Kim Namjoon, šéf největší mafie světa. Plynně mluví několika jazyky a říká se, že díky jeho IQ, je nemožné ho chytit. Vždy vymyslí způsob, jak ze všech problémů vybruslit s grácií a elegancí. Všichni ví, že je šéf oné mafie, ale problém je ten, že se do jeho hlavní budovy nikdo nedostane. On totiž nikdy nevychází. Někdo si myslí, že v některém ze třiceti pater bydlí, někdo zase, že je pod budovou spousta tajných chodeb, díky kterým se dostane tam, kam potřebuje. Vlastně nikdo ani neví, jak vypadá. Představují si ho jako šedesáti letého starce, který je rád, že se zvedne z postele. Nikoho by ani ve snu nenapadlo, že mu je pouhých dvacet jedna let. Už je na vrcholu dlouho. Jeho otec mu mafii předal, když mu bylo šestnáct. Od té doby to celé vede. Matka mu umřela při porodu a otec v jeho osmnácti. Nemá žádné další příbuzné. Má pouze jednoho kamaráda, který o něm ví všechno. Park Jimin. Drobný chlapec s růžovými vlásky. To že je malý nemění nic na tom, že by za svého hyunga položil svůj život. Taky je Jimin jediná osoba, která mu může říkat Joonie. Vlastně je Jimin jediný člověk, který zná jeho tvář.
Práce se hromadí, uvolnění žádné. Není divu, že je šéf sexuálně frustrovaný. „Mine?" osloví svého kamaráda, sedíc naproti němu, popíjejíc kávu. „Ano Joonie?" usměje se na něj roztomile a věnuje mu celou svou pozornost. „Bavíš se pořád s tím Jungem?" Nad tímhle jménem Jimin zrudl jako nejsladší rajčátko. Samozřejmě, že mu bylo jméno Jung Hoseok povědomé. Možná až moc. Onen Hoseok je osoba, na kterého má Jimin menší, nebo spíš větší, crush už několik let. „No, jo. Co od něj potřebuješ?" Jiminovi to bylo divné. Hoseok totiž vlastní poměrně velký bar, kde se prodávají hračky pro bohaté pány. Jinak řečeno děvky. „Potřeboval bych se ho zeptat, jaké tam má kousky. Říkal jsem si, že už nutně potřebuju nějaký to rozptýlení. Furt jenom makám a potřebuju upustit páru." „Dobře, tak já mu napíšu, aby mi poslal fotky veškerého zboží, co má. Když si nějakou hračku vybereš, sjedu ti pro ni k němu do baru." Odpoví Jimin a už bere do ruky telefon. Namjoon mu byl šíleně vděčný. Udělá pro něj cokoli a nikdy se na nic neptá. Proto se k Jiminovi chová jako k mladšímu bráškovi. Jinak je přísný a vyzařuje z něj autorita a dominance.
„Má tam třicet kousků, budeš je chtít poslat do mailu?" Navázal konverzaci Jimin, když už dostal od Hoseoka odpověď. „Jo, to budeš hodnej. Jo a jdu do sprchy, už je zase deset večer." S těmito slovy Joon opustí místnost a jde do koupelny. Jimin vše přepošle do jeho mailu a na kus papíru mu napíše, že už jel k sobě domů. Hned jak se za Jiminem zavřou dveře, vypne se voda ve sprše. Joon se převlékl do pyžama a zalezl si k sobě do ložnice. Schoval se do postele pod peřinu a na klín si položil notebook. Přihlásil se do mailu a otevřel složku, kterou Jimin přeposlal od Hoseoka.
New story is hereeee
ČTEŠ
I'M THERE FOR YOU HONEY - NAMJIN
FanfictionKim Namjoon, šéf největší mafie světa. Plynně mluví několika jazyky a říká se, že díky jeho IQ, je nemožné ho chytit. Vždy vymyslí způsob, jak ze všech problémů vybruslit s grácií a elegancí. Všichni ví, že je šéf oné mafie, ale problém je ten, že s...