2. Meetings.

917 32 1
                                    

'Tringggg tringggg ' kimora's wekker ging rond 11:00. Het eerste wat ze deed is op haar telefoon kijken. En ja hoor ze werd geappt
WHATSAPP.
J:goodmorning bae.
Kimora:gm x
J:lekker geslapen prinsesje?.
Kimora:ja rr jij?.
J:nee heb de hele tijd aan jou zitten denken.
Kimora:agha auwh! But brb ff klaarmaken.
OMGGGGGGG!! Ik ben verliefd? Hoe lief is het als een jongen je wakker appt?
Te tijd vloog en het was al 13:00 maar kimora was nog niet klaar. Ze ging eerst het huis opruimen. Okey nu snel klaar maken. Ze had gewoon heel simpel aan een zwarte spijkerbroek , zwart buiktruitje en een lerenjas. 14:00 aiso de tijd vliegt en ze werd geappt door haar beste vriendin xiomara
WHATSAPP.
Xio:hey wijfie kom je na me toe vandaag.
Kimora:nee mop heb geen tijd.
Xio:saaang je bent bezig met een kill?
Kimora:HAHAHAH hij s gwn derm hoor & we praten alleen ' stuurt foto '.
Xio:ooo wauwie hij is smoooth mijnjezus!!
Kimora:HAHAHAH ik weeeet sinds shisha lounge mah bae ik app je later ly.
Xio:saaaaaang is good babygirlie wees voorzichtig ly2!.

14:30 kimora ga nu omw want parkwijk is niet zo ver van haar huis.

15:00 ze was precies op tijd en jamairo maakte de deur ook hey schoonheid kom binnen en kimora liep naar binnen. En ja daar zaten ze dan. Ze waren aan het praten en tish. Drna vroeg jamairo of ze mee na boven kwam. Ze lagen op bed en jamairo begon der te strelen van der borsten naar der navel naar der vagina. Kimora vond het wel lekker. Maar ze wou het niet ze kende elkaar maar een paar dagen. En ze zei nee ik wil het nog niet we gaan nog niet eens. Jamairo antwoordde terug dat dat hem niet boeide en begon der broek en onderbroek uit te doen. En kimora schrok ze trapte hem alles maar niks gebeurde en ze viel inslaap. En ze werd wakker ze was alles vergeten en ze ging naar huis.

Pijn.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu