(Capitol needitat)
Azi era ultima zi din vacanta pe care Yeonjun ti-a pregatit-o la mare.
Vroiai sa-ti petreci ziua aceasta mergand in par ul de distractii,mancand fructe de mare,savurandu-le pe plaja la apus.
Asta-i si facut.Stateai cu Yeonjun pe plaja mancandu-ti crevetii.
Apusul era minunat.Sunetul valurilor era asa de placut.
Termini si tu,si el de mancat si ramaneti sa va uitati la soarele care mai avea purin si era ,,innecat" de intuneric.
Yeonjun se uita atent in ochii tai si incepe sa te sarute.
Aveai doar costumul de baie si el doar niste pantaloni de plaja(imi cer scuze am uitat cum se numesc T-T) asa ca i-a fost usor sa te dezbrace.
Corpurile voastre s-au unit,tu gemand bland jn urechea lui.Nisipul,ce era acum rece v-a atingea corpurile parca inflacarate.
Tot momentul era de vis.
Nu te puteai gandi la nimic alt cv decat la el.Te gandeai cum ar fi ca el sa fie barbatul menit tie.Il iubeai aaa mult,si el te iubea,chiar daca uneori arata ca vrea doar sex.
El nu a mai avut protectia la el.Din cauza momentului,nici tu nici el nu si a dat seama.
Dupa ce ati terminat,asa,dezbracati,ati intrat in mare.
V-ati batut cu apa.Te-a bagat cu capul la fund.L-ai impins in apa.Chiar te-a pus pe spatele lui si ai sarit direct in apa.
Erati doar niste copii.
_____ _________ _________ _____
Momente mai tarziu,ati iesit din apa si v-ati imbracat.
Azi era si ziua ta,asa ca ati mers in centrul statiunii unde erau fel si fel de magazine,si mici tarabe de toate felurile.
Acolo ti-ai luat o gramada de hainute,pantofi,dulciuri,plusuri si bratarele.
V-ati facut si un tatuaj (cu Hena) matching.
......................................................................De la vacanta aia minunata au trecut 3 saptamani.Yeonjun era plecat cu treaba iar tu erai acasa(in apartamentul lui).
De vreo 2 saptamani te simti rau.Ai luat tot felul de pastile dar nu ti-a trecut cu nimic.
Aveai pofte,vomitai des,pana si mestruatia ta a intarziat.Nu i-ai spus asta lui Yeonjun...Era mereu cu treaba si ocupat asa ca nu l-ai deranjat cu asta.
Ultima ta solutie era un test de sarcina.
Ai coborat jos la farmacie si ai luat 4 teste de sarcina.Ca sa fi sigura.
Un timp ce asteptai sa primesti rezultatele testelor...Te loveste...Iti aduci aminte ca,Yeonjun nu a golosit protectie cand ati facut-o pe plaja.
Ti-ai pus mainile-n cap.Aveai doar 17 ani si aia abea impliniti.I-ei un test in mana si vezi ca este........
Pozitiv..
_______________________________________
Dragii mei...Tin sa mentionez ca aceasta carte va mai avea doar 2 capitole.
Sper sa ma sustineti in proectele viitoare.
Ps:Imi cer scuze de intarzierea capitolului.
CITEȘTI
My Sugar Daddy//ff.Yeonjun
Teen Fiction,,Lumea asta este prea macabra pentru o fata asa inocentă ca tine." ⚠️🚫Cartea are multe scene smut,deci cititi pe propia raspundere🚫⚠️