Felix, yağmurlu bir pazar sabahını kalbi buruk bir şekilde karşılamıştı. Yatağı bile üşüyen bedenini ısıtmak için çaba göstermiyordu.
Baş ucunda duran telefonuna uzandı. Saat çoktan öğleni geçmişti. Sıkıntıyla tuttuğu nefesini serbest bırakırken telefonunu yatağın bir köşesine fırlattı. Her şey bu kadar can sıkıcı olmak zorunda mıydı?
Bacaklarını yatağın kenarından sarkıtarak bir süre camdan dışarıyı izledi. Yağmur damlalarının cama vurma sesi, rüzgarda sürüklenen ağaç yaprakları.. Bunlar insana huzur vermeliydi ama Felix'in içine sıkıntı düşürmekten başka bir şey yapmamışlardı. Belki de artık ufak şeylerden keyif almaya başlaması gerekiyordu.
Önüne düşen kahküllerini masada bulduğu bir tokayla topladıktan sonra telefonunu cebine atarak adımlarını mutfağa yöneltti. Sıcak bir kahve içini ısıtabilirdi.
Tamam, bu çok saçmaydı. Kahvenin içini ısttuğı falan da yoktu.
Sıcak kupaya parmaklarını dolayarak geniş koltuğa uzandı. Hyunjin'in çoktan dağınık bıraktığı odayı, boş bakışlarıyla süzdüktan sonra kahvesinden bir yudum aldı. Ev arkadaşı artık ona iyi bir fikir gibi gelmiyordu, çocuk bakıcılığından bir farkı yoktu oysa. Muhtenelen, içeride sorumsuzca uyuyan bedene sesleneceği sırada, aralanan dudaklarını telefonuna gelen bildirim sesi kapatmıştı.
Pekala, bunu beklemiyordu.
En azından dün geçen konuşmadan sonra Chan'ın ona bir süre yazacağını beklemiyordu.
—
cbang97:
felix
müsait misin?leelixie:
değilimcbang97:
benimle tartışmaya girmekten çekinmediğine göre
oldukça müsaitsinleelixie:
sana zaman ayırmak istemiyorumcbang97:
özür dilerim
hafta sonu için
fazla kabaydımleelixie:
kendini affettirmeye çalışmana gerek yok
doğruları söylediğin zaman
sana kızmamayı öğrenmem gerekcbang97:
seninle böyle konuşmak zorundaydım
yoksa bana yazmaya devam ederdin
ve bu kalbini kırabilirdileelixie:
tanrım..
sana platonikmişim gibi davranmayı bırak
tek taraflı bir şey olduğunu bilseydim, yanına bile yaklaşmazdımcbang97:
üzgünüm
hala bana aşık olduğunu sindiremedimleelixie:
hoşlandığımı*cbang97:
kesinlikle
bunu senden duymak daha güzel. . .
düzeltme şansım olmadı, hata varsa sonra şey yaparız
ayrıca hyunjin'im olmadan asla hayatıma devam edemem..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
renegades // chanlix
Fanficwe could be the renegades. chanlix @lixiethinker | Her hakkı saklıdır.