part 4

173 21 26
                                    

Seperti yang dijanjikan roommatenya, dia membawa Bestie untuk pergi ke blinddate nya. Sesampai sahaja Di cafe itu, dia terus mencari tempat duduk.

"Eh mana nya budak Tu? Tak nampak pon, takkan dia datang lambat pulak!!"

"Assalamualaikum, h-ha-h-h-h-h-hai, awak Bestie ke??" Tanya seorang jejaka tampan ala ala muka aiman tino versi Tesco. Dia sangat hensem sampai jantung Bestie dup dap dup dap.

"Haah,duduk lah, Nama awak siapa?" Tanya Bestie.

"Oh, Nama saya encik alpha phi omega, tapi boleh panggil saya alpha je, ataupun daddy alpha," kata alpha.

Bestie Tiba Tiba teringat kan abe meleis, taktahu lah kenapa Tiba tiba teringat. Jantung dia mahu menangis. Tapi ditahan air matanya.

"Ohhhh, awak dah order? Harini biar saya belanja, waiterrrr!!!!" kata alpha sambil tersenyum hensem.

Setelah mengorder, mereka makan dengan kebulurnya.

Daddy alpha banyak borak borak dengan Bestie, selepas pertemuan pertama, mereka masing masing menjadi semakin rapat.

"Bestie, Aku suka kau." Confess daddy alpha.

"Daddy alpha,aku pun sebenarnya suka kau!!! T-ta-ta-ta-tapi aku takut aku Akan disakiti lagi macam mana Abe Meleis sakit kan Aku!!"

"Tak bestie!!!! Aku takkan sakiti hati kau!!! Aku janji!!" Daddy alpha berkata.

Bestie dapat melihat kejujuran dari pada taik mata daddy alpha, dia yakin yang daddy alpha takkan sakiti nya.

"O-o-okey alpha!!! Aku percaya kat kau!" Jerit bestie.

_____________________________

Dari jauh, Meleis melihat alpha Dan bestie berpegangan tangan, dia berasa amat cemburu,sepatutnua dia yang memegang tangan bestie.tapi, dia sedar yang dia bersalah, dia yang tinggalkan bestie dulu. Mungkin meleis perlu move on dari semua ini dan tinggal Di jerman.

__________________________________

TW: KIDNAPPING AND VIOLENCE? IT'S NOT REALLY THAT BAD BUT I STILL NEED TO PUT TRIGGER WARNING

"Oklah, saya balik dulu boleh? Dah malam ni?" Kata bestie.

"Boleh, tapi saya kena hantar awak boleh??" Kata daddy alpha.

"Ok, b-boleh a-a-alpha!!" Kata bestie.

10 jam kemudian

"Ok dah sampai berambus kau"

"Bye d-d-daddy alpha!!!!"

Setelah bestie sampai didepan pintu rumahnya, dia berasa seperti ada yang tak kena, tak pasti lah apa.

Dia cepat cepat mencari kunci pintunya, tiba tiba kunci nya terjatuh pulak. "Haduh time aku nak cepatlah dia nak jatuh" ketika bestie ingin tunduk untuk mengambil kuncinya, ada sesuatu tangan yang menekup mulut nya, Dan dia terhidu sesuatu yang sedap, ketum?? Matanya menjadi layu, Dan plap, tertidur.

_________________________





Meiejjehehehejehe sooo idkk if y'all think this is good or not but korang baca je lah aku penat tulis, so next chapter is the last chapter okkk that's alll thankss for supporting meeeeee!!!!! I don't know how to repay for your kindness!!!!!! Jangan lupa vote lah u🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😓😓😓😓😓🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘terima kasih




KAUMBESTIE X KAUMMELEIS Where stories live. Discover now