfie dengan naufal dh kena kacau "kata salah seorang peminat naufal "ha nak selfie meh sini selfie ngan kitaorang berdua"celah azman "hehe tak dapat selfie dengan naufal pon tak pe la dengan azman dan kamal pon boleh hehehe"kata salah seorang peminat naufal "ok dh la guys aq nak pergi kelas jap....."kata naufal kepada sahabat² baik nya yg sedang berselfie dengan peminatnya yg ramai......

TAP.........TAP.....TAP.......TAP

"Cepat la dh nak masuk kelas ni!!"Jerit 2 orng sahabat baik Sofia yg sdh jauh meninggalkan nya......"sabar jap!!"jerit sofia kembali........"ehh tu dia naufal!!"tiba² amirah menjerit selepas melihat naufal yg mahu berjalan kembali ke kelas......"stop!!!!!!"secara tiba² intan dan amirah menjerit di depan naufal yg menyebabkan naufal berhenti di tempatnya......"hmm nak apa??" Tanya naufal " kejap² kawan aq tengah datang "balas intan......"ehhh lambat la Korang ni kacau je aq nak pergi kelas dh² pergi!"marah naufal dan terus pergi dari situ......."huh.....huh......huh.....mana naufal???"tanya sofia kepada 2 sahabat nya....."dia pergi kau la lambat sangat"balas amirah...."alah aq penat jadi aq stop la kejap beli air...."balas sofia dengan selamba "beli air!!!aih kawan aq ni"keluh intan selepas mendengar penjelasan sahabat nya sofia....."ok dh la jom pergi kelas dh lambat ni" cadang sofia "ok"balas intan "ok tapi jap aq nak beli air haus tau berlari dari tadi" balas amirah pula..."ok beli kan aq sekali kau belanja tau!!"tiba² celah intan..."ahhh takde guna duit sendiri..."balas amirah sambil berjalan ke kantin....."ok la sofia jom balik kelas"kata intan kepada sofia "ok jom"balas sofia.....

Di kelas......

"Nah air kau......"kata amirah yg sambil meletakkan sekotak air laici di atas meja intan "nah ni air kau" sambung amirah sambil meletakkan sekotak air soya di atas meja sofia "thanks amirah haha"balas intan dengan nada yg gembira...."emm welcome" balas amirah sambil membuka sebotol air Tropicana Twister berperisa epal yg di beli nya tadi "ehh kenapa air kau mahal kitaorang murah?? Ini tidal adil!!"kata intan selepas melihat amirah membuka air tersebut "eh bersyukur la aq dh belanja air tu hahaha"Balas amirah sambil gelak"ehh Korang dh² sekarang kita kena buat balik plan kita" celah sofia "ok apa plan???"balas intan"aq tahu!! Kelas naufal adalah yg paling terakhir balik jadi masa tu la kita buat plan kita"celah si amirah "emmm ok jom pergi kelas PJ nanti kena denda oleh cikgu pulak.aq dh la gemok"balas sofia

Di padang......

"Baik semua hari ni kita akan buat PJ bersama kelas 3 pandai"kata cikgu PJ sofia dan 2 sahabat karibnya "ehh bukan tu kelas naufal ke?" Kata intan kepada sofia "ha'ah la"celah amirah "Sofia terus berasa malu kerana dia tidak hebat dalam mata pelajaran PJ "baik sekarang adalah perlawanan bola tampar diantara kelas 3 pandai dan kelas 3 sinar baik kita mulakan dengan perempuan "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love RevengeWhere stories live. Discover now