5

545 20 11
                                    

?-Lumea asta este prea macabra pentru o fata asa inocentă ca tine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

?-Lumea asta este prea macabra pentru o fata asa inocentă ca tine.

Uitandu-te mai atent..Observi ca e el..Persoana pe care acum cateva minute o cautai.

-Yeonjun?!
Y:Shhhh pustoaico.Ne poate auzi cineva.

Te i-a de mana si intrati intr-o masina neagra.

Y:Mergi in spate.

Il asculti ca o fata cuminte ce esti si el isi da hanoracul jos si blugii si apoi vine peste tine.
Ofteaza si-ti spune:

Y:Ce poti sa-mi faci tu mie pustoaico...Ma bagi in belele.O sa ajung la faliment.

Apoi incepe sa te sarute.Te dezbraca si pe tine,ramanand amandoi in lenjerie intima.

Iti descide lent capsele de la sutien pentru a nu intrerupe sarutul,si ti-l arunca undeva prin masina.

De la buzele tale,trece incet la obraji,la gat,apoi la sani.
Mainile lui reci,in comparatie cu corpul tau cald il inebunea atat pe el cat si pe tine.

-Ahh..Ughh.
Asta e tot ce poate auzi Yeonjun de la tine.
Nu erai capabila sa-l refuzi sau sa ii zici ceva.Ori cum nu vroiai.Iti placea prea mult ce simti.Vroiai sa o simti mereu...Dar oare era posibil?

Intimp ce tu erai ocupata sa gemi si sa iti tot pui intrebar cum ar fi ,,Oare Yeonjun imi poate oferi mereu placerea asta",el deja isi punea protectia si intra.
Tipi incontrolabil de placere iar acesta iti pune mana la gura.

Y:Incet pustoaico,ne poate auzi cineva.

Ranjeste si incepe sa faca miscari mai rapide.Erai in al noualea cer.

Peste ceva timp simti ce ai simtit si data trecuta.

Yeonjun incepe sa faca miscari mai haotice si ti dai drumul.El continua pret de 2 minute,apoi isi da si el drumul.

Y:Multumesc..Pustoaico.Zice el gafaind.

-Yeonjun..

Y:Ce este..?

-Nu am unde sa dormi si-

Y:Stiu deja,nu te teme,vei dormi la mine.

Erai rupta de oboseala,corpul tau inca tremura.
Yeonjun da drumul la caldura in masina,te imbraca doar cu lenjeria intima si porneste masina.

In timp ce mergeati spre apartamnet,acesta iti pune mana pe picior dar tu nu spui nimic.Te uiti pe geam si te gandesti ca,tu chiar te-ai indragostit de omul asta.

Oare(,)si el simte la fel?..
_______________________________________

Ajunsi in fata blocului,iti da hanoracul lui si deschinde usa masinii.Iese si vine pe partea ta apoi te i-a in brate.

Esti inca in brate-le lui.Intrati in lift si apasa ultimul etaj.
Ce poti spune.Locuia intr-un complex de apartamenta,daca ii poti spune asa,nu te pricepeai.
Statea la ultimul etaj.Camera era perfecta.Patul era fix in fata geamului imens,cat camera.Cand ai facut pentru prima data sex a fost aici,in fata geamului imens.Era prea frumos.

My Sugar Daddy//ff.YeonjunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum