Ja sam Marcela Bartra, da da, sestra Marca Bartre. Imam 19 godina i bavim se manekenstvom.
Svi misle pošto mi je brat nogometaš da ja volim nogomet i da ga pratim, ali ja naprosto mrzim taj sport. Jednostavno ne razumijem kako 22 igrača mogu trčat za jednom loptom 90 minuta, kaako?
Inače moja majka se zove Martina, ona je najpoznatija modna dizajnerka u našoj zemlji.
Moj otac je preminuo, pa vam ga ne želim spominjati.
I daa, došli smo do moga brata Marca. On je najveći idiot kojeg poznajem, ali ga svejedno volim. Ima 23 godine i jaako je dosadno " dijete ".[ ... ]
Kao i svakog jutra, probudilo me " pjevanje" mog brata Marca. Bjesno sam se ustala iz kreveta i krenula prema njegovoj sobi.
" Hoćeš ušutjeti više? " - govorila sam pospano, manijak. Probudio me kad je najbolje.
" Ne? " - rekao je smireno i nastavio "pjevati" .
" Marc ušutii moolim te, dok nisam postala gluha od tog tvog krečanja. "
" Neeću, izlazi mi iz sobe! " - govorio je dok je glavu pomjerao desno-lijevo, aaa kako me živcira.
Krenula sam ga odlamiti, kad me je neko čvrsto uhvatio za ruku i zaustavio me.
Naravno, mama. Ona uvijek mora štiti Marca -.-Ako još nisam spomenula, mi smo iz Barcelone...
Neko je pozvonio na vrata.
" Marc idi otvori vrata!! " - derala se mama iz kuhinje dok nam je pripremala doručak.
" Hej Marc, je li Marcela doma? " čula sam jako poznat glas.
" Da je, uđi Emma." govorio je Marc.
" Marceela" Emms, ii ti meni. "
" Ee, ja imam još malo trening, hoćete samnom? " govorio je Marc trpajući u usta tost.
" Ideemo." rekla je Emma, a ja sam je čudno pogledala. Nisam ne mogla odbiti.
" Ouukej." rekla sam.
Obukla sam crne traperice i bijelu majicu s natpisom " WTF " i krenula.Inače, Emma je moja najbolja drugarica i skupa smo od rođenja. Ona također ima 19 godina i potajno je zaljubljena u Marca. Ja mislim da je i on u nju.
Stigli smo na Camp Nou i tamo je već bila Shakira pa smo s njom otiše do tribina i razgovarali.
Nakon treninga, Emma i ja smo čekale Marca, ali naravno njega dugo dugo nije bilo.
Svi igrači su već bili gotovi, pa su se svi okupili i malo razgovarali.
A zatim sam osjetila da mi neko uzdiše kraj uha. Okrenula sam se i vidjela...