OLLI HEITTI MUA JUUSTOLLA!!

65 4 0
                                    

"OLLI NYT HERÄTYS OOT TORKUTTANU JO 15 MINUUTTIA SÄ MYÖHÄSTYT KOHTA!" Kuulin kun äitini huusi vieressäni. "Joo joo" sanoin ja nousin istumaan sänkyni reunalle.

Kävelin alakertaan. Istuin pöytään jossa 11 vuotias pikkuveljeni Leevi mätti leipiänsä. "Hahaha sun silmäpussit on yhtä isot ku mailman isoin kuoppa!" Leevi räkätti "turpa kiinni!" Sanoin ja heitin tuota juustolla. "ÄITIIII!! OLLI HEITTI MUA JUUSTOLLA!!" Tuo huusi "älä oo noi drama queen" sanoin "olli muista että Leevi on vasta 11 ja sä oot jo 14" äitini sanoi ja toi minulle leivät "nää leivätki oisit ihan ite voinu tehä" hän lisäsi

"Hyvää koulu päivää!" Äiti toivotti minulle ja Leeville. Kesä oli juuri loppunut ja ulkona oli vielä lämmin. Minulla oli päällä mustat farkut ja joku 5 vuotta vanha musta t-paita. Olinpa värikäs.
Kun tulin koululle bongasin heti parhaan kaverini Joonaksen istumassa penkillä ja tuijottamassa järkyttyneen näköisenä puhelintaa "wassup" sanoin ja istuin tuon viereen "mitä vittuu onks toi sara!?" Kysyin ja katsoin tuon puhelimen näyttöä missä näkyi ihan helvetin kovassa kesäranta kunnossa oleva entinen luokkalaisemme sara. "Hyvä perse" Joonas sanoi ja zoomasi kuvaa. "Vitun pervo!" Huusin ja läimäytin tuota takaraivoon.

Meidät ohjattiin liikkasaliin missä meille jaettiin luokat. Toivoin että pääsisin edes jonkun tutun kanssa samalle luokalle.
Rehtori oli luetellut jo varmaan 35 nimeä enkä vieläkään ole kuullut omaani." F luokalle menee pojista Olli Matela,, Niko Moilanen, Joel Hokka,, Joonas Porko,Antti Lehtonen,Aleksi Kaunisvesi,Tommi Lalli ja Justus Kankaanpää." Reksi luetteli. Jes mulla on iha hyvii jätkii mun luokalla!

Sitten ekalle tunnille mikä oli köksää. Ei herraisä tuun niin paskomaan sen koko homman. Meillä on köksässä opettajana Jutta Ahtisaari. Kuulosti ainkin ihan kivalta tyypiltä.
Ekalla tunnilla meidän pitäis tehdä muffinseja parin kanssa. "Jaan nyt parit! Otetaan siitä nyt vaikka Niko ja Joonas,Joel ja Tommi,Leevi ja Amalia,Sara ja Siiri,Olli ja Aleksi,Lotta ja Moona ja vielä Oskari ja Viivi." Jutta sanoi ja jakoi pareja. "Kuka näistä on Aleksi?!" Kysyin
Joonakselta ja Nikolta "toi mustatukkanen. Se on vähän ujo mut sit ku sen saa puhumaan nii kyl se sit puhuu" Niko sanoi minulle ja osoitti minusta vähän lyhyempää mustatukkaista poikaa. Kävelin tuon luokse. "Moi" sanoin "m-moi" tuo sanoi hiljaisella äänellä.

Oltiin tehty nyt melkein jo kaikki muffinsit valmiiks ja olin todennut että Aleksi oli ihan kiva tyyppi. "Mitä me näille palneille tehdään?" Aleksi kysyi "syödään" sanoin ja haukkasin yhdestä muffisita palan "hyi helvetti" sanoin ja laskin muffinsin pöydälle. Kuulin kun Aleksi nauroi ujosti vieressäni.

Tunti päättyi ja oli aika suunnata kohti matikan tuntia
————————————————————————
410 sanaa
Alotin sitten taas uuden tarinan😃 tätä mä lupaan tehä ainakin 6 osaa lol😭😂 mut jakakaa tätäki pls eteenpäin🙏😭

Just a two of usWhere stories live. Discover now