18နှစ်အောက်များမဖá€á€ºá€›á€”်...
ဒါမင်ကá€á€±á€¬á€·á€¡á€žá€½á€„်းအထုá€á€ºá€€á€á€¯á€™á€¾á€”်မှန်လုပ်နေá€á€±á€¬á€·á€žá€Šá€º.........
Zach -အင့်...အ့...အ့..အင်း...
ဒါရန်ကလည်ပင်းကá€á€¯á€…á€á€„်နမ်းလá€á€¯á€€á€ºá€žá€Šá€º....
Zach ရှá€á€™á€¾...အင်.းးးး....
ဒါရန် က Zach ရဲ့လည်ပင်းကá€á€¯á€€á€á€¯á€€á€ºá€•á€¼á€®á€¸ သူ့သွေးကá€á€¯á€…á€á€„်သောက်လá€á€¯á€€á€ºá€á€šá€º......
Zach -အင့်.....
ဒါမင်က Zach ရဲ့ဒစ်ကá€á€¯ ထá€á€œá€á€¯á€€á€ºá€žá€±á€¬á€¡á€á€« á€á€¯á€”်လှုပ်ပြီး အá€á€½á€„်းထဲမှ ဒါမင်á ဒစ်ကá€á€¯á€¡á€›á€™á€ºá€¸á€á€„်းá€á€„်းကြပ်ကြပ်ဖá€á€‘ားသလá€á€¯á€–ြစ်သွားá€á€±á€¬á€·á€žá€Šá€º....
ဒါရန်ကá€á€±á€¬á€· သူ့ပါးစပ်က နေသွေးá€á€½á€±á€€á€á€¯ ပွပ်လá€á€¯á€€á€ºá€•á€¼á€®á€¸.....မင်းသွေးကအရမ်းအရသာရှá€á€á€²á€·á€•á€½á€„့်á€á€»á€•á€ºá€œá€±á€¸á€˜á€²....
Zach-အင်...အ့...အင့်းးးးးး
ဒါမင်á အသွင်းအထုá€á€ºá€¡á€”ည်းငယ်အကြာá€á€½á€„် Zach အá€á€½á€„်းသá€á€¯á€· နစ်မြုပ်ထပ်သွားá€á€²á€·á€žá€Šá€ºá‹
ဒါမင် -ဟား....သူ့ဒစ်ကá€á€¯á€‘ုá€á€ºá€œá€á€¯á€€á€ºá€žá€Šá€º....မင်းကြောင်လေးကá€á€»á€…်ဖá€á€¯á€·á€€á€±á€¬á€„်းလá€á€¯á€€á€ºá€á€¬á€€á€½á€¬....
ဒါရန် -အá€á€¯á€„ါအလှည့်ရောက်ပြီ.... ðŸ˜ðŸ˜
ဒါမင် -သေá€á€»á€¬á€á€¬á€•á€±á€«á€·....
အá€á€¯á€žá€°á€á€á€¯á€·á€”ေရာကá€á€¯á€œá€²á€œá€á€¯á€€á€ºá€€á€¼á€žá€Šá€ºá‹
ဒါမင်သည် ယá€á€¯ Zach áနá€á€¯á€·á€žá€®á€¸á€á€±á€«á€„်းá€á€½á€±á€·á€€á€á€¯á€…á€á€¯á€·á€”ေပြီး ဒါရန်က သူရဲ့ 7လက်မ ဒစ်ကá€á€¯ Zach အá€á€½á€„်းထဲသá€á€¯á€·á€‘ည့်လá€á€¯á€€á€ºá€žá€Šá€ºá‹
Zach -အင့်...အ့....နာ....နာ...အ့....အင်း...မလုပ်.... အ့....မရ....အင့်....အ...အ.
Zach အားနောက်သá€á€¯á€·á€€á€½á€±á€¸á€œá€á€¯á€€á€ºá€žá€Šá€ºá‹
ဒါရန်ကစá€á€„်ပြီး ထá€á€¯á€¸á€žá€½á€„်းကာအရှá€á€”်á€á€€á€ºá€œá€¬á€á€±á€¬á€·á€žá€Šá€º....
Zach -အ့...အ့...အင်း...အ့...အားး..အ့...န....အ့...အ.အင်း.....
ဒါမင်ကá€á€±á€¬á€· Zach ရဲ့
ဘယ်ဘက် နá€á€¯á€·á€žá€®á€¸á€€á€á€¯á€Šá€…်ရင်း á€á€…်á€á€¼á€¬á€¸á€á€…်ဖက်ကá€á€¯ စá€á€¯á€·á€”ေá€á€šá€º....
ဒါရန် -မင်းရဲ့ပွင့်á€á€»á€•á€ºá€œá€±á€¸á€á€½á€±á€€ အရမ်းနွေးထွေးá€á€šá€º.....ဟား....အရမ်းကောင်းá€á€šá€º....
Zach -အ့...အားးး...
ဒါမင်သူ့လည်ပင်းá€á€…်ဖက်ကá€á€¯á€žá€½á€¬á€¸á€•á€¼á€®á€¸ နမ်းလá€á€¯á€€á€ºá€á€šá€º..
ဒါမင်က လည်ပင်းကá€á€¯ ကá€á€¯á€€á€ºá€•á€¼á€®á€¸ သွေးစစုပ်á€á€±á€¬á€·á€á€šá€º...
Zach -အ့..အင့်...အ့..
Zach á မျက်လုံးá€á€½á€„် မျက်ရည်များပြည့်လျှံလျက်...
Zach -ငါ..ငါသေá€á€±á€¬á€·á€™á€šá€º...
Zach -အ့...အ့...အင်းး...မရ...အားး.အ့..အဲ့ဒါကအရမ်းá€á€¶á€…ားလá€á€¯á€·á€€á€±á€¬á€„်းá€á€¬á€˜á€²...ဒါရန် ကá€á€±á€¬á€·á€†á€€á€ºá€á€á€¯á€€á€ºá€žá€¬á€žá€½á€„်းနေá€á€±á€¬á€·á€žá€Šá€º...
Zach -ငါ့စá€á€á€ºá€á€½á€±á€¡á€›á€™á€ºá€¸á€œá€á€¯á€á€»á€„်လာá€á€šá€º....
Zach ကá€á€¯á€šá€ºá€á€á€¯á€„် အကြá€á€™á€º 20ကျော်á€á€¶á€”á€á€¯á€„်မယ်လá€á€¯á€· မရေá€á€½á€€á€ºá€”á€á€¯á€„်ပါဘူး....
ဒီလူá€á€»á€±á€¬á€”ှစ်ယောက်စလုံးက သူ့ကá€á€¯á€á€…်á€á€«á€™á€¾ မá€á€¶á€…ားဖူးá€á€²á€· ကြည်နူးမှုá€á€½á€±á€•á€±á€¸á€”ေá€á€šá€º....
ဒါမင်ကသူ့သွေးကá€á€¯á€…ုပ်á€á€¬á€›á€•á€ºá€œá€á€¯á€€á€ºá€•á€¼á€®á€¸...မင်းသွေးကအရမ်းအရသာရှá€á€á€šá€º....á€á€…်á€á€¼á€¬á€¸á€žá€°á€›á€²á€· သွေးကá€á€¯á€„ါသောက်နá€á€¯á€„်မယ်မထင်á€á€±á€¬á€·á€˜á€°á€¸.....
Zach -ဟင့်...အ့..အင့်...အ့...
ဒါရန်ကထá€á€¯á€¸á€žá€½á€„်းနေá€á€±á€¬á€·á€žá€Šá€º....
ဒါမင်ကá€á€±á€¬á€· သူ့နá€á€¯á€·á€žá€®á€¸á€€á€á€¯á€…ုပ်နေသည်...
ဒါရန်á သွင်းအားအနည်းငယ်ကြာပြီးနောက် Zach အá€á€½á€„်းသá€á€¯á€· á€á€„်ရောက်လာá€á€²á€·á€žá€Šá€ºá‹á€”ှစ်ယောက်စလုံးကလုံးá€á€™á€›á€•á€ºá€˜á€°á€¸....
သူá€á€á€¯á€·á€€ Zach ကá€á€¯ 10ကြá€á€™á€ºá€…ီကြá€á€™á€ºá€¸á€™á€±á€¬á€„်းပြီး Zach ကá€á€±á€¬á€·á€™á€°á€¸á€œá€²á€•á€¼á€®á€¸ ရပ်သွားá€á€±á€¬á€·á€žá€Šá€ºá‹
ဒါမင်က Zach ကá€á€¯ သန့်စင်ပေးပြီး နှစ်ယောက်စလုံး သူá€á€á€¯á€·á€€á€á€¯á€žá€°á€á€á€¯á€· သန့်စင်လá€á€¯á€€á€ºá€á€šá€º....
Zach ကá€á€¯á€€á€¯á€á€„်ပေါ်á€á€„်ပြီး နှစ်ယောက်စလုံး ကá€á€¯á€šá€ºá€·á€¡á€á€”်းကá€á€¯á€žá€½á€¬á€¸á€€á€¼á€á€šá€ºá‹to be continue......... ဆက်လက်ရန်.......