Marcela P.O.V
Sve je mračno oko mene. Ne vidim ništa, samo osjećam jedan fuj grozan miris.
,, Ohoo, ljepotica se probudila." rekao je neko.
,, Ko si ti đubre i šta želiš od mene? "
,, Ja sam Sech lutko. A ti si mi mamac za Neymara.." zaustavila sam ga
,, Neymara!? Zašto? " derala sam se.
,, Pa to je duga priča, ne bih tratio svoje vrijeme na to, kad idem važnijeg posla." čula sam samo korake koji mi se približavaju.
Došao je do mene i skinuo mi onaj povez s očiju, valjda.
Ispred mene je stojao slabi muškarac, sa malo dužom crnom bradom, a na kosi je imao svega pet dlaka haha. Imao je na sebi kariranu košulju bez rukava i neke poderane crne hlače. Približavao mi se.
,, Lutko, reci mi gdje je Neymar!" rekao je okrutno.
,, On... Šta te briga?! Neću dozvoliti da mu naudiš! "
,, To ti misliš. Fali mi taj mali. Nisam ga odavno vidio. Zadnji put možda u Brazilu 2011. g, i zbog njega sam bio u zatvoru 4 godine, i evo me sad ovdje. Tu pred tobom, hoću osvetu!"
rekao je te donjeo sebi neku stolicu i sjeo kao pijanac ispred mene.
,, Ali šta ti je učinio?" upitala sam.
,, Bio je s mojom sestrom i nije ju htjeo oženiti. Ukaljao nam je čast. A to je za moju obitelj puno, rekao bih." rekao je ispijajući zadnji gutljaj iz boce piva.
,, A ti takav, u tim dronjcima ipak znaš za čast ha?" rekla sam mu i pogledala ga kao da ću ga probosti.
,, Pa eto vidiš, znam." rekao je i bacio onu bocu na pod koja se je razbila.
,, Sad mi reci gdje ti je dečko, muž whatever? "
,, Neću ti reeeći, pa umrii !! " rekla sam i pljusnula ga jer mi je bio blizu."
,, Lakše maloo!" ustao se sa stolice te mi stavio povez na usta i na oči.Neymar P.O.V
Marcela, Marcela..
Gdje si dosad?! Prije 2 sata je otišla u tu jebenu prodavnicu i nema je. Koliko znam ta je prodavnica od vile 10 min udaljena a ne 1 h vremena gore, 1h dole. Mobitel joj je ugašen..
Šta ako ju je Sech ubio? Šta ako ju je silovao, izbo, oteo?
Šta ću ja bez nje? Ona je razlog zbog kojeg živim. Moj život, moja sreća.
Ako joj se nešto desi ja ću umrijeti.Evo ga ljudi.
Nije nešto i znam da je prekratak, ali nemam volje za život iskreno.
Keep smiling i hvala onima koji čitaju. ♥