Másnap reggel a felkelés korántsem ment a legtökéletesebben. Hermione oldala és gerincoszlopa fájt a sok megerőltetéstől, a feje pedig mintha egy napos football meccsen a foci labda helyettesítője lett volna, annyira fájt. Hosszadalmas ásítások után végre erőt vett magán, majd a reggelek alatt kiújuló szokásai után lement a Nagyterembe, ahol Harry és Ron várta őt a nap legújabb híreivel, melyek soha nem lettek elmondva Hermionénak.
-Hermione! Végre már! Hol van?- kérdezte Ron, kis csalódással, illetve szégyennel a hangjában.
-Mégis mi, te tökkel ütött?
-Mi-mi... Hát a mai bájital házi! Nekem és Ha
rrynek HATALMAS szükségünk van a gyöngybetűkkel írt számadásodra.
-És mivel a barátotok vagyok oda is adom?
-Ühüm!- válaszolt Ron gigantikus méretű vigyorral a száján. És bár ne tette volna, ugyanis Hermione egy óriási patáliát csapott le, miszerint semmi köze sincs ahhoz, hogy meg van-e másnak a házi feladatja majd kiviharzott a teremből.
Miután hosszas percekig az egyik üres teremben zokogott az ő és Ron általi veszekedés után, elment a mosdóba. Nagyon haragudott Ronra, holott ezzel párhuzamosan szégyellte magát, hogy egy bolond házi feladat miatt veszett össze a fiúval.
Ugyan az órák valamennyire elterelték Hermione gondolatait, mégis bűntudatot érzett. Emellett pedig szabadságot. Már napok óta gondolt Őrá. Draco Malfoyra. Sohasem gondolta volna, hogy valaha így gondol a fiúra, sőt mi több azelőtt soha nem gondolt rá, még akkor sem, mikor másodéves korukban azon tevékenykedtek Ronnal és Harryvel, hogy a Mardekár házbahogyan tudnának bejutni kiszaglászni, hogy vajon Draco e Mardekár Malazár utódja.
Órák után próbált se Ron se Draco közelébe kerülni. Előbbitől félt, hogy bocsánatot kérne, amitől valószínűleg megriadna, ezzel szemben utóbbival szimplán nem akart kapcsolatot teremteni, ígyis rosszul érezte már azóta magát, mióta legelőször gondolt Dracóra. A mosolyára, a szájára, az illatára... Nem, nem gondolhat folyton arra a fiúra. Harry egyik riválisa. Ráadásul ő Ront szereti már réges régen! Vagy... talán már nem? Talán tetszik neki Draco? Nem, az lehetetlen!
Ezzel a döntéssel indult el a könyvtárba vezető úton, ám ez a judícium hamar össze is tört előtte, mikor a folyosón összetalálkozva Draco Malfoy szemébe nézve elveszett de hamar észbe kapva lesütött szemmel tovább haladott és a gondolataiba újra meg újra lejátszotta a gyönyörű, kékes szürkés szemeket, a holtfehér hosszúkás arcot és a tejfölsárga hajat. Nem akarta elhinni, hogy ő is Draco egyik istenítő csapatához tartozik. De hiszen nem tartozik, soha nem is lépett bele egyik ilyen társulatba sem, és nem is fog! Ha szerelmes is Dracóba, ő nem fog az egyik- úgynevezett ágyas bandájába tartozni. Hermione nem.
A következő napok is hasonlóan teltek, mikor egyik este motoszkálást hallott az ajtó előtt és mivel egyedül volt a szobájában, eléggé megrémült. Pár perc múlva sem akart ez a hang elnémúlni, ezért Hermione erőt véve magán egy serpenyővel a kezében kitárta az ajtót és elakadt a lélegzete. Draco volt a csörömpölés oka.
-Öhm...szia!- köszönt kis szünet után Draco.
-Te meg mit keresel itt? El is kaphatnak különösen úgy, hogy a te egyáltalán nem azonos házadban és a lányok hálókörletében vagy.
-Figyelj, ugye nem árulsz be?
-Mit akarsz?
-Megmérgezni Pottert!
-Hogy mi??!- hüledezett Mione.
-Csak viccelek!! Hozzád jöttem.
-Mégis miért?
-Mert...tudod lesz jövő héten nálunk mardekárosoknál egy bál féleség, és gondoltam eljönnél velem.
-Én?
-Igen te...
-Mikor lesz pontosan ez az... összejövetel?
-Jövő hét szombat, 4 órától este 12-ig.
-Én nekem tanulnom kell és...
-Naa gyere kérlek!!!
-De nem értem, miért vagy ilyen kedves, mikor máskor mindig bunkó voltál és másodikban sárvérűnek neveztél!?
-Hát csak úgy... Akkor eljössz?- vágta be a boci szemeit
-Még..meggondolom. Szia!
Miután kitessékelte a fiút teljes döbbenettel nézett a tükörbe. Elhívta egy fiú őt egy bálba. Elhívta Draco Malfoy Hermione Grangert egy bálba!!! Hatalmas éljenzések után fáradva nyúlt el az ágyán és azon agyalt, hogy mikor telik le az a pár, végtelennek tűnő nap, miután Draco oldalán táncolhat, mint Draco meghívottja.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Roxforti éjszakák
FantasiaHermione Granger mindössze 14 éves tanuló a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában, ahol titkos szerelme egy éven belül csak egy egyszerű baráttá alakul, hiszen helyet cserél egy másik, dacosabb és annál huncutabb fiú által. Hermione gyű...