Tänään ois liikkaa 2 tuntii heti ekana. Luuleeko ne et me oikeesti jaksettais heti kasilta liikkua?! Näemmä.
Seisoin koulun pihalla odottamassa muita. Pian näin jo kun tuo mustatukkainen poika käveli huppu päässä kädet taskuissa katsoen kenkiään. Lähdin tuota vastaan. "Huomenta" sanoin jolloin tuo käänsi katseensa minuun ja säikähti vähän "aa moi Olli" Aleksi sanoi ja naurahti vähän. "Missä muut on?" Aleksi lisäsi vielä "en tiiä. Tuol on ainakin Joel ja Tommi" vastasin ja osoitin Joelin ja Tommin suuntaan. "OLLI!!!!" Kuulin jonkun huutavan jolloin käänyin katsomaan. Se oli Niko. Mutta missä Joonas oli? "Moi! Missä Joonas? Etteks te tuu aina samaa matkaa?" Kysyin hämilläni "Joonas kaatu sen pyörällä ja sillä ei ollu kypärää. Tietenkn ei koska kellään ei tyyliin enää oo. Mut anyway nii se löi sen pään kiveen ja nyt se makaa tuolla tiellä ja sen päästä vuotaa ihan vitusti verta!" Niko huusin itkun ha paniikin sekasin sanoi. Heti melkein kun Niko oli lopettanut tarinansa Aleksi lähti sinkoamaan kohti ulko-ovea. "Minne sä meet?!" Kysyin "NO HAKEE VITTU APUA!!" Aleksi huusi minulle ja jatkoi sitten matkaansa. Minä ja Niko lähdimme juoksemaan kohti sitä paikkaa minne Joonas oli kaatunut. Näin jo 6 metrin päässä makaavan ihmisen jolloin kiihdytin juoksu tahtiani. "JOONAS SANO JOTAIN!" Huusin. Onneksi olen kuunnelut ensiapu tunneilla ja tiedän sentään jonkin verran mitä tehdä. "Olli?" Joonas sanoi ja katsoi minua hiukan sumeilla silmillä "hyvä pysy hereillä ihan kohta saat apua!" Sanoin ja puristin tuon kättä. En tiedä hyödyttikö se mutta ainakin se lievensi sitä että minä en saa mitään kohtausta. Pian näin kun meidän liikan ope ja Aleksi juoksivat paikalle. "Ambulanssin pitäisi tulla näillä minuuteilla!" Liikka ope sanoi ja tuli viereeni.
Noin minuutin päästä kuulimme jo ambulanssin ääntä. Minä olin laittanut Joonaksen vanhemille viestiä jo asiasta. Joonas nostettiin sellaiselle sänky tsydeemille ja ambulanssi lähti ajamaan kohti sairaalaa. "Noniin pojat eiköhän mennä tunnille" liikan ope Jari sanoi.Olimme kaikki nyt salissa. Kaikilla muilla oli t-paita tai joku muu vastaava paitsi Aleksilla. "Aleksi käyppäs kanssa laittamassa t-paita" Jari sanoi. Aleksi lähti pukukopieille jotenkin vastenmielisesti
Pian Aleksi tuli jo takaisin ja huomasin heti tuon molemmissa ranteissa viiltoja jotka ilmiselvästi oltiin tehty terävällä asialla. Tajusin heti mistä oli kyse. Voi Aleksi.
————————————————————————
360 sanaa
Kolmatta lukuu jo nyt!😃 lukeeko tätä kukaan? Mut nyt arkena ei tuu näin aktisti mut yritän tällee viikon loppusin saada jotain aikaseks:) luv u all<3
YOU ARE READING
Just a two of us
FanfictionTää on blind channel fanficti:) tää tarina kertoo siitä kun bc tyypit oli vielä yläasteella. Tää koko tarina on Ollin näkökulmasta. Lopulta Aleksin ja Ollin välillä tapahtuu jotain muutakin kuin pelkkä hyvä ystävyys. Onko pojilla jotain salattavaa. ...