¿ᴍʀ. ꜱᴛᴀʀꜱ?
-¿ᴘᴏʀQᴜᴇ ᴇꜱᴛÁꜱ ʟʟᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴄᴀꜱᴀ ᴀ ᴇꜱᴛᴀꜱ ʜᴏʀᴀꜱ ʀᴜʙɪᴇᴄɪᴛᴀ?
¿ᴠᴇꜱ ʟᴏ Qᴜᴇ ᴛᴇɴɢᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ? ʟᴏ ʜɪᴄɪꜱᴛᴇꜱ ᴛᴜ ᴀɴᴏᴄʜᴇ ᴄᴏɴ ᴇꜱᴇ ᴊᴀʀʀÓɴ ¿ᴇꜱᴘᴇʀᴀʙᴀꜱ Qᴜᴇ ᴍᴜʀɪᴇʀᴀ ʏ ᴛᴇ ᴅᴇᴊᴀʀÁ ᴇɴ ᴘᴀᴢ?
ɪᴅɪᴏᴛᴀ, ꜱᴀʙᴇꜱ Qᴜᴇ ᴇʀᴇꜱ ᴍÍᴏ. ¿ᴅÓɴᴅᴇ ᴘᴀꜱᴀꜱᴛᴇꜱ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ?
ᴇꜱᴛᴜᴠɪꜱᴛᴇɪꜱ ᴄᴏɴ ᴇʟ ɪᴍʙÉᴄɪʟ ᴅᴇ ᴊᴇᴏɴ ᴄɪᴇʀᴛᴏ.
- ɴᴏ ʟᴀ ᴘᴀꜱÉ ᴄᴏɴ ɴᴀᴅɪᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ, ᴅ-ᴅᴏʀᴍɪ ᴇɴ ᴜɴ ᴘᴀʀQᴜᴇ-ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ɢᴀᴄʜᴀ ᴊɪᴍɪɴ ꜱᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴏ Qᴜᴇ ʜᴀʀÍᴀ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴅᴇꜱᴘᴜᴇꜱᴘᴜᴇꜱ ᴅᴇ ʟᴏ ᴅᴇ ᴀɴᴏᴄʜᴇ.
ᴇꜱᴛÁꜱ ᴇɴ ᴛᴜꜱ ᴅÍᴀꜱ ᴅᴇ ᴄᴇʟᴏ, ʏ ʏᴏ ɴᴏ ᴘᴏᴅÍᴀ, ᴘᴇʀᴅÓɴ.
-¿ᴘᴏʀQᴜᴇ ɴᴏ ᴘᴏᴅÍᴀꜱ ᴀʏᴜᴅᴀʀᴍᴇ?
-ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴏ- ɴᴏ ᴅᴇᴊᴏ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴍÁꜱ ᴀ ᴊɪᴍɪɴ ʏ ᴄᴏᴊɪᴏ ᴄᴏɴ ꜰᴜᴇʀᴢᴀ ꜱᴜ ʀᴏꜱᴛʀᴏ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ Qᴜᴇ ʟᴏ ᴍɪʀᴇ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ.
-ᴛᴇɴ ʟɪꜱᴛᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ, ʟʟᴇɢᴀʀÉ ᴛᴇᴍᴘʀᴀɴᴏ- ᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ ᴀꜱɪɴᴛɪÓ ʏ ꜱᴀʟɪÓ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠɪꜱᴛᴀ ᴅᴇʟ ᴀʟꜰᴀ.
ᴊɪᴍɪɴ ꜱᴀʟɪÓ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏ ᴀ ꜱᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪÓɴ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ᴇꜱᴄᴜᴄʜᴀʙᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴍɪɴ ʏᴏᴏɴɢɪ ꜱᴇ ɪʙᴀ ᴀ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀʀ. ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟʟᴇɢÓ ᴀ ꜱᴜ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ, ᴄᴇʀʀÓ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ʏ ꜱᴇ ʟᴀɴᴢÓ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ, ᴄᴇɴᴢᴏ ᴀ ʟʟᴏʀᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴏ ʜᴀʙɪᴀ ʟʟᴇᴠᴀᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴀꜱ ᴇꜱᴀꜱ ɴᴏᴄʜᴇꜱ ᴅᴇꜱᴅᴇ Qᴜᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ ꜱᴇ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛÓ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴ ᴅᴇꜱɢʀᴀᴄɪᴀᴅᴏ.
ᴛᴇɴÍᴀ ʏᴀ 5 ᴀÑᴏꜱ ᴅᴇ ɴᴏᴠɪᴀᴢɢᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ ʏ ɴᴜɴᴄᴀ ꜱᴇ ʜᴀʙÍᴀ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴀᴅᴏ ᴀꜱÍ. ʜᴀꜱᴛᴀ ᴜɴᴏꜱ ᴅᴇ ꜱᴜꜱ ᴅÍᴀꜱ ᴅᴇ ᴄᴇʟᴏ ᴇɴ ᴇʟ Qᴜᴇ ꜱɪɢᴀ ꜱᴇ Qᴜɪꜱᴏ ᴀᴄᴏꜱᴛᴀʀ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴘᴇʀᴏ ᴊɪᴍɪɴ ɴᴏ.
ᴅᴇꜱᴅᴇ ᴇꜱᴀ ᴠᴇᴢ ꜱᴇ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛÓ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴ ʟᴏᴄᴏ Qᴜᴇ ɴᴏ ᴅᴇᴊᴀʙᴀ ꜱᴀʟɪʀ ꜱᴇɢᴜɪᴅᴏ ᴀʟ ᴏᴍᴇɢᴀ, ꜱᴇ ᴠᴏʟᴠɪÓ ᴏʙꜱᴇꜱɪᴠᴏ ʏ ᴀᴠᴇᴄᴇꜱ ʟᴇ ɢᴏʟᴘᴇᴀʙᴀ.
¡ᴅɪɴɢ ᴅᴏɴɢ! ¡ᴅɪɴɢ ᴅᴏɴɢ!
ᴇʟ ꜱᴏɴɪᴅᴏ ᴅᴇʟ ᴛɪᴍʙʀᴇ ᴅᴇꜱᴘᴇʀᴛÓ ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴊɪᴍɪɴ ᴅÁɴᴅᴏꜱᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ Qᴜᴇ ᴇʀᴀɴ ʟᴀꜱ 8:30 ᴘᴍ.