(Unicode )
အမွှာနှှစ်ယောက်စလုံးက သူတို့ရဲ့ကိုယ်ပိုင် အခန်းတွေကို လန်းဆန်းစေချင်ကြတယ်.... ဒါပေမဲ့မဖြစ်နိုင်ဘူးလေ သူတို့က Vampire တွေဖြစ်နေတော့ သူတို့ရှိသမျှနေရာတိုင်းက အမှောင်ထုတွေဖြစ်သွားလို့လေ.....
ရေးချိူးပြီးတဲ့အခါ သူတို့နှစ်ယောက်စလုံး လူးဝစ်ပေးတဲ့ အဝတ်တွေကို ဝတ်လိုက်တယ်...... ဒါမင်က လှေကားပေါျက ဆင်းလာတယ်.....
ဒါရန်မင်းပြီးရင်အောက်ထပ်ကိုဆင်းလာခဲ့....
ဒါမင်....ဒီအဝတ်အမျိူးအစားကဘာလဲ....
ဒါရန်...... ငါတို့ရဲ့ဘုရင်မင်းမြတ်အဝတ်အစားတွေဘယ်မှာလဲ? ?
လူးဝစ်...သခင်တွေအတွက်ငါတကယ်တောင်းပန်ပါတယ်...... ဒါပေမဲ့ ကမ်ဘာ ကြီးကပြောင်းလဲ သွားပြီ.... အခုတော့ ဘယ်သူကမှ အဲ့ဒီအဝတ်တွေကို ဝတ်မထားကြတော့ဘူး.... သူတို့အားလုံး ပေါ့ပေါ့ပါးပါး ဒီအဝတ်အစားတွေကို ဝတ်ကြတယ်....
ဒါရန်...ဟမ်....😯😯😯..ကောင်းတယ်အစ်ကိုအနည်းဆုံးတော့ဒီအဝတ်တွေဝတ်ရတာအဆင်ပြေတယ်....
ဒါမင်ကတော့ သူဝတ်ထားတဲ့အဝတ်အစား တွေကိုလှန်ကြည့်နေတော့တယ်...
အမွှာ နှစ်ဦးစလုံးရှိ နေသည်ကို အိမ်အကူများအားလုံး တွေ့လိုက်ရသဖြင့်ထိန့်လန့်သွားသည်။ အမွှာနှစ်ယောက်က အစာစားရန် ခုံမှာထိုင်နေတယ် ။(မှတ်ချက် ~Vampire များသည် အသက်ရှင်ရန်အစာမလိုအပ်ပါ.... ဒါပေမယ့်အရသာရှိရှိစားကြသည်... သူတို့သည်အသက်ရှင်ရန်သွေးသာလိုအပ်သည်။ )
အိမ်အကူများသည်အစားအစာကိုကျွေးမွေးပြီးသူတို့စတင်စားသောက်ကြသည်။
ဒါရန်.... ဟမ်...ဒီအစားစာတွေကအရသာရှိတယ်...
ဒါမင်... ဟမ်..😏😏😏😏
လူးဝစ်ကသူတို့အနားမှာရပ်နေတယ်.... သူကသူတို့နဲ့ အတူမစားဘူး..
လူးဝစ် မင်းငါတို့နဲ့တူတူစားသင့်တယ်... မင်းက ငါတို့ မိသားစု လိုပဲ.....
လူးဝစ်ကပြုံးလိုက်သည် 🙂🙂🙂🙂..
ကောင်းပြီသခင်....
လူးဝစ်လဲပျော်ပျော်ကြီးထိုင်ပြီးသူတို့နဲ့စားတယ်။
ဒါရန်...ငါတို့လတ်ဆတ်တဲ့သွေး ရဖို့အတွက် အပြင်ထွက်ကြမယ်.....
သခင်နှစ်ယောက် စလုံး ကျွန်တော် ကိုပါအတူလိုက်ခွင့်ပြုပါ.... ကမ်ဘာကြီးလဲပြောင်းလဲသွားပြီ.... ဒါကြောင့် မင်းနှစ်ယောက်စလုံးကို နားလည်ဖို့ ပြသနာရှိနိုင်ပါတယ် ။
အင်း....ကောင်းပြီ... ဒါဆိုငါတို့နဲ့လိုက်ခဲ့...
အဲ့ဒီနောက် သူတို့သုံးယောက်နန်းတော်ထဲကထွက်သွားတယ် ။