6/✩

2 0 0
                                    

-ᴊᴇᴏɴ…¿ᴍᴇ ᴘᴜᴇᴅᴇꜱ ᴅᴇᴄɪʀ QᴜɪÉɴ ᴇꜱ ᴍʀ. ꜱᴛᴀʀꜱ?

ᴄᴜÁɴᴅᴏ ᴇʟ ᴏᴍᴇɢᴀ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴄᴜʀɪᴏꜱᴏ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʟᴏ ꜱᴀᴄᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀꜱᴀ ʟʟᴇᴠÁɴᴅᴏʟᴏ ᴀ ᴏᴛʀᴏ ᴘᴀʀQᴜᴇ ᴍÁꜱ ᴀᴍᴘʟɪᴏ ᴇꜱᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ꜱᴜ ᴇꜱᴛʀᴇʟʟᴀ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


ᴄᴜÁɴᴅᴏ ᴇʟ ᴏᴍᴇɢᴀ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴄᴜʀɪᴏꜱᴏ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʟᴏ ꜱᴀᴄᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀꜱᴀ ʟʟᴇᴠÁɴᴅᴏʟᴏ ᴀ ᴏᴛʀᴏ ᴘᴀʀQᴜᴇ ᴍÁꜱ ᴀᴍᴘʟɪᴏ ᴇꜱᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ꜱᴜ ᴇꜱᴛʀᴇʟʟᴀ.

-¿ᴅᴏɴᴅᴇ ᴠᴀᴍᴏꜱ?

-ᴄᴏɴꜰɪᴀ ᴇɴ ᴍɪ ᴊɪᴍɪɴ-ᴇꜱᴏ ꜰᴜᴇ ꜱᴜꜰɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ Qᴜᴇ ᴇʟ ɴᴏ ᴛᴇᴍᴀ, ʏ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ꜱᴇɴᴛɪʀ ᴍÁꜱ ꜱᴇɢᴜʀᴏ ᴇʟ ᴀʟꜰᴀ ᴛᴏᴍᴏ ꜱᴜ ᴍᴀɴᴏ ʏ ʟᴀ ᴇɴᴛʀᴇʟᴀᴢᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ꜱᴜʏᴀ.

ᴊɪᴍɪɴ ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴇꜱᴇ ᴀᴄᴛᴏ ꜱᴇ ꜱᴏɴʀᴏᴊÓ ʟɪɢᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

-ʟʟᴇɢᴀᴍᴏꜱ- ɪɴᴅɪᴄÓ ᴇʟ ᴄᴀꜱᴛᴀÑᴏ.

ꜱɪᴇɴᴅᴏ ꜱɪɴᴄᴇʀᴏ ᴛᴜ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ ꜰᴜᴇ ɪɴᴇꜱᴘᴇʀᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍÍ, ᴘᴇʀᴏ ᴛᴇ ᴅɪʀÉ QᴜɪÉɴ ᴇꜱ.

ɴᴏ ʟᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴀꜱ...ᴘᴇʀᴏ ᴛÚ ʟᴇ ᴅɪꜱᴛᴇ ᴇꜱᴇ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴀ ᴍɪ ᴇꜱᴛʀᴇʟʟᴀ ʏ ᴅᴇꜱᴘᴜÉꜱ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀꜱᴛᴇꜱ ᴀ ʟʟᴀᴍᴀʀᴍᴇ ᴀꜱÍ, ᴛᴀɴᴛᴏ Qᴜᴇ ꜱᴇ ᴠᴏʟᴠɪÓ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴ ᴀᴘᴏᴅᴏ.

ᴍʀ. ꜱᴛᴀʀꜱ ꜱᴇ ᴇꜱᴄᴏɴᴅɪÓ ʜᴏʏ-ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴏ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ ᴘᴜᴄʜᴇʀᴏ-ᴘᴇʀᴏ ʏᴏ ᴇꜱᴛᴏʏ ᴀQᴜÍ ꜱᴇÑᴏʀ ᴍɪɴɴɪᴇ- ꜱᴏɴʀʀɪᴏ ᴍᴏꜱᴛʀᴀɴᴅᴏ ꜱᴜꜱ ᴅɪᴇɴᴛᴇꜱ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴀɴᴅᴏ ᴛᴇʀɴᴜʀᴀ ᴀ ᴘᴀʀᴋ.

-ᴛᴜ ꜱᴏɴʀʀɪꜱᴀ-ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ꜱᴇÑᴀʟᴀʙᴀ ʟᴀ ᴄᴀʀɪᴛᴀ ᴅᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ «ᴇꜱ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴄᴏɴᴇᴊɪᴛᴏ ᴛɪᴇʀɴᴏ»ꜰᴜᴇ ɪɴᴛᴇʀʀᴜᴍᴘɪᴅᴏ.

-ᴍᴇ ᴅɪᴊɪꜱᴛᴇꜱ ᴇꜱᴏ ʟᴀ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ɴᴏᴄʜᴇ Qᴜᴇ ɴᴏꜱ ᴠɪᴍᴏꜱ.

-¿ʟᴏ ʜᴀʙÍᴀ ᴅɪᴄʜᴏ ᴀɴᴛᴇꜱ?

-ᴀᴜɴ ɴᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴀꜱ ɴᴀᴅᴀ.

-ꜱɪ ᴛᴏᴅᴏ ᴇꜱ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴏ ᴅɪᴄᴇꜱ..ɴᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ, ɴᴏ ᴍᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ɴɪ ᴅᴇ ᴛɪ ɴɪ ɴᴀᴅᴀ. ᴇꜱᴛᴏ ᴇꜱ ᴍᴜʏ ᴄᴏɴꜰᴜꜱᴏ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴅᴇʙᴇʀÍᴀ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʀ ɴᴀᴅᴀ.

-¿ᴘᴏʀQᴜᴇ ɴᴏ? ᴀᴄᴀꜱᴏ ¿ᴛᴇ ʟᴏ ᴘʀᴏʜɪʙɪÓ?

-ᴍᴇ ᴀᴅᴠɪʀᴛɪÓ Qᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ʜᴀɢᴀ, Qᴜᴇ ɴᴏ ᴛᴇ ᴘʀᴇꜱᴛᴀʀÁ ᴀᴛᴇɴᴄɪÓɴ, Qᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀꜱ ʟᴏᴄᴏ ʏ ᴛᴇ QᴜᴇʀÍᴀꜱ ᴀᴘʀᴏᴠᴇᴄʜᴀʀ ᴅᴇ ᴍɪ.

-ᴊɪᴍɪɴ¿ᴄᴏɴꜰÍᴀꜱ ᴇɴ ᴍÍ?-ᴊᴇᴏɴ ᴀʜᴏʀᴀ ꜱᴀʙÍᴀ Qᴜᴇ ɴᴏ ᴇʀᴀ ʙᴜᴇɴᴀ ɪᴅᴇᴀ ᴅᴇᴊᴀʀ ᴀ ᴊɪᴍɪɴ ᴄᴏɴ ʏᴏᴏɴɢɪ, ᴛᴇɴÍᴀ Qᴜᴇ ᴀʟᴇᴊᴀʀʟᴏ ᴅᴇ ᴇʟ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ꜱᴀʙÍᴀ ᴄÓᴍᴏ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ. ɴᴏ ᴘᴏᴅÍᴀ ꜱɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʟʟᴇᴠÁʀꜱᴇʟᴏ ʏ ɴᴀᴅᴀ ᴍÁꜱ.

-ɴ-ɴᴏ ʟᴏ ꜱÉ ᴊᴇᴏɴ, ɴᴏ ꜱÉ ꜱɪ ᴄᴏɴꜰɪᴀʀ ᴏ ɴᴏ.

-ꜱɪ ᴄᴏɴꜰÍᴀꜱ ᴇɴ ᴍÍ¿ᴍᴇ ᴅɪʀÍᴀꜱ ᴄᴏᴍᴏ ꜱᴇ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴇʀᴏɴ ᴜꜱᴛᴇᴅᴇꜱ ᴅᴏꜱ?

-ᴇʜ...ʙᴜᴇɴᴏ ᴀ ᴅᴇᴄɪʀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ɴᴏ ʟᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴍᴜʏ ʙɪᴇɴ ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ ꜱɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴍᴇ ʀᴇᴄᴀʟᴄᴀ Qᴜᴇ ɢʀᴀᴄɪᴀꜱ ᴀ Éʟ ᴇꜱᴛᴏʏ ᴠɪᴠᴏ. ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ Qᴜᴇ ᴍᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴄᴀʀʀᴇᴛᴇʀᴀ ᴄᴇʀᴄᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀꜱᴀ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴠɪᴠÍᴀᴍᴏꜱ ᴀɴᴛᴇꜱ.

Qᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ꜱᴀɴɢʀᴇ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴇ ɪɴᴄᴏɴꜱᴄɪᴇɴᴛᴇ. ʏ Qᴜᴇ ᴀʟ ᴠᴇʀᴍᴇ ᴇɴ ᴇꜱᴇ ᴇꜱᴛᴀᴅᴏ ᴍᴇ ʟʟᴇᴠᴏ ᴀʟ ʜᴏꜱᴘɪᴛᴀʟ.

ᴅᴇ ʜᴀʏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ Qᴜᴇ ᴍᴇ ᴅɪÓ ᴘᴏꜱᴀᴅᴀ ᴇɴ ꜱᴜ ᴄᴀꜱᴀ ʜᴀꜱᴛᴀ Qᴜᴇ ɴᴏꜱ ᴍᴜᴅᴀᴍᴏꜱ ᴀ ᴇꜱᴛᴀ. ᴇʟ ꜱɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴍᴇ ᴄᴏQᴜᴇᴛᴇᴀʙᴀ ᴀꜱÍ Qᴜᴇ ᴇᴍᴘᴇᴢᴀᴍᴏꜱ ᴀ ꜱᴀʟɪʀ ʏ ᴅᴇᴄɪᴅÍ ᴅᴀʀʟᴇ ᴜɴᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ ᴇʀᴀ ᴍᴜʏ ʙᴜᴇɴᴀ ᴘᴇʀꜱᴏɴᴀ ᴍᴇ ᴛʀᴀᴛᴀʙᴀ ᴍᴜʏ ʙɪᴇɴ ᴘᴇʀᴏ... Úʟᴛɪᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴇꜱ ᴀꜱÍ, ᴀʜ ᴄᴀᴍʙɪᴀᴅᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ.

-¿ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴛᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀÓ ᴛᴇɴÍᴀꜱ ᴜɴ ᴀɴɪʟʟᴏ?- ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ, ᴘᴜᴇꜱ ᴇʟ ᴅÍᴀ ᴅᴇʟ ᴀᴄᴄɪᴅᴇɴᴛᴇ ᴀᴍʙᴏꜱ ʟʟᴇᴠᴀʙᴀɴ ᴜɴ ᴀɴɪʟʟᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ ɪɴꜰɪɴɪᴛᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴇɴᴛʀᴏ.

-ɴᴏ, ɴᴏ ʟᴏ ꜱÉ-ᴊɪᴍɪɴ ꜱᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴀᴄᴇʀᴄᴀɴᴅᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴅÍᴀ ᴍÁꜱ ᴀʟ ᴀʟꜰᴀ, ᴅᴇꜱᴘᴜÉꜱ ᴅᴇʟ ᴘᴇɴÚʟᴛɪᴍᴏ ᴇɴᴄᴜᴇɴᴛʀᴏ, ᴇɴ ᴇʟ ꜰᴏɴᴅᴏ ꜱᴀʙÍᴀ Qᴜᴇ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴅᴇᴄɪᴀ.

ᴅᴇꜱᴅᴇ Qᴜᴇ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪÓ ᴊᴇᴏɴ, ᴇʟ ᴏᴍᴇɢᴀ ᴀʜ ᴇꜱᴛᴀᴅᴏ ᴍᴜʏ ᴄᴏɴꜰᴜɴᴅɪᴅᴏ
¿ʟᴀ ʀᴀᴢÓɴ?

ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ᴍɪɴ ɴᴏ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴀʙᴀ ꜱᴀʟɪʀ ʏ ꜱᴏʟᴏ ᴘᴇʀᴍɪᴛÍᴀ Qᴜᴇ ᴜɴ ᴏᴍᴇɢᴀ ᴇɴᴛʀᴀʀᴀ ᴀ ꜱᴜ ᴄᴀꜱᴀ,

ɴᴏ ᴘᴏᴅÍᴀ ᴇɴᴛᴀʙʟᴀʀ ᴜɴᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀꜱᴀᴄɪÓɴ ᴄᴏɴ ᴏᴛʀᴏ ᴀʟꜰᴀ Qᴜᴇ ɴᴏ ꜱᴇᴀ ᴇʟ. ʏ ᴍÁꜱ.

ᴍʀ. ꜱᴛᴀʀꜱDonde viven las historias. Descúbrelo ahora