Previous part scene...."B-b-b-be-best-bestie-bestie......."
Terdapat suara yg memanggilnya.Ye, suara itu milik Meleis bin Kepam.
"K-ka-kauu nak apa l-la-lagi?!??!" Jerit bestie sambil menangis*Tak sekarang korang still baca ke benda bodoh ni aku malu gila hakakaajsjajaj😭😭*
"A-a-a-ak-aku-aku -aku s-s-s-s-s-su-suka kau,Bestie!!" Meleis berkata
"K-ka-kauu me-men-me-men-me-me-men-me-men-mengarut apa ni meleis?!??!! Kita tak boleh bersama!!!!" Jerit bestie.
"Selama ni, aku suka menganjing kau, s-s-sebab aku nak attention dari k-ka-kauu!!!
A-a-a-ak-aku-aku suka kau!!!!"Lidah Bestie kaku, tidak tahu apa yang patut dia jawab.
"Tapi aku taknak kau jawab sebab Aku tahu apa jawapan kau, s-so-s-so-so-so, aku pergi dulu, Assalamualaikum" Meleis pergi sambil mengelap air matanya.
"Me-me-meleis!!!" Jerit bestie sambil memegang tangan Meleis.
"A-a-a-ak-aku-aku pun s-s-sebenarnya dah lama suka kau!!! Tapi sebab kau suka usik a-a-a-ak-aku-aku, Aku ingat kau benci aku!!" Bestie berkata sambil menangis.
Terukir senyuman di bibir Meleis."s-so-s-so-so-so kita kira official dah ke ni??" Tanya meleis gagap.
"K-ka-kauu r-ra-rasa??" Bestie menjawab sambil tersenyum.
Iklan sebentar
(I swear I only continue this sh*tty wattpad just for y'all 💀)
-author comel
___________________
Bulan ini merupakan bulan ketiga meleis Dan bestie menjalinkan hubungan. Selama tiga bulan mereka bersama, mereka Cuba untuk memahami antara satu Sama lain. Mereka hidup bahagia di Tanjung Rambutan.Tapi, siapa je yang suka tengok diorang happy happy? Mestilah ada third wheel kalau tak bosan lah cerita ni >:
"Bestie, kau nak ajak aku pergi mana ni?" Tanya Minah kepada sahabat karibnya.
"Esok kan anniversary aku dengan Meleis? So Aku nak beli hadiah untuk anniversary kitorang." Bestie meng explain.
'eh pompuan ni dia sambut anniversary tiap tiap bulan ke org bukan sambut ikut tahun ke?' Minah berkata dalam hati.
Skip skip .....
Akhirnya, mereka tiba dikedai hardware.
"Okeh, dah sampai kedai!" Jerit bestie gembira. " Kau nak Beli apa untuk Meleis, Bestie?"Tanya mangga.
"Hmm aku pun tak sure, aku rasa nak beli pam basikal or air mineral lah untuk dia." Jawab bestie sambil membelek jajan di kedai itu.
Tiba tiba.....
" Eh Bestie!! Tu bukan Meleis ke?? Kenapa dia keluar dengan perempuan lain?? Kejap, perempuan tu macam aku kenal lah!!" Jerit Mangga.
"H-ha-ha???? Me-me-meleis dengan siapa???eh p-pe-perempuan tu...aku kenal, t-tu-tu, bukan ke Stesyen Bas?? Kenapa Stesyen Bas keluar dengan Meleis???" Bestie menangis sambil menuju ke meja dimana Meleis dan Stesyen Bas makan.
"Pelempang!!" Bunyi lempangan Bestie di muka Meleis mengejutkan Stesyen Bas.
"Eh???!!? Apa you ni?? Lempang anak orang??" Stesyen Bas marah(ada api kat badan dia macam super Saiyan)
"At least Meleis ada mak bapak, while you tu dasar kepam!! You sedar tak Meleis ni pakwe I!??!??!?" Bestie menjerit.
"Well tu dulu, bestie, now he's mine!!! Dia nak break dah dengan you!!" Kata Stesyen Bas sambil meng smirk.
"A-a-a-ap-apa-apa ni? Meleis?? Betul ke??" Suara Bestie mejadi serak.
"Y-y-ye-yes!!!i dah tak suka you!! You're sometimes too much , Bestie!! Suka kongkong I !
I tak suka!! Stesyen Bas terima I seadanya!! Bukan macam you!"
Kata meleis dalam nada marah."Oh? Really? Okay then. Let's break up. Bye Meleis. I hope you will happy with your new girl." Bestie berjalan sambil tersenyum Dalam tangisan
sambil lagu background yang badass badass dinyanyikan.#bossgirl #wap
BERSAMBUNG......
LMAO OK TAK PART NI? KENA ADA IMPROVE APA DAMN THIS IS EMBARRASSING AF AND PLS DON'T READ MY OTHER STORY IT'S EMBARRASSING LAH💀💀
Petang ni I upload last chapter okehh???
That's all from your author yang comel nii byee everyone:3
YOU ARE READING
KAUMBESTIE X KAUMMELEIS
Storie d'amorewhat will happen to them??? the fight between kaum 'bestaik' and kaum 'meleis kepam'!??!???!! will they have a happy ending or nah????!?!?? read this to find out sahabat karib!!!🥰🥰🥰😜😜😛😜😜😛😛 Kaum bestie: "A-a-a-ak-aku-aku -aku s-s-s-s-s-su-s...