Karakterleri Tanıyalım...

202 19 12
                                    

Edis: 16 yaşında yakışıklı kahverengi saçları olan,uzun boylu bir çocuk. Okulda ünü olan biri. Bu yüzden herkese emir verebileceğini zannediyor. Artist egoist ve zengin olması da bunu tetikliyor. Kızlarla ve aşkla işi olmaz. O sadece kendini düşünen biri çünkü. Özel gücü olduğunu biliyor. Gücü ise görünmez olabilmek. İstediği zaman kullanmıyor sadece lazım olduğu zamanlar kullanıyor. Zamanında kötü işler yaptığı için zaman kavramı ona çok uzak. O içinde yaşadığı zamanı değil ileride ki zamanında ne gibi şeyler yapabileceğini planlıyor. Fakat zaman tünelinin onun hayatını nasıl etkileyeceğini bilmiyor.

Buket: 15 yaşında. Çalışkan fakat bir o kadar da boş isler yapan bir kız. Yaşına bakmadan aşık olabileceğini zannediyor. Derslerine çok önem verse bile derslerin hayat gibi gelip geçici olduğunu düşünerek hayatını geze toza yaşıyor.Zamanını kullanmayı bilmiyor. Yarın yaparım ne olacak ki zaten başarılıyım diye düşünüyor. Birde özel bir güce sahip fakat o bu gücünü farkında bile değil.Gücünü ise zaman tüneline girdiği zaman fark edecek.Bakalım onun zaman tüneli ile imtihanı kolay mı olacak yoksa zor mu?

Furkan :16 yaşında.Yakışıklı ve zengin bir iş adamının oğlu.Sürekli eğlenmeye bakıyor. Hayatında bir kere olsun okulu önemsediği görülmemis bir çocuk. Birçok kızla sevgili olmuş. Ama hepsiyle öylesine. Hicbir zaman arasında kızlarla bir şey geçmemiş.Onunda özel bir gücü var ama o hep eğlendiği için özel gücünü kullandığının farkında bile değil. Özel gücü ise herkesten daha hızlı koşmak. İşte o bunun farkında olamayacak kadar boş işlerle uğraşıyor. Zaman tüneli onun aklını başına getirecek ve o da hatalarının farkına varacak.

Evrim:15 yaşında mavi gözlü ve sarışın bir kız.Dersleri onun için dünyada ki herşeyden daha önemli.100 notundan dah düşük bir not alınca bunalıma ve depresyona giriyor.Odasına kapanıp saatlerce ders çalışan bir kız. Öyle ki uyumaya bile vakit bulamadığı zamanlar oluyo. Zamanını güzel kullandığını zannediyor.Fakat sosyal olmaması günden güne insanlarla olan bağlarını zorlaştırıyor.Bu kızın özel gücü yok.Herşey ve olacak olan gücü zaman tüneline girince başlayacak.Başta zaman tüneline nasıl alındığını anlamasa da hayatın sadece 100 notundan ibaret olmadığını anlayacak.

Açelya:Alımlı ve güzel bir kız. 15 yaşında. Hayatı sosyal medya ve internetten ibaret. Dünya sanki sadece facebook twitter instagram üçlüsünün etrafında dönüyor. Ama Açelya'nın diğerlerinden farklı bir kişiliği ve gücü var. Çünkü o geleceği görüyor ve bu yüzden zaman makinesi ile yolculuk yapacağını sadece o biliyor. Fakat gördüğü bu şeylerin hayal olduğunu zannetmesi veya halisülasyon gördüğünü sanması onun deli olduğunu düşünmesini sağlıyor. Bu yüzden bir çok psikoloğa gidiyor. Fakat onlar da bu rüyaların tesiri altında kalmaması gerektiğini söylüyorlar. Göremediği birşey var zaman tünelinin sonunda kendisine ve o çocuklara ne olduğu. Bu ayrıntıyı hicbir zaman göremiyor. Zaman tüneli bu 5 farklı kahramanın hayatlarını severek ve boşa değil de güzel yaşamaları için onlara yol gösterecek. Kimilerine göre bu yol kötü kimilerine göre ise hayatın güzelliklerini farkettikleri bir yol olacak........

Merhaba sevgili arkadaşlar. Karar verdim ve aşk hikayelerinden sonra macera hikâyesi yazmak istedim. Çünkü aşk hikâyelerinden sıkıldım. Ayrıca eminimki bu macera hikayesini okuyanlarda çok fazla olacak. İnşallah hayallerim ve düşüncelerim beni yanıltmaz. Bu arada yalnızlığın çaresini bulmuşlar hikayemi kaldırıyorum. Ama çocukluk aşkım hikayeme devam edeceğim zaten İlk görüşte aşk kitabı final yaptığı için bir tane macera ve aşk kitabıda yazmak iyi bir fikir olabilir diye düşündüm. İnşallah zaman tüneli adlı hikayemi beğenirsiniz.....Görüşmek üzere

Zaman TüneliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin