Feels like makin' love to the enemy.

464 54 115
                                    

"Gülümsemeni seviyorum, çok tatlı."

★

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Of şu an Seongmin'in yanına kıvrılıp uyumak vardı evde olup da." Taehyun kendisiyle birlikte mesaiye kalan meslektaşına gözlerini deviriyor.

"Gel benim yanıma kıvrıl da uyu Minhee." Arkadaşı yüzünü buruşturduğunda gülerek, "Size kalsa yapışık yaşayacaksınız." diye söyleniyor. "Korkma 7 saat sonra gelecek sevgilin."

"İçimi rahatlattın Taehyun, teşekkürler."

"Rica ederim," diyor doktor önlüğünü çıkarıp battaniye amacıyla üzerine alarak. Bekleme odasındaki kanepelerden birine uzanıyor. "Şimdi sus da uyuyayım biraz."

Minhee bir süre düşündükten sonra odadan çıkmadan önce son kez konuşuyor. "Gideyim de seni uyandıracak iş bulayım."

Söylediği gibi yapıp yaklaşık 20 dakika kadar sonra onu uyandıracak işi buluyor Minhee. Bulunan iş bekleme odasına girdiğinde kaşlarını çatarak uyuyan bedene bakıyor. Nasıl uyandıracağını bilemeyerek yüksek sesle boğazını temizliyor. Zaten tetikte uyuyan Taehyun gözlerini aralayarak önünde duran bedene bakıyor boş boş.

"Kang Taehyun sen misin?" Cevap alamasa da reddedilmediğinden devam ediyor Beomgyu. "Güzel, beni buraya Doktor Minhee gönderdi, ben hastaneyi gezerken bana rehberlik edecek senden daha iyi kimseyi tanımıyormuş."

Taehyun gözlerini devirdiğinde, "Yalan söylememiş en azından," diye söyleniyor. Minhee, doktorluğa başlayalı çok olmayan sevgilisi Seongmin için bu hastaneye tayin istediğinden henüz pek çevresi yok.

Tekrar başında sorar gözlerle dikilen gence dönüyor. "Hastane işte, gez kendin. Rahatsız etme beni." Hiç kendisinden düşük rütbede olan biri için kendini yorası yok Taehyun'un.

Ancak Beomgyu da pes etmiyor. "Mesai saatleri içinde değil misin? Doktorluğun meslek tanımında uyumak diye bir eylem geçmiyordu en son bıraktığımda."

Taehyun sinirlenerek, "Eğer birkaç sene daha bu mesleği elinde tutabilirsen nasıl hissettiğimi anlayacaksın. Defol git şimdi." diyor ve arkasını dönüyor ayakta dikilmeye devam eden bedene. Israr etmesin diye de ekliyor: "Danışmadan birine rica edebilirsin, onlar seni kırmaz."

Beomgyu gözlerini devirip odanın çıkışına doğru yürüyor. Kapıyı özellikle sertçe kapattığında içerideki kişinin sinirle dolu çığlığını işitiyor. Bu keyfini yerine getirirken tekrar Doktor Minhee'yi aramaya koyulmaya karar veriyor.

small doses, taegyu (oneshot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin