Jak jsme dorazily domů tak jsem šla do pokoje a lehla si a usnula.Ani jsem nevečeřela. Vzbudilo mě pípání mobilu..přišla mi smska z netu "Aneto dostanu tě na dno" žádnej podpis,bylo mi jasný že to píše Sára.Chtělo se mi brečet ale nezačala jsem protože přišla do pokoje máma. "Anetko dneska budeš sama doma já jdu do práce" Byla jsem ráda protože bduu mít aspoň klid.Brácha spí u kamaradá takže to bude na pohodu.Oblékla jsem se a vyšla do školy.Ani jsem neměla snídani protoże nemám hlad.Vzala jsem si sluchátka a dala do uši a poslouchala písničky.Pořád jsem přemýšlela nad tou smskou a ani nevím proč.Vydím Sáru jak se baví s Tomem.Tom mě zahlídl a jde za mnou..pozdravíme se a jdeme spolu do třídy a nevím jestli se ho mám zeptat co Sára chtěla,nechci vyzvídat ale přesto se ho zeptám."Tome co po tobě chtěla Sára?". "ptala se mě jestli bych s ní šel vem ale já odpověděl že ne,šla by si semnou ven ty?" usmála jsem se a řekla že klidně.V hlavě se mi honilo "co si obleču,mám si dát rtěnku?" ale byl ješte čas takže to bylo dobrý.Jak skončilo vyučováni tak Tom šel semnou domů,šel semnou i dovnitř protože jsem sama doma.Jinak bych mu řekla ať zůstane u baráku protoże by se máma ptala kdo to je atd..Sedl si na postel a čekal na mě,chtěla jsem se v klidu převlíct.."Tome otočís se prosím? a nekoukej" mrkla jsem na něj.Otočil se a já se převlékala.Otočila jsem se směrem k němu abych se ujistila jestli kouká nebo ne ale on se díval.Zvednul se a šel za mnou,neměla jsem triko jenom podprsenku.Obejmul mě a začal mi líbat krk.