Meillä oli ollu jo paljon tunteja välissä ja enään ois ruoka jonne ollaan matkalla tällä hetkellä ja sen jälkeen toinen tunti matikkaa. En jaksais.
Saavuttiin ruokalaan ja ruuaksi oli jauheliha pihvejä ja perunamuussia. Ihan ok ruokaa.
Menin pöytään istumaan johon tuli kanssani Niko,joonas ja Aleksi.
Oltiin Nikon ja Joonaksen kanssa jo syöty mutta Aleksi hyvä kun edes on vielä koskenut ruokaansa. "Eks sä aijo syödä?" Kysyin tuolta mustatukkaiselta sinisilmäiseltä ihan söpöltä pojalta "en.. Ei mul oo nälkä" tuo sanoi "c'moon ota ees pala sitä pihviä. Me kyl ootetaan" Joonas sanoi Aleksille. Aleksin haarukka oli sentinmurto-osan päässä pihvistä kunnes tuo sanoi "meiän pitäs mennä välkälle" ja pudotti haarukkansa.Välkän jälkeen mentiin matikan tunnille. Ryntäsin tapani mukaan takariviin. Joonas istui eteeni, Niko istui joonaksen viereen ja Ale tuli istumaan minun viereen. "Sitten avatkaa ~kappale~ 21" opettaja sanoi. Miksköhän me alotettiin näin kaukaa. No opetussuunnitelma on mitä on.
Olin tehnyt jo koko aukeaman kun kuulen Aleksin äänen vieressäni kysyvän "miks sä teet kappaletta 21 ku piti tehä sivu 21?" "MITÄ?!" Huusin niin että varsin koko koulu kuulee. "Onko Ollilla joku ongelma?" Opettaja kysyi ja katsoi minua suoraan silmiin. Tunsin oloni ERITTÄIN tyhmäksi "no kun mä luulin... Tai no kuulin että pitäis tehä kappale 21." Sanoin ja yritin hillitä raivoani etten joko repisi opettajan päätä irti tai omaani. "No sinä teet sen sitten läksyksi" Opettaja sanoi tyynesti. "Hahahhaahahhah ei jumalauta sä oot luuseri!!!!" Joonas hekotti ja melkein kaatui tuolillaan.
Koulun kellot soi ja oli sen merkki että kotiin lähtö. Vihdoin. "Nähää huomen!" Niko huusi minulle ja Joonakselle "Nähää!" Joonas huusi ja lähti pyörälleen. Onneksi koululta on kotiini vain 700 metriä."Miten meni eka koulupäivä?" Äitini kysyi innoisaan keittiöstä. "Ihan hyvin" Sanoin ja avasin puhelimeni jossa oltiin näemmä tehty whattsap:iin meiän luokalle ryhmä.
7.F
Sara:mitä tuli läksyks?
Tommi:meille ei tullu mitään paitsi Ollille tuli se sivu 21!😂
Joonas:eks huomen oo liikkaa?
Antti:joo sisäliikkaa!
Joonas:no voi ny paskaTein itselleni nopeasti leivät ja menin yläkertaan huoneeseeni jossa aloin tekemään läksyjä.
Kun olin tehnyt läksyt pakkasin liikka kamat. Makoilin hetken sängylläni katsoen ig:tä kunnes huomasin kellon olevan jo puoli 11. Menin suihkuun jossa vietin varmaan vuoden. Olin sen verran väsynyt tästä päivästä niin ajattelin mennä hyvällä omatunnolla nukkumaan. Huomenna uusiks...
————————————————————————
374 sanaa
Sain jo näemmä tehtyä nyt uuden luvun😃
YOU ARE READING
Just a two of us
FanfictionTää on blind channel fanficti:) tää tarina kertoo siitä kun bc tyypit oli vielä yläasteella. Tää koko tarina on Ollin näkökulmasta. Lopulta Aleksin ja Ollin välillä tapahtuu jotain muutakin kuin pelkkä hyvä ystävyys. Onko pojilla jotain salattavaa. ...