3 část

513 12 4
                                    

"Tohle je váš nový spolużák,jmenuje se Tom" řekla učitelka.Všechny holky jsme na něj koukali,byli jsme z něho celý hotový dokonce i já. On celou dobu koukal na mě až jsem se z toho začervenala.Měl si vybrat místo kde bude sedět.Kluci na něj volali "hej tady! pojď sem" ale on za ními nešel,šel za mnou. "to si ty jak jsem do tebe ráno nápalil?" já odpověděla že ano že jsem to já. Sedl si na židli která byla vedle mě.Všichni na nás pořád koukali,slyšeli jsme jak si cosi šeptají jak si mohl Tom sednout vedle mě,k tomu rozhovoru se připojila i Sára.Mrzelo mě to,ale nic jsem s tím nedělala.Zazvonilo a všichni utíkali pryč ze třídy protože jsme měli tělocvik.Paní učitelka řekla Tomovi ať požádá někoho ať mu ukáže školu.Poprosil mě a byla jsem fakt ráda protože jsem neměla tělocvik kterej nemám moc ráda."Tohle je ředitelna" řekla jsem a ukazala jsem na dveře od ředitelny.Prošli jsme celou školu a bylo konec hodiny.Šli jsme do třídy a byli jsme tam sami protože všichni se převlíkali.Seděli jsme vedle sebe,chtěl mi dat pusu ale spolužáci vtrhli do třídy a to mě naštvalo řekla jsem si jen pro sebe "museli přijít zrovna teď?"
doufam že se vám můj příběh zatím líbí.Pište klidne komentàře co mám zlepšit atd..

V sedmém nebiKde žijí příběhy. Začni objevovat