-Hogy érted, hogy nem ismersz senkit sem?
-Hát... Így.
-Ahjj...Jó, gyere. Van egy barátnőm, bemutatlak neki, vele majd biztos jól kijösz.
-Rendben, kösy.
-Ő itt Kim. Jennie Kim. 11.es.
-Halika!-integetett, de valamiér nem volt szimpatikus.
-Hello-intettem vissza.
-És téged hogy hívnak?
-S-Sunmi.
-Szóval nem igen szeretnek a szüleid-nevetett fel.
-Kim...-nézett rá csúnyán Jungkook-Légy kedves. Ohh jött valaki, megyek kinyitom az ajtót. Beszélgessetek csak. Érezd jól magad Sunmi-kacsintott rám, aztán elment.
-Ki vagy te?-ráncolta össze a szemöldökét a lány.
-Sunmi-válaszoltam.
-És honnan a francból ismered Jungkookie-t?!-kérdezte.
-A suliból-válaszoltam.
-Ahham... Az úgy oké, de mégis miért is vagytok ti ilyen jóba?!-kérdezte.
-Ömm... Ömm... Annyira nem vagyunk jóban, csak-
-CSAK MI?!?!?!?!?
-Ki a fasznak képzeled te magad, hogy így beszélsz velem?!-elegem lett belőle.
-Már ne haragudj, de te kinek képzeled magad kis kopasz?! Azt hiszed nincs befolyásom a végzősöknél?! Úgy meg leszel szopatva gólyanapon aranyom, hogy O betű lesz a szád helyén.
-Csak győzzem kivárni!
-Hülye ribanc...-motyogta.
-Tessék?-mosolyogtam rá kedvesen.
-Csak annyit mondtam, hogy te hülye ribanc!
-Látom, hogy így is elkezdtél már kopaszodni, de ha gondolod rásegítek! - mosolyogtam kedvesen megint.
-Fhuu te... Szia Jimin!-sipákolt, így magam mögé pillantottam.
-Miújság Sunmi? Ohh... Kim? Találkoztál a húgommal?
-Mi? A húgoddal?-mért végig lesokkolva.
-Sunmi Park vagyok-nyújtottam a kezem kedvesen.
-Na ne bassz fel-röhögte el magát-Ő a húgod?
-Tudom, nem igen hasonlítunk, de azért elhihetnéd.
-Még jó, hogy nem viselkedtem vele bunkón-vigyorgott.
-Hát akkor a bunkó viselkedésed milyen?-motyogtam.
-Bocsi, hogy az előbb csak úgy leléptem. Elráncigált V, mert olyan kedve volt.
-Hogy ki?
-Taehyung.
-Nem ismerem.
-Na, majd bemutatlak neki. Ohh, ha pedig szépen megkéred Jungkook-ot, lehet, hogy egyszer megmutogatja neked a könyveit. Ő is egy könyvmoly, csak ez egy titok.
-Tényleg?
-Aha. Csomó limitált kiadású és dedikált példánya van.
-Majd letámadom.
-Oksa-bólintott-És veled miújság Kim? Rég láttalak. Első napra be sem jöttél?
-Minek? Anyám leigazolta. Hülye lettem volna bemenni.
-Igaz.
Igazából nem is figyeltem miről beszélgettek. Csak álltam ott, mint egy szobor. Nem igen tudtam semmit sem hozzáfűzni a társalgáshoz és nem is nagyon akartam. Ennyi.
Nem is tudom hogyan, de már csak azt vettem észre, hogy kissé szédülgök az elfogyasztott pia mennyiségtől és mindjárt behányok, így kimentem az udvarta leülni egy kicsit a fűbe.
Hajnali 2-3 lehetett.
-Szia Sunmi!
-Ohh Jungkookie.
-Mi ez a becézgetés?-nevetett fel, miközben leült mellém.
-Kicsit bebasztam.
-Na jó. Nevetek-nevetett.
-Ohhh!!!!-jutott eszembe hirtelen-Azt mondta Jimin, hogy vannak könyveid.
-Te is szereted őket?-lepődött meg.
-Még jó hogy!
-Gyere, megmutatom a kollekcióm-állt fel a fűből, aztán a kezétnyújtva felém, felhúzott onan. Utána a kezét a derekamra rakta.
-Jungkook?!
ČTEŠ
𝓑𝓮 𝓰𝓸𝓸𝓭 - 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝖋𝖋.
RomanceSziasztok! Ez egy Jungkook fanfiction, mint azt már a cimből is láthatjátok.